7!

991 55 0
                                    

HARRY P.O.V.

Ik zie hoe Audrey weggaat en me alleen achterlaat in het klaslokaal. Is ze boos op me? Ze deed zo bot tegen me.

Zou het komen door Emily? Ik zucht. Ik vind Emily totaal geen leuk meisje. Eerlijk gezegd, vind ik haar een grote bitch.

Ik ga enkel met haar om omdat ze een populair meisje van rijke afkomst is.

Je houdt haar maar beter te vriend, want anders kan ze je leven echt tot een hel maken.

Ik lach er wel mee, maar haar grapjes zijn niet eens grappig.

Ik weet nog dat er twee jaar geleden een jongen op onze school zat, Jason. Hij was de kapitein van het voetbalteam.

Op een dag kreeg hij ruzie met Emily en vertelde hij eerlijk hoe hij over haar dacht?. Emily kon er niet mee lachen.

Al Jason's vrienden lieten hem vallen. Hij werd uit het voetbalteam gezet. Hij is niet lang meer op onze school gebleven.

Om maar te zeggen hoeveel macht Emily heeft.

Audrey daarentegen vind ik echt leuk. Ik ken haar nog maar een dag, maar ik vind haar echt geweldig.

Ik heb nog nooit zoiets voor een meisje gevoeld. Ik ben niet echt de persoon voor vaste relaties, maar bij Audrey kan ik mezelf zijn.

Ik hoop dat ze niet boos op me is, maar ik vermoed van wel. Maar ik ga het goedmaken met haar! Ik ben van plan om haar mee uit te vragen.

Ik besluit om er meteen werk van te maken en Audrey te gaan zoeken.

_________________________________

Sorry dat het zolang geduurd heeft! Ik was in Spanje met het school. Het volgende stukje komt vandaag of morgen. :)

London, here I come!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu