4!

1K 50 0
                                    

AUDREY P.O.V.

Na de les wiskunde heb ik drama. Louis en ik hebben ontdekt dat we naast wiskunde ook nog drama en LO samen hebben.

Ondertussen heb ik hem al iets beter leren kennen. We hebben zelfs een aantal dingen gemeenschappelijk.

Van goed opletten tijdens de les is dus niet veel in huis gekomen.

Louis en ik houden allebei van sport en grappen uithalen. Op de vraag wat onze lievelingsgroente is, antwoorden we allebei: wortels!

Nu zijn we dus op weg naar drama. Onze leerkracht voor dat vak is een beetje een geval apart als je het mij vraagt. We mogen hem enkel bij zijn voornaam noemen. Ed.

Wanneer we de klas binnengaan is het eerst wat hij zegt: 'Jij daar!' Hij wijst in mijn richting. Ik kijk om me heen, maar zie niemand anders staan. Hij moet het dus wel tegen mij hebben.

'Ga op een stoel staan en stel jezelf eens voor aan ons.' 'Wat?' vraag ik. 'Je hebt me wel gehoord. Hop hop hop.' Hij klapt in zijn handen.

'Eumh... Oké dan?' Ik ga zoals gevraagd op een stoel staan. Best wel gênant, want iedereen kijkt naar me.

'Ga je nog beginnen?' zegt meneer... ik bedoel Ed.

'Eumh... Hallo iedereen... Ik ben Audrey en ik ben 17. Ik kom uit New York, maar woon nu in Londen.' Ik kijk Ed aan.

'Hmm, dat was wel oké.. Maar spreek de volgende keer iets meer vanuit de buik.' Zegt Ed.

'Eumh..?' Ik kijk Ed raar aan en hoor Louis gniffelen.

'Je mag gaan zitten nu.' Zegt Ed.

'Wat een weirdo' denk ik.

Of ik dacht toch dat ik het dacht, want plots begint de klas te lachen. Ed kijkt me beledigd aan.

'Oops, heb ik dat luidop gezegd?' vraag ik Louis al fluisterend.

'Ja haha, je bent me er eentje.' Louis lacht.

Voor de rest verliep de les redelijk rustig. Wanneer de les gedaan is, zeg ik dag tegen Lou. Hij heeft nu een andere les als ik.

London, here I come!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu