Γέννησα. Γιατί όμως; Γιατί τόσο νωρίς; Είχα ακόμα 2 μήνες μπροστά μου. Γιατί τόσο νωρίς; Ξύπνησα και βρήκα τον Άρη δίπλα μου να κρατάει το χέρι μου. Γιατί κάτι μου λέει ότι κάτι δεν πάει καλά;
"Πού είναι;" Τον ρωτάω.
"Σςςςς όλα καλά... Ξεκουράσου" μου λέει.
"Άρη που είναι η μικρή;" Τον ρωτάω.
"Μπορείς απλά να ηρεμήσεις και να περιμένουμε τον γιατρό" μου λέει εκείνος.
"Κάτι έχει γίνει έτσι;" Τον ρωτάω.
"Ζωή μου... Ηρέμησε... Περίμενε να έρθει ο γιατρός εντάξει;" Μου λέει και τότε βλέπω τον γιατρό να μπαίνει στο δωμάτιο.
"Καλημέρα" μας λέει ο γιατρός.
"Πείτε της" του λέει ο Άρης.
"Τι να μου πει;" Ρωτάω και κοιτάω τον Άρη.
"Όπως καταλάβατε και μόνοι σας το μωρό γεννήθηκε πρόωρα" ξεκινάει να λέει ο γιατρός.
"Γιατί;" Τον ρωτάω.
"Δεν ξέρω... Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να γεννηθεί πρόωρα ένα παιδί" μου απαντάει.
"Και τώρα τι γίνεται;" Τον ρωτάω μετά.
"Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που γεννιούνται πρόωρα και είναι αναπτυγμένα όπως είναι και τα παιδιά που γεννιούνται στον μήνα τους... Αλλά αυτές είναι πολύ λίγες περιπτώσεις" μου λέει.
"Το παιδί μου τι έχει;" Τον ρωτάω.
"Απώλεια βάρους... πρέπει να μείνει στο νοσοκομείο ώσπου να αποκτήσει το βάρος που είναι φυσιολογικό για ένα νεογέννητο παιδί"μου απαντάει.
"Υπάρχει περίπτωση να μην συμβεί αυτό;" Τον ρωτάω.
"Αν δεν δεχτεί σωστά την τροφή ναι" μου απαντάει.
"Και μετά τι; Απλά πεθαίνει;" Τον ρωτάω.
"Θα κάνουμε ότι μπορούμε" μου λέει.
"Δηλαδή μου λέτε ότι μπορεί να πεθάνει;" Την ρωτάω.
"Ζωή...δεν είπε αυτό" μου λέει ο Άρης.
"Το εννοούσε όμως όταν είπε ότι πρέπει να αποκτήσει το κατάλληλο βάρος.... Θα τρέφεται από εδώ.. αν δεν δέχεται την τροφή θα πεθάνει... Πόσο πιο απλά πρέπει να το πει" λέω στον Άρη.
"Δεν θέλουμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο" μου λέει ο γιατρός.
"Θέλω να την δώ" του λέω εγώ.
"Ξεκούρασου πρώτα και και θα σε πάω να την δεις" μου λέει.
"Εγώ θέλω τώρα να την δω" του λέω.
"Τώρα δεν γίνεται... Θα ξανά έρθω για να σε πάω" μου λέει και φεύγει.
"Όλα θα πάνε καλά ναι;" Μου λέει ο Άρης.
"Πάντα αυτό λέμε όταν συμβαίνει κάτι" του λέω.
"Ναι αλλά είδες ότι όλα πάντα πάνε καλά... Ότι και να γίνει.. έτσι θα είναι και τώρα" μου λέει.
"Και αν δεν είναι;" Τον ρωτάω.
"Θα είναι... Δεν θα σκέφτεσαι έτσι" μου λέει.
"Την είδες;" Τον ρωτάω.
"Την είδα" μου απαντάει.
"Πώς είναι;" Τον ρωτάω.
"Πανέμορφη... Όπως εσύ" μου λέει" θα είναι καλά.. και θα την πάρουμε στο σπίτι να είσαι σίγουρη" μου λέει και τότε ξανά έρχεται ο γιατρός.
"Ελάτε μαζί μου" μου λέει και ο Άρης με βοηθάει να σηκωθώ.
"Εδώ μπροστά" μου λέει ο γιατρός και τότε την είδα μέσα σε αυτό το πράγμα με τα σωληνάκια. Το παιδάκι μου... Θα γίνεις καλά... Και σε λίγο καιρό θα είσαι στο σπίτι με την μαμά και τον μπαμπά.
"Έλα Ζωή πάμε... Έχει έρθει και η Εύα με τον Νίκο" μου λέει ο Άρης.
Δεν θέλω να την αφήσω.
"Πόσο καιρό θα μείνει εδώ;" Τον ρωτάω..
"Όσο χρειαστεί" μου λέει ο Άρης" έλα πάμε τώρα" μου λέει και γυρίζουμε στο δωμάτιο.
Το κοριτσάκι μου. Θα γίνει καλά... Δεν θα με αφήσει.______________________________________________
ΧευΤι κάνατε;
Ελπίζω καλά.
Να και αυτό το κεφάλαιο.
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια 💋💋💋💋
VOUS LISEZ
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
Roman d'amourΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...