"Τι έγινε Ζωή μου;" Με ρωτάει η μαμά μου.
"Μαμά ο Άρης πήγε με άλλη" της απαντάω.
"Πότε έγινε αυτό;" Με ρωτάει.
"Πριν από ένα μήνα.. την ημέρα των γενεθλίων του .. εγώ είχα κοιμηθεί στο ίδρυμα γιατί ένα κοριτσάκι δεν ήταν πολύ καλά.. και ο Άρης εκείνη την νύχτα έφερε μια άλλη στο σπίτι μας... Και αυτή η κοπέλα τώρα είναι έγκυος" της εξηγώ.
"Κοριτσάκι μου" μου λέει και με αγκαλιάζει.
"Εσύ τι έπαθες όμως;" Με ρωτάει.
"Ααα λες για αυτό που πηγαίνω αργά" της λέω.
"Ναι " μου λέει εκείνη.
"Μαμά εγώ εχθές έμαθα ότι είμαι έγκυος και όταν πήγα να το πω στον Άρη εμφανίστηκε εκείνη και μου είπε ότι είχε πάει με τον Άρη και από την στεναχώρια μου είχα αιμορραγία.. ήμουν όλη νύχτα στο νοσοκομείο" της απαντάω.
"Παιδί μου... Είσαι καλά τώρα; Το μωρό;" Με ρωτάει.
"Ναι μαμά μου μια χαρά... Απλά πρέπει να προσέχω" της απαντάω.
"Πώς έγιναν έτσι τα πράγματα βρε Ζωη μου" μου λέει.
"Σκατα γίνανε.. και για όλα φταίει ο Άρης... Κοίτα και πάρει κανένα τηλέφωνο εδώ και τους πεις τίποτα" της λέω.
"Όχι αγάπη μου δεν του λέω κάτι.. άντε.... έλα να σε βοηθήσω να πας πάνω να ξαπλώσεις λίγο" μου λέει και με την βοήθεια της πάνω πάνω στο παλιό μου δωμάτιο. Βάζω κάτι πυτζάμες που είχα αφήσει εδώ επειδή δεν τις φορούσα και έπεσα στο κρεβάτι μου. Πάνω που πήγα να κλείσω τα μάτια μου να κοιμηθώ χτυπάει το κινητό μου. Ο Άρης. Σιγά μην το σηκώσω σκέφτηκα και του το έκλεισα όμως εκείνος ξανά πήρε και έτσι έκλεισα τελείως το κινητόμου για να μην με ενοχλεί. Δεν έχω την όρεξη του.
Ξάπλωσα λίγο αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Σκεφτόμουν συνέχεια όλα όσα είχα ακούσει εχθές το βράδυ. Δεν τα χωράει ο νους μου. Δεν το πιστεύω αυτό που μου έκανε. Ο ήχος της πόρτας με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
"Ναι" λέω και μπαίνει στο δωμάτιο η Ευα με τα ρούχα μου.
"Σε είδε ο Άρης;" Την ρωτάω.
"Ναι ήταν εκεί... Με ρώτησε που είσαι.. και δεν του είπα... Αλλά εκείνος είπε ότι θέλει να σου μιλήσει... Έστω και για λίγο"μου λέει η Εύα.
"Δεν θέλω" της λέω εγώ.
"Ελα ρεε Ζωή .. εσύ δεν ήσουν έτσι... Πάντα άκουγες τους άλλους... Δεν έχεις περιέργεια να ακούσεις τι θέλει να σου πεί;" Με ρωτάει.
"Αυτή τη φορά όχι... Ότι ήταν να ακούσω το άκουσα.. τι άλλο να μάθω;" Την ρωτάω.
"Εγώ θα πήγαινα"μου λέει
"Εσύ είσαι ηλίθια" της λέω και γελάει" αλλά και πάλι και να ήθελα να τον ακούσω δεν θα το έκανα τώρα... Δεν είμαι ακόμα τελείως καλά.. δεν θέλω να γίνει κάτι πάλι" της λέω μετά.
"Έχεις δίκιο.... Αλλά άκουσε τον... Θα είναι καλύτερα έτσι" μου λέει.
"Καλά.... Όταν νιώσω καλύτερα και έτοιμη πάνω από όλα θα πάω από το σπίτι να δω τι θέλει" λέω στην Εύα και εκεκνη χαμογελάει.
"Ελα τώρα να κοιμηθούμε μαζί όπως κάναμε παλιά" της λέω μετά.
"Έρχομαι" μου λέει και ξαπλώνει δίπλα μου..
Εμένα μετά από λίγο με πήρε ο ύπνος.______________________________________________
ΧευΣόρρυ άργησε αυτό το κεφάλαιο αλλά έχω πολλά να κάνω.
Επίσης σας ενημερώνω από τώρα για να μην το ξεχάσω μετά ότι από την Κυριακή 11 Ιουνίου μέχρι την Κυριακή 18 Ιουνίου δεν θα ανεβάζω καθόλου κεφάλαια γιατί έρχεται η ξαδέρφη μου και θέλω να περάσω μαζί της αυτή την εβδομάδα μου..
Τα λέμε στο επόμενο..
Φιλάκια 💋💋💋
DU LIEST GERADE
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomantikΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...