Η Έλενα με πήγε παντού. Σε όλο το ίδρυμα. Μου έδειξε επίσης και που παίζουν όλα τα άλλα παιδιά...
"Εσύ τώρα θα έρχεσαι κάθε μέρα εδώ;" Με ρωτάει.
"Θα είμαι εδώ όλο το πρωί και αν χρειαστείτε κάτι το απόγευμα θα έρχομαι" της απαντάω.
"Ωραία"μου λέει με αγκαλιάζει και μετά τρέχει.
"Άντε έλα μην αργείς" μου λέει αφού εγώ ήμουν πίσω της.
Τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο. Αν πεις σε ένα παιδί κάτι που εσύ έχεις περάσει και δει ότι δεν είναι το μόνο που έχει περάσει πολλά τότε θα σου μιλήσει γιατί ξέρει ότι θα το καταλάβεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να του πεις ψέματα γιατί έτσι θα προδίδεις την εμπιστοσύνη που σου δείχνει.
Έχει περάσει όμως η ώρα και πρέπει να γυρίσω στο σπίτι.
"Έλενα" της λέω.
"Ορίστε" μου λέει εκείνη.
"Κοριτσάκι μου εγώ τώρα πρέπει να φύγω" της λέω.
"Τόσο γρήγορα;" Με ρωτάει.
"Έχει πάει μεσημέρι Έλενα" της απανταω.
"Θα ξανά έρθεις;" Με ρωτάει.
"Αύριο... Γιατί το απόγευμα έχω μια δουλειά" της απαντάω.
"Θα σε περιμένω αύριο" μου λέει.
"Εντάξει" της λέω και με αγκαλιάζει και το ίδιο κάνω και εγώ.
"Αλλά μέχρι να έρθω αύριο θα μου υποσχεθείς ότι θα πας να παίξεις με τα άλλα παιδιά παιδιά και δεν θα μένεις μόνη σου" της λέω.
"Εμμμ εντάξει" μου λέει.
"Θα ρωτήσω εγώ και θα μάθω" της λέω και γελάει.
"Θα πάω" μου λέει.
"Ωραία... Τα λέμε αύριο τότε" της λέω.
"Εντάξει" μου λέει εκείνη και εγώ φεύγω
Όταν βγήκα από το ίδρυμα η κυρία Μακρή με κοίταξε απορημένη. Ήθελε να μάθει αν τα πήγα καλά με την μικρή. Εγώ απλά της χαμογέλασα και εκείνη αμέσως κατάλαβε ότι όλα ήταν μια χαρά. Μπήκα στο αυτοκίνητο μου και πήρα τον δρόμο για το σπίτι.
Όταν γύρισα στο σπίτι ο Άρης ήταν στο σαλόνι και έβλεπε τηλεόραση.
"Άρη μου.. τι κάνεις;" Τον ρωτάω και αφού τον πλησιάζω του δίνω ένα φιλί.
"Καλά είμαι... Εσυ Πες μου πως τα πήγες" μου λέει.
"Είδα ένα κοριτσάκι" του απαντάω.
"Και;" Με ρωτάει.
"Είναι εκεί μέσα σχεδόν ένα χρόνο την παράτησε η μαμά της και το ότι έχει μιλήσει μόνο σε εμένα με κάνει και νιώθω υπέροχα γιατί αυτό δείχνει ότι τα καταφέρνω" του απαντάω.
"Ήμουν σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις... Και αφού τα πας τόσο καλά με τα παιδιά θα γίνεις και πολύ καλή μάνα" μου λέει
"Εσένα το μυαλό σου ολο εκεί είναι από χθες" του λέω και σηκωνομαι από τον καναπέ.
"Έφερε η μάνα σου φαγητό το πρωί μην μαγειρέψεις" μου λέει.
"Ναι το είδα .. εσύ όλη μέρα εδώ ήσουν;" Τον ρωτάω.
"Όχι πήγα και από τον Νίκο" μου απαντάει.
"Δεν πιστεύω να του είπες τίποτα;" Τον ρωτάω.
"Όχι... Αλλά η Εύα κατάλαβε ότι μου το έχεις πει και ειπε να μην ξεχάσουμε να πάμε από εκεί το απόγευμα γιατί δεν πρόκειται να του το πει αν δεν πάμε" μου απαντάει.
"Θα πάμε.. αφού της το είπα" του λέω.
"Πώς λες να το πάρει ο Νίκος;"με ρωτάει.
"Ελπίζω καλά γιατί αν δεν το πάρει καλά θα του κόψω τα πόδια" του απαντάω.
"Πάω να αλλάξω και κατεβαίνω να φάμε του λέω και πάω προς το δωμάτιο για να αλλάξω.______________________________________________
ΧευΚαλημέρα
Τι κάνετε;
Το πρώτο κεφάλαιο για σήμερα ελπίζω να σας αρέσει
Θα τα πούμε στο επόμενο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋
ESTÁS LEYENDO
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomanceΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...