Κεφάλαιο 47

1.9K 172 0
                                    

Το πήρα απόφαση. Αύριο θα πάω στον γυναικολόγο. Δεν γίνεται άλλο. Δεν μπορώ να κάθομαι και να περιμένω χωρίς να ξέρω τι γίνεται. Και άλλωστε είναι και αυτό που είπε η Εύα... Μπορεί να είμαι έγκυος και να γίνει κάτι όσο περιμένω. Έχω κλείσει ραντεβού για αύριο. Από αύριο θα ξέρω τι γίνεται.
"Μωρό μου; Δεν θα πας στην δουλειά σήμερα;" Με ρωτάει ο Άρης.
"Δεν δουλεύω σήμερα αγάπη μου" του απαντάω.
"Ωχ... Ναι ..το ξέχασα" μου λέει εκείνος." Τότε θα περάσουμε μαζί την μέρα μας" λέει και έρχεται και με αγκαλιάζει.
"Έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου;" Τον ρωτάω.
"Κάτι έχω" μου απαντάει.
" Αν είναι αυτό που φαντάζομαι ξέχνα το" του λέω.
"Μου χαλάς τα όνειρα" μου λέει.
"Θα κάνεις καινούρια" του λέω.
"Με πληγώνεις" μου λέει.
"Ελα Άρη ξεκόλλα... Αν θες να περάσουμε μαζί την μέρα μας ας κάνουμε κάτι άλλο... Ας βγούμε έξω"του λέω.
"Με αποφεύγεις λίγο τώρα τελευταία η είναι ιδέα μου;" Με ρωτάει.
"Επειδή δεν θέλω να κάτσω στο σπίτι δεν σημαίνει ότι σε αποφύγω Άρη... Ξέρεις πόσο καιρό έχουμε να πάμε κάπου οι δυο μας;... Όλο τον ελεύθερο χρόνο μας τον περνάμε εδώ μέσα.." του λέω.
"Ναι σωστά.. δεν έχεις άδικο σε αυτό" μου λέει.
"Ευχαριστώ" του λέω εγώ.
"Ντύσου να πάμε να περπατήσουμε όπως παλιά" μου λέει πάω να ντυθώ.
  Αφού ντύθηκα κατέβηκα στο σαλόνι έβαλα παπούτσια και έφυγα με τον Άρη.
"Είδες ;; Δεν είναι πιο ωραία να περπατάμε από το να καθόμαστε στο σπίτι;" Τον ρωτάω.
"Ναι... ωραία είναι" μου λέει και με αγκαλιάζει.
"Ξέρεις πόσο καιρό έχουμε να βγούμε έτσι έξω;" Τον ρωτάω.
"Κάνα μήνα"μου λέει.
"Ακριβώς... Ούτε γέροι να είμασταν ρεε Άρη"  του λέω." Θέλω να βγαίνουμε λίγο... Νέοι είμαστε ακόμα..  άμα δεν βγούμε τώρα πότε θα βγούμε;" Τον ρωτάω.
"Τι σε έχει πιάσει;" Με ρωτάει ο Άρης.
"Τίποτα.. απλά λέω ότι θέλω να βγαίνουμε περισσότερο έξω" του απανταω.
"Εντάξει αγάπη μου θα βγαίνουμε" μου λέει και με φιλάει.
"Περπάτα τώρα" του λέω σοβαρά και εκείνος αφού χαμογελάει πρώτα συνεχίζει να περπατάει.
    Μια ώρα​ μετά είχαμε γυρίσει στο σπίτι. Φάγαμε και καθησαμε στον καναπέ και βάλαμε μια από αυτές τις χαζές ταινίες που βλέπει ο Άρης. Αλλά έπρεπε να την δώ αναγκάστηκα γιατί την τελευταία φορά που είδαμε ταινία διάλεξα εγώ και παρόλο που του Άρη δεν του άρεσε αυτή που είχα βάλει την είδε άρα και εγώ πρέπει να δω αυτή. Δεν ξέρω πως θα αντέξω δύο ώρες αλλά θα προσπαθήσω..το πολύ πολύ να κοιμηθώ για να την γλυτώσω. Αλλά δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος εγώ.
   " Ζωή.. σ άρεσε η ταινία;" Με ρωτάει ο Άρης όταν τελειώνει η ταινία.
"Ναι πως" του λέω εγώ.
"Δεν ενθουσιάστηκες και πολύ" μου λέει.
"Όχι.. αφού ξέρεις ότι δεν μ αρέσουν αυτές οι ταινίες" του λέω και σηκωνομαι.
"Το ξέρω.. αλλά και εγώ βλέπω αυτές που βλέπεις όμως" μου λέει.
"Το ξέρω" του λέω.
"Θες να δούμε άλλη μια;" Με ρωτάει.
"Όχι να μου λείπει" του λέω.
"Ελα θα βάλω κωμωδία τώρα" μου λέει.
"Αν είναι έτσι οκ... Θα δω" του λέω και κάθομαι ξανά στον καναπέ για να δω ταινία.

______________________________________________
Χευ

Να και το επόμενο κεφάλαιο για σήμερα.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια 💋💋💋💋💋

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]Where stories live. Discover now