Οχι πάλι ρε γαμώτο.
Ήταν πάλι αυτή εδώ.. στον καναπέ να φιλιεται με τον Άρη
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και αρχίζω να χτυπάω παλαμάκια.
"Μπράβο... Χαίρομαι πάρα πολύ για εσένα"λέω στον Άρη.
"Ζωή...δεν είναι αυτό που νομίζεις" μου λέει ο Άρης.
"Γνωστή ατάκα" του λέω.
"Πωωω καλά... Αυτό που νομίζεις είναι αλλά δεν είναι έτσι όπως φαίνεται" μου λέει μετά.
"Ναι το βλέπω" του λέω." Επίσης βλέπω και την αλήθεια πλέον... Και εγώ ήθελα να μιλήσουμε γιατί άκουσα ότι είχες πει στον Νίκο εκείνη την μέρα που σε είδα στο σπίτι του... Αλλά από ότι φαίνεται έχεις καλύτερα πράγματα να κάνεις από το να ασχολησε μαζί μου" του λέω.
"Και εσύ είσαι με ρον Μιχάλη" μου λέει.
"Εγώ Άρη... αρνήθηκα να παντρευτώ τον Μιχάλη και ήρθα να σε βρώ... Αλλά μάλλον δεν έπρεπε να το κάνω.... Έχεις παρέα εσύ" του λεω και κοιτάω την Μαρίνα.
"Όχι ρεε Ζωή.. αυτά που είπα στον Μιχάλη τα εννοούσα" μου λέει.
"Εεε μαα τι λέμε τόση ώρα;; Ορίστε η απόδειξη ότι τα εννοούσες.. μπροστά μας είναι" λέω και δείχνω την Μαρίνα.
"Εγώ φεύγω.... Άρη... Όταν φύγει η Ζωή πάρε με τηλέφωνο.. πρέπει να σου πω κάτι" του λέει.
"Ναι δεν θα ξεχάσω... Μας υποχρέωσεε και εσύ" της λέει ο Άρης.
"Είναι σημαντικό" του λέει η Μαρίνα.
"Καλά φύγε τώρα" της λέει και κάτι φεύγει.
"Έκανες πρώτα ότι έκανες διωξτην κιόλας... Άμα ερχόμουν λίγο αργότερα τι θα είχε γίνει;" Τον ρωτάω.
"Τίποτα...σταμάτα να τα κάνεις όλα χειρότερα" μου λέει.
"Εγώ τα κάνω χειρότερα... Εσύ ήσουν αυτός που έλεγες ότι θα τρελαθείς αν παντρευτώ τον Μιχάλη γιατί έτσι θα με χάσεις για πάντα... Και εγώ βλέπω ότι αντί να τρελαίνεσαι κάθεσαι εδώ άνετος μαζί με τον Μαρίνα σαν να μην υπήρξα ποτέ" του λέω εγώ.
"Όταν εσύ βγαίνεις με τον Μιχάλη είναι καλά;" Με ρωτάει.
"Τουλάχιστον εγώ... Δεν λέω ότι είσαι η ζωή μου και θα τρελαθώ αν σε χάσω και μετά πάω με όποιον να ναι... Εσύ αυτό εκανες.. και αυτό με εκνευρίζει περισσότερο από όλα... Το ότι λες ψέματα συνεχώς" του του.
"Δεν λέω ψέματα ρεε Ζωή.. εκείνη με φίλησε..τι να έκανα" μου λέει.
"Ωχ ναι μωρέ... Το αποπλανησανε το ανήλικο παιδάκι και δεν ήξερε τι να κάνει" του λέω ειρωνικά.
"Ρεεε Ζωή" μου λέει όταν πάω να φύγω.
"Άσε με ήσυχη να ζήσω την ζωή μου... Μόλις θα φύγω από εδώ μέσα θα κάνεις σαν να μην υπήρξα ποτέ" του λέω.
"Εεε τότε δεν θέλω να φύγεις" μου λέει
"Θέλω εγώ.. όμως... Συνέχισε την ζωή σου με την Μαρίνα και εμένα ξέχνα με" του λέω και αφού φεύγω από το σπίτι μπαίνω στο αυτοκίνητο.
Αρχίζω να το ξανά σκέφτομαι τελικά. Έφυγα από το σπίτι του Άρη πλέον και άρχισα να πηγαίνω ξανά προς το σπίτι του Μιχάλη.
Οταν έφτασα. Κατεβαίνω από αυτοκίνητο και χτυπάω την πόρτα του σπιτιού του.
"Ζωή . Τι κάνεις εδώ .. ξανά" μου λέει ο Μιχάλης.
"Ισχύει ακόμα η πρόταση γάμου;" Τον ρωτάω..
"Τι;" Ρωτάει εκείνος.
"Λέω... Η πρόταση γάμου ισχύει ακόμα;" Τον ξανά ρωτάω.
"Ναι φυσικά" μου λέει εκείνος.
"Ωραία... Την δέχομαι τότε"______________________________________________
ΧευΤι κάντε;
Ελπίζω να είστε καλά μετα από αυτό.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Φιλάκια 💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomanceΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...