Κεφάλαιο 46

1.9K 174 6
                                    

"Καλώς τες" λέει ο Άρης όταν μπαίνουμε στο σπίτι μου.
"Δεν είσαι με τον Νίκο εσύ;" Τον ρωτήσει η Εύα.
"Πρίν λίγο ήρθα" της απαντάει ο Άρης.
"Ξανά πήγαινε" του λέει η Εύα.
"Γιατί;" Ρωτάει ο Άρης.
"Γιατί έχουμε να πούμε τα δικά μας εμείς και δεν σε θέλουμε εδώ" του απαντάει η Εύα.
"Έγινε κάτι;" Ρωτάει ο Άρης και κοιτάει εμένα.
"Όχι"του λέω αδιάφορα.
"Είσαι σίγουρη; Γιατί να με διώχνει αυτή κάτι έχει γίνει" λέει ο Άρης.
"Έλα ρε Άρη τώρα... Θέλουμε να τα πούμε οι δυο μας" λέει η Εύα.
"Απάντησε μου μόνο σε κάτι" λέει ο Άρης.
"Πες" του λέω.
"Αυτό που θέλετε να πείτε και δεν πρέπει να το ακούσω έχει σχέση το παιδί σου;" Με ρωτάει.
"Τι σχέση μπορεί να έχει το παιδί μου;" Τον ρωτάει η Εύα.
"Γιατί πηγές στον γιατρό σήμερα.... Μπορεί κάτι να σου είπε"της απαντάει ο Άρης.
"Όχι καλά είμαι... Να τώρα που θα πας στον Νίκο δώστου και αυτό"λέει η Εύα και του δίνει τις φωτογραφίες από τον υπέρηχο.
"Αυτό είναι το μωρό σου;" Την ρωτάει.
"Ναι" απαντάει η Εύα.
"Πω είναι έτσι;" Ρωτάει ο Άρης..
"Δεν έχει μεγαλώσει ακόμα ρεε βλάκα" του λέει η Εύα.
"Πάντα με την καλή κουβέντα"λέει ο Άρης.
"Άντε πήγαινε στον Νίκο τώρα" του λέει μετά και ο Άρης φεύγει.
"Και τώρα οι δυο μας"λέει η Εύα.
"Τι;" Την ρωτάω εγώ.
"Όταν θα πας στον γιατρό θέλω να είμαι και εγώ μαζί σου"μου λέει.
"Γιατί;" Την ρωτάω.
"Τι γιατί ρεε; Θέλω να είμαι με την​ φίλη μου " μου απαντάει.
"Θέλω να πάω μόνη μου Εύα" της λέω
"Αυτό ξέχνα το... Θα έρθω και εγώ" μου λέει ξανά.
"Εντάξει...όταν είναι να πάω θα σε πάρω να πάμε μαζί" της λέω και εκείνη χαμογελάει.
"Δεν σε βλέπω και τόσο σίγουρη"  λέει η Εύα μετά από λίγο.
"Δεν είναι αυτό απλά..." Της λέω.
"Απλά τι;" Με ρωτάει.
"Το παιδί θέλει φροντίδα Εύα και εγώ δεν ξέρω αν θα μπορώ να του την προσφέρω" απανταω.
"Στην αρχή είναι φρίκη το ξέρω ..και εγω το πέρασα... Αλλά μετά όταν αυτό θα μεγαλώνει όλο και περισσότερο μέσα σου θα δεις ότι θα ξεχάσεις τα πάντα... Και το μόνο που θα σκέφτεσαι θα είναι να το κρατήσεις στην αγκαλιά σου" λέει η Εύα.
"Με ηρέμησε αυτό που είπε τώρα"της λέω.
Και όμως με ηρέμησε.  Εκείνη είναι έγκυος δύο μηνών... Ξέρει κάτι παραπάνω σίγουρα. Όπως και θα συνεχίσει να ξέρει γιατί ακόμα και να είμαι εγώ έγκυος εκείνη πάντα θα έχει πιο προχωρημένη εγκυμοσύνη από εμένα άρα θα ξέρει πάντα κάτι παραπάνω. Αυτό είναι καλό.. τουλάχιστον θα ξέρω τι πρόκειται να περάσω. αλλά και πάλι θέλεις φροντίδα. Σίγουρα δεν είμαι αναίσθητη και θα καταλαμβάνω αν θέλει κάτι όταν θα ξυπνάει την νύχτα...θα το καταλαβαίνω αλλά δεν ξέρω αν έχω κουράγιο να ξυπνάω κάθε βράδυ από πόσες φορές και να μην κοιμάμαι καλά.. στην αρχή θα είναι οκ αλλά μετά θα βγαίνει η κούραση.. Αυτό με προβληματίζει.. το ότι κάποια στιγμή θα μοιραστώ και δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα.... Και δεν θέλω να γίνει κάτι τέτοιο.

______________________________________________
Χευ

Το πρώτο κεφάλαιο για σήμερα.

Ελπίζω να σας αρέσει..

Τα λέμε στο επόμενο

Φιλάκια 💋💋💋💋💋

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]Where stories live. Discover now