14!

946 49 0
                                    

HARRY P.O.V.

'Stappen jullie nog uit?' Roept Louis.

Ik kijk Audrey aan en knik. We stappen uit. Louis en Niall gaan verder.

Audrey kijkt me met haar blauwe ogen vragend aan en wacht tot ik iets zeg.

'Eumh...' begin ik. 'Ik wil me even verontschuldigen over gisteren. Ik had niet mogen lachen.'

Ik kijk naar mijn handen.

'Ik moet sorry zeggen.' Zegt Audrey. 'Ik had niet zo overdreven moeten reageren. Ik had er helemaal geen reden toe.'

Het is stil. We weten beiden even niet wat zeggen. Ik kijk haar aan. Ze heeft echt hele mooie ogen.

'Ik vroeg me af of je eens met zou willen uitgaan.' Vraag ik verlegen.

Verlegen zijn is echt niets voor mij. Maar deze keer.. Stel dat ze 'nee' zegt?

Audrey onderbreekt mijn gedachten. 'Dat zou ik heel leuk vinden.' Ze glimlacht.

ZE ZEI JA!! JA!!! IK, HARRY EDWARD STYLES GA MET HAAR OP EEN DATE! WOEHOE!! Het liefst zou ik nu hyperactief op en neer springen, maar ik hou mijn gezicht in de plooi. Of dat probeer ik toch.

'Oké, leuk.' Zeg ik zo rustig mogelijk.

'Vanavond?' Vraag ik.

'Vanavond is prima.' Zegt ze.

'Oké, mag ik je nummer? Dan kan ik je de details sturen.' Vraag ik.

Ik neem mijn gsm erbij. Audrey neemt hem uit mijn handen en typt haar nummer in mijn gsm. Ze geeft mijn gsm al glimlachend terug.

'Ik zal je even een berichtje sturen zodat je mijn nummer ook hebt.' Audrey knikt.

'Hey babe! Ik kijk al uit naar vanavond :) xxx Harry' Ik verstuur het berichtje.

Audrey leest het berichtje en slaagt mijn nummer op. Ze kijkt me aan en grinnikt. 'Babe?' Ik bloos.

Sinds wanneer bloos ik? Harry Styles bloost nooit. En zeker niet in het bijzijn van een meisje. Ik herpak me.

'De waarheid mag gezegd worden. Je bent een babe.' Ik knipoog.
Nu is het Audrey die bloost.

'Laten we naar de lockers gaan voor we te laat komen in de les.' Zeg ik.

'Oké.' Antwoordt Audrey.

Ik slaag mijn arm rond haar schouders. Eerst heb ik schrik dat ze mijn arm zou wegslagen, maar ze laat hem gewoon liggen. Samen slenteren we naar de lockers.

London, here I come!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu