"Εύα" λέω όταν την βλέπω.
"Τι;" Με ρωτάει.
"Είσαι πανέμορφη" της λέω.
Ήταν όντως η πιο όμορφη νύφη που έχω δει ποτέ.
"Εύα μου.. κορίτσι μου" της λέει η μαμά μου.
"Πες μαμά .δεν είχα δίκιο . Δεν είναι σαν άγγελος" της λέω.
"Ο ομορφότερος άγγελος που έχω έχω δει" λέει η μαμά μου και η Εύα την αγκαλιάζει.
"Μυρτώ... πήγαινε και εσύ να ντυθείς για να πάει και η Ζωή μετά" λέει η μαμά στην μικρή.
Η Εύα Καθήστε στον καναπέ σκεπτική.
"Τι έχεις κορίτσι μου;" Την ρωτάω.
"Θα ήθελα πολύ να είναι τώρα εδώ ο αδερφός μου να με πάει εκείνος στην εκκλησία μαζί με τον μπαμπά" μου λέει και την αγκάλιαζω.
Ποτέ δεν σας είχα αναφέρει ότι η Εύα έχει αδερφό. Ίσως γιατί ποτέ δεν τον βλέπει κανείς. Ζει στο εξωτερικό. Μόνο αυτό ξέρουμε. Σπάνια έως και καθόλου επικοινωνεί με την οικογένεια του. Η Εύα έχει να τον δει από τότε που ήταν δεκατέσσερα.
"Αγάπη μου... Μην τα σκέφτεσαι τώρα αυτά.. σε λίγο θα παντρευτείς"της λέω.
"Έχεις δίκιο" της μου λέει και σηκώνεται από τον καναπέ.
"Κοίτα η Μυρτώ τι ωραία που είναι" της λέω όταν βλέπω την Μυρτώ.
"Είναι μια κούκλα" λέει η Εύα.
"Άντε Ζωή πήγαινε και εσυ να ντυθείς να φύγουμε γιατί θα αργήσουμε" λέει η Εύα και πάω πάνω να ντυθώ.
Έβαλα και εγώ το φόρεμα μου τα παπούτσια μου και κατέβηκα κάτω.
"Κορίτσια μου τι ομορφιές είναι αυτές σήμερα" λέει η μαμά μου.
"Η κολλητή μου παντρεύεται" λέω και η Εύα μου χαμογελάει.
"Εσύ και η Μυρτώ μένετε εδώ...εγώ πάω στον Νίκο και στέλνω τον πατέρα σου" της λέω.
"Εντάξει" μου λέει και ανοίγω την πόρτα για να φύγω.
"Τα λέμε στην εκκλησία"της λέω και χαμογελάει.
"Τι κάνεις εσύ εδώ;" Με ρωτάει ο Κωνσταντίνος όταν ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του Νίκου.
"Ήρθα να δω τον αδερφό μου και να πάρω τον Άρη.
"Τι κάνουν εδώ οι μοναδικοί άντρες τις ζωής μου" λέω και απευθύνομαι στον Άρη τον Νίκο.
"Μια κούκλα είσαι σήμερα μωρό μου" μου λέει ο Άρης.
"Και εσύ κούκλος είσαι" του λέω." Αλλά και ο αδερφός μου είναι..." Λέω.
"Η Εύα πως είναι;" Με ρωτάει ο Νίκος.
"Σαν άγγελος" του απανταω.
"Αυτό μου αρκεί" λέει ο Νίκος.
Ο παρέες την Εύας έφυγε για να πάει να την πάρει και εγώ με τον Νίκο και τον Άρη πήγαινε στην εκκλησία και περιμέναμε την νύφη η οποία ήταν στην ώρα της όπως πάντα.
"Είχες δίκιο Ζωή" λέει ο Νίκος όταν την βλέπει.
"Σε τι;" Τον ρωτάω.
"Σαν άγγελος είναι... Και πιο όμορφη" μου λέει και η Εύα μας χαμογελάει.
"Έχω την πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου" λέει ο Νίκος όταν η Εύα ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας.
"Να μου προσέχεις το κορίτσι μου Νίκο" λέει ο πατέρας της Εύας.
"Σαν τα μάτια μου κύριε Γιώργο" λέει ο Νίκος και αφού πιάνει το χέρι της Εύας μπαίνουν στην εκκλησία.
"Εσύ ποτέ θα τα ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας με νυφικό;" Με ρωτάει ο Άρης.
"Όταν πρέπει" του λέω.
" Εεε πότε θα πρέπει;" Με ρωτάει.
"Μου το ζήτησες και το αρνήθηκα;" Τον ρωτάω.
"Έχεις δίκιο..δεν στο ζήτησα" λέει ο Άρης" στο ζητάω τώρα" μου λέει.
"Όχι" του λέω.
"Τι όχι;" Με ρωτάει.
"Η απάντηση είναι όχι" του εξηγώ.
"Γιατί;" Με ρωτάει.
"Γιατί κανείς πράγματα Άρη που τα σκέφτεσαι την μία στιγμή και την άλλη μπορεί να τα ξεχάσεις... Θέλω όταν θα παντρευτώ μαζί σου και όταν θα κάνω παιδί μαζί σου να το έχουμε σκεφτεί καλά και να μη αλλάξει κάνεις γνώμη για αυτό που πάμε να κάνουμε" του απαντάω.
"Πιστεύεις ότι θα αλλάξω γνώμη για αυτά που λέω;" Με ρωτάει.
"Μπορεί να αλλάξω εγώ .. ποτέ δεν ξέρεις" του λέω.
Αφού αλλάξαμε τα στέφανα και βάλαμε και τις βέρες στον Νίκο και την Εύα περιμέναμε στην εκκλησία για να μας ευχηθούν οι καλεσμένοι και μετά τις τις φωτογραφίες.
Αφού τελειώσαμε και με τις φωτογραφίες ξεκινησαμε να πηγαίνουμε προς το μέρος όπου θα γινόταν το τραπέζι.______________________________________________
ΧευΠάνω στην φωτογραφία βλέπετε πως θα ήταν η Ζωή στον γάμο.
Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο.
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια 💋💋💋💋
ESTÁS LEYENDO
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomanceΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...