Ο Νίκος ήρθε και άνοιξε την πόρτα πίσω. Πρώτα βγήκαν έξω η Σοφία και η Μαρία και μετά εγώ. Ο Νίκος και ο πατέρας μου με έπιασαν αγκαζε και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τα σκαλιά ενώ τα κορίτσια μας ακολουθούσαν.
"Είχε δικό η Εύα...είσαι πανέμορφη" μου λέει όταν πλησιάζω.
"Λοιπόν φίλε... Στην παραδίδω... Να έχεις τον νου σου... Δύο πολύτιμες γυναίκες έχω στην ζωή μου...την μια την προσέχω εγώ.... Την άλλη την αναλαμβάνεις εσύ... Πρόσεχε την" του λέει ο Νίκος.
"Σαν τα μάτια μου θα την προσέχω" λέει ο Άρης.
"Εγώ δεν έχω να σου πω κάτι σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη" λέει ο μπαμπάς μου και με αφήνει στον Άρη.
"Εσύ έχεις να πεις κάτι πριν πάμε μέσα;" Με ρωτάει ο Άρης;
"Ναι.. έχω" του λέω.
"Σε ακούω" μου λέει εκείνος.
"Είμαι πολύ ευτυχισμένη" του λεω και εκείνος χαμογελάει.
"Και εγώ είμαι"μου λέει.
"Πάμε μέσα"του λέω και μπαίνουμε στην εκκλησία. Και έτσι παντρευτηκαμε.. Ξέρουμε ότι όλοι χαρηκατε με αυτό. Τώρα η μόνη αγωνία όλων μας είναι το τι φύλο είναι το παιδί. Η Εύα θα κάνει κοριτσάκι. Εγώ δεν ξέρω. Δεν έχω πρόβλημα. Βέβαια από πιο μικρή ήθελα αγόρι αλλά και κορίτσι να είναι είναι δεν θα αλλάξει κάτι. Ότι και να είναι η αγάπη μου θα είναι η ίδια.
"Κυρία μου... Θα χορέψετε μαζί μου;" Με ρωτάει ο Άρης.
"Έχω περιθώρια επιλογής;" Τον ρωτάω.
"Εεμμμ οχι" απαντάει εκείνος.
"Εεε τότε δέχομαι" του λέω και σηκώνομαι να χορέψουμε.
"Σ αγαπάω" μου λέει καθώς χορεύαμε.
"Και εγώ" λέω.
"Θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα ξανά μαλώσουμε ποτέ... Ότι και να γίνει" μου λέει μετά.
"Το υπόσχομαι" του λέω και εκείνος με φιλάει και όλοι αρχίζουν να χειροκροτούν.
"Πού θα με πάς ταξιδακι; " Τον ρωτάω.
"Πουθενά"μου απαντάει.
"Γιατί;" Τον ρωτάω με παράπονο.
"Δεν θέλω να πάθει κάτι η κόρη μου"μου λέει.
"Ααα το έχεις σίγουρο ότι είναι κόρη" του λέω.
"Φυσικά... Ο Άρης δεν πέφτει ποτέ έξω" μου λέει.
"Θα το δούμε" του λέω.
"Αν είναι κορίτσι θα με αφήσεις να διαλέξω εγώ το όνομα που θα της δώσουμε"μου λέει.
"Οκ... Αλλά είναι αγόρι θα αποφασίσω εγώ" του λέω.
"Ναι αλλά να συμφωνούμε" μου λέει.
"Εντάξει" του λέω και αφού τελειώνουμε τον χορό μας καθόμαστε.
Αφού τελείωσε και το τραπέζι πήγανε επιτέλους στο σπίτι. Τι Κούτση ήταν αυτή.
"Τι κάνεις;" Ρωτάω τον Άρη όταν ανοίγω την πόρτα του σπιτιού και εκείνος με περνει αγκαλιά και κλείνει την πόρτα.
"Διατηρείς και τα έθιμα βλέπω" του λέω και με πάει στο δωμάτιο και τότε με αφήνει κάτω.
Αφού αλλάξαμε έπεσα στο κρεβάτι κατευθείαν.
"Είσαι κουρασμένη;" Με ρωτάει ο Άρης.
"Πολύ" του απανταω.
"Κοιμήσου... Να ξεκουραστείς"μου λέει.
"Και εσύ τι θα κάνεις;" Τον ρωτάω.
"Θα σε πάρω αγκαλιά και θα σε κοιτάζω όταν κοιμάσαι"μου λέει.
"Το έχεις κάνει πολλές φορές αυτό;" Τον ρωτάω.
"Συνέχεια το έκανα... Αλλά δεν το είχες καταλάβει ποτέ" μου λέει.
"Εντάξει.. μ αρέσει η σκέψη σου" του λέω και με παίρνει στην αγκαλιά του.
"Καληνύχτα"μου λέει.
"Καληνύχτα" του λέω και εγώ και εκείνος με φιλάει το μέτωπο και μετά από λίγο με πήρε ο ύπνος.______________________________________________
Χευ
Τι κάνατε;
Να και το επόμενο.
Ελπίζω να σας αρέσει.
Τα λέμε.
Φιλάκια 💋💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomanceΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...