"Όλα καλά;" Με ρωτάει ο Άρης όταν εγώ και θ Εύα βγαίνουμε από το δωμάτιο.
"Ναι... Όλα μια χαρά" του απαντάω.
"Πες του Εύα" της λέω.
"Νίκο" λέει η Εύα.
"Εύα" της λέει εκείνος.
"Είμαι έγκυος" του λέει και εκείνος απλά την κοιτάει.
"Φίλε είσαι καλά;"ρωτάει ο Άρης τον Νίκο.
"Μισό.. για ξανά πες το αυτό που είπες μωρό μου για να είμαι σίγουρος ότι άκουσα καλά" λέει ο Νίκος.
"Είμαι έγκυος" λέει ξανά η Εύα.
"Εντάξει καλά άκουσα" λέει ο Νίκος και τια λίγο δεν μιλάει κανένας.
Δεν μ αρέσει αυτό. Γιατί δεν λέει κάτι. Η Εύα με κοιτάει. Φοβάται και εκείνη για το τι θα πει ο Νίκος.
"Νίκο... Πες κάτι" λέει η Εύα και σπάει την σιωπή.
"Δεν ξέρω τι να πω... Ειλικρινά δεν ξέρω" λέει ο Νίκος και εκείνη την ώρα ο Άρης με κοιτάει και μου κλείνει το μάτι.
Τον ηλιθο τον αδερφό μου.. της κάνει πλάκα για να την Τρομάξει. Η Εύα με ξανά κοιτάει.
"Ρεε Νίκο... Πες κάτι γαμώτο" λέει ξανά η Εύα.
Ελα ρεε τον βλάκα κρίμα είναι. Έχει φοβηθεί η Εύα.
"Αυτή χωρίς αμφιβολία είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου" της λέει και εκείνη την ώρα βλέπω την Εύα τόσο ανακουφισμένη.
Ο Νίκος έρχεται και την αγκαλιάζει και εγώ πάω και κάθομαι δίπλα στον Άρη.
"Θα έρθει και θα σειρά σου σε λίγο" μου λέει ο Άρης.
"Είπαμε όχι" του λέω.
"Πωω ρεε Ζωή αμάν... Ναι είπαμε" μου λέει.
"Θα το δούμε αυτό" του λέω και εκείνος με αγκαλιάζει.
"Εμείς να πηγαίνουμε δεν μας χρειάζεστε κάτι άλλο" λέω και σηκωνομαι από τον καναπέ.
"Η αδερφή σου μου την σπάει" λέει ο Άρης στον Νίκο.
"Άρη είπα όχι.. τέλος" του λέω επειδή κατάλαβα για πιο πράγμα θέλει να του πει.
"Τι έκανες πάλι ρε;" Με ρωτάει ο αδερφός μου.
"Δεν έκανε αυτό είναι το θέμα... Δεν θέλει να κάνει" λέει ο Άρης.
"Τι λένε;"με ρωτάει η Εύα.
"Βαλκειες του Άρη" της απαντάω.
"Φίλε εγώ με αυτή που έμπλεξα στα 30 θα κάνω παιδιά" λέει ο Άρης και η Εύα με κοιτάει.
"Πλάκα κάνεις;" Λέει η Εύα.
"Καθόλου από χθες τέτοια λέει" της απαντάω.
"Άρη... Πάμε γιατί έτσι όπως το πας ούτε στα 40 δεν θα έχεις παιδιά" του λέω και αφού χαιρεταμε τα παιδιά φεύγουμε από το σπίτι τους και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο.
"Είσαι άδικη πάντως" μου λέει.
"Εεε ρεε τι πάθαμε" λέω.
"Γιατί δεν θέλεις;" Με ρωτάει.
"Άρη μου δεν είπα ότι δεν θέλω" του απαντάω.
"Εεε τότε που είναι το πρόβλημα;" Με ρωτάει.
"Άρη το παιδί θέλει μεγάλη φροντίδα δεν το καταλαβαίνεις;" Τον ρωτάω εγώ.
"Το καταλαβαίνω ρεε Ζωή και σου είπα ότι θα τα κάνουμε όλα μαζί δεν θα κάνεις τίποτα μόνη σου" μου λέει.
"Μαζί λέει... Άρη κατάλαβε το κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα κάνεις εσύ μόνο εγώ θα τα κάνω" του εξηγώ.
"Ναι αλλά θα είμαι δίπλα σου" μου λέει.
"Και νομίζεις ότι αυτό αρκεί;; Δεν είμαι έτοιμη μωρό μου ακόμα κατάλαβε με" μου λέει και τότε φτάνουμε στο σπίτι.
"Άρη μου" του λέω και εκείνος πάει στο δωμάτιο.
Που έμπλεξα;
"Αρούλη μου.... Ελα μην μου κρατάς μούτρα... Ελα δω να ξαπλώσουμε αγκαλίτσα" του λέω και εκείνος έρχεται δίπλα μου.
"Φιλάκι;" Τον ρωτάω.
Εκείνος μου δίνει ένα φιλί και ξαπλώνω δίπλα του και μετά από λίγο με πήρε ο ύπνος______________________________________________
ΧευΤι κάνετε;
Πώς τον βλέπετε τον Άρη μας;
Για να δούμε τι θα γίνει πάρα κάτω
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια 💋💋💋💋💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomansaΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...