AUDREY P.O.V.
'Kijk! Een vallende ster!' Roep ik uit. Harry zegt net hetzelfde op dezelfde moment.
'Nu mag je een wens doen.' Zeg ik blij. Ik klap met mijn handen om mijn blijheid extra uit te drukken.
'Nee, daar doe ik niet aan mee.' Zegt Harry serieus.
Ik kijk hem verbaasd aan. Waarom niet? Oké, ik weet zelf ook wel dat die wens niet zal uitkomen. Maar het kan geen kwaad om het wel te doen.
'Waarom niet?' Vraag ik hem. Ik ben echt nieuwsgierig naar zijn antwoord.
'Wat zou ik moeten wensen als alles wat ik wil al naast me ligt.' Zegt Harry.
Ik kijk hem aan en zie dat hij moet blozen. Harry is zo schattig als hij bloost.
Hij draait zich naar me om en kijkt me recht in mijn ogen aan, waardoor het mijn beurt is om te blozen.
Ik draai me van hem weg, want het wordt een beetje te akward en ongemakkelijk.
'Audrey, mag ik je iets vragen?' Vraagt Harry. De manier waarop hij het zegt klinkt een tikkeltje onzeker.
'Ja?' Zeg ik, al klinkt het meer als een vraag.
Ik heb geen enkel idee welke vraag ik kan verwachten. En de manier waarop hij het zegt.. Ik begin een beetje te stressen.
'Hoe zit het nu met ons?' Vraagt hij verlegen.
Een verlegen Harry komt niet vaak voor.
'Hoe bedoel je?' Vraag ik.
'Hoe moet het nu verder? Wil je nog altijd verder met me.' Vraagt hij aarzelend.
Ik zucht opgelucht. Ik dacht al dat hij niet meer verder zou willen met mij.
'Natuurlijk Harry!' Roep ik even opgelucht als ik me voel.
'Tenminste, als jij dat ook wilt.' Voeg ik er aarzelend aan toe.
Een grote glimlach vormt op Harry's gezicht. Hij neemt mijn handen vast en kijkt me met zijn heldere groene ogen recht aan.
'Laten we alles achter ons laten en ons enkel focussen op de toekomst. Geen Emily meer die voor problemen zorgt. Geen jaloerse gevoelens meer vanwege Zayn of wie dan ook. Deal?' Harry kijkt me afwachtend aan.
Het is raar om hem zo te zien. De ene moment waren we nog grapjes aan het maken en elkaar onder de mayonaise aan het steken en nu is hij bloedserieus.
Harry kijkt me nog steeds aan, wachtend op een antwoord.
'Deal.' Zeg ik met een big smile op mijn gezicht.
'Laten we opnieuw beginnen.' Zegt Harry nog steeds serieus, maar zijn ogen blinken.
'Hey, ik ben Harry. Ben je hier nieuw? Ik heb je hier nog nooit gezien.' Zegt Harry zijn woorden van de eerste schooldag na.
De woorden waarmee alles begon.
'Ja, ik ben nieuw.' Speel ik het spelletje al lachend mee.
Harry grijnst en schuift dichter naar me toe. Zijn blik verschuift van mijn ogen naar mijn lippen en terug.
'En mag ik ook je naam weten?' Gaat hij verder.
Hij laat zijn tong over zijn lippen glijden en kijkt me nog steeds grijnzend aan. Ik sluit snel de ruimte tussen onze lippen.
Harry verschuift me van naast hem tot op zijn schoot. Ik laat mijn handen door zijn krullen glijden, iets wat ik altijd al leuk heb gevonden. Zijn krullen zijn ook zo zacht.
Harry slaat zijn armen rond me heen. Hij haalt zijn lippen van de mijne en zegt helemaal buiten adem: 'En nu laat ik je nooit meer los.'
Ik moet lachen. 'Deal!'
'Deal?' Vraagt hij nog eens ter bevestiging.
'Deal!' Antwoord ik kordaat.
Mijn antwoord zorgt ervoor dat hij terug zijn gekende grijns op zijn gezicht tevoorschijn tovert.
Hij kijkt me voor de zoveelste keer diep in mijn ogen en sluit daarna opnieuw de ruimte tussen onze lippen.
Dit is een goede start. Een goede start van een nieuw begin.
_________________________
Dit was het allerlaatste normale stukje. Hierna komt er enkel nog een epiloog en een dankwoordje.
En omg, het aantal reads is deze week super hard gestegen. Danku daarvoor!!
Voten en commenten mag altijd. Ik hou jullie niet tegen. Helemaal niet zelfs. ;)
En als je vragen of tips hebt, een berichtje is altijd welkom!
VOTE? COMMENT? FOLLOW?
JE LEEST
London, here I come!
FanfictionAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...