Κεφάλαιο 66

1.9K 177 73
                                    

Η απόφαση πάρθηκε.. εγώ παντρεύομαι τον Μιχάλη. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με τον Άρη πλέον. Όλα είναι έτοιμα για τον γάμο.. όλα και όλοι εκτός από εμένα. Σήμερα παντρεύομαι. Δεν ξέρω αν κάνω το σωστό αλλά σίγουρα το κάνω επειδή είμαι εγωιστρια. Όλοι είναι μαζεμένοι στο σπίτι μου για να με ετοιμάζουν.
"Ζωή... Είσαι σίγουρη για αυτό που πας να κάνεις;" Με ρωτάει η μαμά μου.
"Ναι... Απόλυτα" της απαντάω.
"Και ο Άρης;; Αφού τον αγαπάς" μου λέει.
"Ο Άρης ας πρόσεχε" της λέω εγώ και η κομμώτρια συνεχίζει να φτιάχνει τα μαλλιά μου.
Τι πάω να κάνω; Δεν είμαι σίγουρη για αυτό.. από εγωισμό το κάνω... Αλλά τώρα έγινε και δεν αλλάζει. Θα περάσω όλη την υπόλοιπη ζωή μου με τον Μιχάλη. Δεν μπορώ να πω ότι με χαλάει τον αγαπάω αλλά δεν ξέρω αν είναι αρκετή η αγάπη μου όσο είναι η δική του. Η κομμώτρια είχε τελειώσει με τα μαλλιά μου και άρχισε να με βάφει.
"Είσαι πολύ όμορφη" μου λέει η Εύα.
"Ευχαριστώ" της λέω εγώ.
"Θα μου άρεσε όμως περισσότερα να ήσουν δίπλα στον Άρη σήμερα" μου λέει μετά.
"Μην αρχίζεις Εύα... Δεν θέλω μέρα που είναι" της λέω.
"Καλά..  μια γνώμη είπα... Εκτός αυτού ξέρουμε και οι δυο ότι παντρεύεσαι από εγωισμό" μου λέει.
"Το ξέρω... Αλλά δεν είπα ότι δεν αγαπάω τον Μιχάλη" της εξηγώ.
"Αγαπάς περισσότερο τον Άρη όμως" μου λέει.
"Εκείνον όμως δεν νομίζω να τον νοιάζει... Όλο με την Μαρίνα είναι" της λέω.
"Λάθη κάνει.. προσπαθεί όμως" μου λέει.
"Το βλέπω" της λέω ειρωνικά.
"Αχ ρεε Ζωή... Ποτέ δεν ακούς τι σου λένε" μου λέει η Εύα.
Αυτό είναι αλήθεια.  Ποτέ δεν ακούω και μάλλον αυτό δεν είναι καλό. Ναι το παραδέχομαι είμαι εγωιστρια και τον Άρη τον αγαπάω αλλά πώς θέλετε να αντιδράσω όταν πάω να του μιλήσω και τον βλέπω με εκείνη; Εσείς τι θα κάνατε; Δεν μπορώ να το προσπεράσω και να κάνω σαν να μην έγινε. Δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα όσο φαίνονται. Ναι ξέρω μπορεί να είναι χαζό το ότι παντρεύομαι από εγωισμό αλλά δεν έχω άλλη επιλογή.. θέλω να ξεχάσω τον Άρη μια και καλή και ο Μιχάλης είναι ο μόνος που μπορεί να με βοηθήσει. Σίγουρα θα με βοηθήσει.
"Είσαι έτοιμη... Μπορείς να πας να βάλεις το νυφικό σου" μου λέει η κοπέλα που με έβαφε.
Πήγα στο δωμάτιο και εκεί είδα κρεμασμένο το νυφικό μου. Είναι αργά για να αλλάξω γνώμη τώρα. Το ξεκρέμασα και το φόρεσα. Ποιός να μου το έλεγε ότι θα ήμουν και νύφη από τώρα. Νυφικό... Αχ ρεε Άρη που είσαι τώρα να με δεις; Βέβαια όχι τώρα που είμαι με τον Μιχάλη αλλά θα σ άρεσε να με έβλεπες νύφη δίπλα σου...θα εκλογές όταν θα έβλεπες το παιδί σου να γεννιέται.. τώρα δεν θα δεις τίποτα από τα δύο.
"Πω πω...για δείξτε εδώ μια όμορφη νύφη" λέει η Εύα για να ανεβάσει λίγο την διάθεση μου για να μην με δούν οι άλλοι έτσι και εγώ της χαμογελάω.
"Ελα άντε.. πάμε κάτω.. σε περιμένουν όλοι.. θέλουν να σε δουν" μου λέει η Εύα
"Πάμε" της λέω.
"Δεν έχεις να πας πουθενά"

______________________________________________
Χευ

Τι κάνετε;

Ελπίζω καλά.

Να το επόμενο κεφάλαιο..

Τα λέμε.

Φιλάκια 💋💋💋💋💋💋

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]Where stories live. Discover now