37!

768 39 4
                                    

HARRY P.O.V.

Ik veeg haar tranen weg met mijn duimen. Ik kijk haar aan en kus haar.

'Je maakt mij gelukkiger dan ooit door dat te zeggen.' Fluister ik.

Ik kus haar opnieuw. Audrey's handen trekken zachtjes aan mijn haar. I like it.

Ik ken Audrey nog maar juist, maar ik hou al zo veel van haar. Ze betekent alles voor me.

Als mensen dat vroeger zeiden tegen elkaar en ik hoorde, zou ik kotsgeluiden maken. Toen had ik nog niet ervaren wat echte liefde is.

Sinds wanneer ben ik zo melig geworden?

Ik maak me los van de kus en kijk haar aan. Ik knuffel haar stevig. Als het van mij afhangt, laat ik haar nooit meer los.

'Ik hou van je.' Zeg ik.

'Ik hou van jou.' Is haar antwoord.

De rest van de avond liggen Audrey en ik op mijn bed. We praten, knuffelen en kussen alleen.

'Vrijdag geeft Zayn een feestje bij hem thuis. Kom je ook?' Vraag ik haar.

'Ja, lijkt me leuk.' Ze glimlacht.

Ik geef haar eerst een kusje in haar nek en dan op haar kaak.

Audrey slaat haar armen terug om me heen.

Ik doe hetzelfde bij haar. Ze legt haar hoofd op mijn schouder.

Ze gaat met haar vinger over mijn arm. Het bezorgt me kippenvel.

'Harry, hoeveel tattoo's heb jij eigenlijk precies?' Vraagt ze plots.

'Ik weet het niet precies.' Antwoord ik eerlijk. 'Iets van een 44 of meer, denk ik. Maar ze hebben zo goed als allemaal een betekenis.'

'Welke is je favoriet?' Vraagt ze.

Ik tuit mijn lippen en denk na.

'Ik denk dat ik dan ga voor de vlinder op mijn borstkas.' Besluit ik.

'Wil je hem zien?' Vraag ik.

Audrey knikt.

Ik doe mijn t-shirt uit. Ik merk dat Audrey staart.

Ik kijk haar aan. Ze bijt op haar lip en kijkt weg.

'Bevalt het je?' Vraag ik grijnzend.

Audrey moet blozen.

Ik weet van mezelf dat ik geen slecht lichaam heb. Maar ik doe er dan ook wel iets voor.

Ik ga ongeveer één keer per week naar de fitness.

Audrey gaat rechtop zitten. Ze gaat met haar vingers over de vlinder.

'Ik vind hem ook wel mooi.' Zegt ze.

'Welke is jouw favoriet?' Vraag ik haar.

'Ik vind de zwaluwen wel iets hebben.' Zegt ze.

'Goede keuze.' Knik ik.

'Normaal vind ik veel tattoos maar niets, maar bij jou is het... gewoon zo sexy.' Floept ze eruit.

Ik grijns naar haar, waardoor ze weer moet blozen.

'Je moet je niet schamen. Al is het wel schattig als je bloost.' Fluister ik hees.

Ik kijk haar aan. God, ze is zo knap.

Ik buig naar haar toe, en kus haar voor de zoveelste keer vanavond op haar lippen.

Haar lippen die bij de mijne horen.

_________________________________

Hier is part 37! :)

Wat denken jullie ervan? :)

VOTE? COMMENT? FOLLOW?

Bedankt voor de votes, jullie maken me er echt blij mee. :D Zeker blijven voten!! ;)

En ook bedankt voor de comments, die motiveren mij echt om verder te schrijven! :)

En...

*AANDACHT! AANDACHT!*

Ik wil jullie even iets vragen/aanraden.

Een vriendin van mij zit ook op Wattpad en heeft een boek geschreven.

De link--> http://wattpad.com/story/19411990?utm_content=share_reading&utm_source=ios&utm_medium=link

Ik wil jullie vragen om haar te gaan volgen (@AnneDeLoose) en haar boek 'From Zero To Hero' te gaan lezen en te voten.

Laat ook eventueel een comment achter.

Het is geen fanfiction en het het is een super leuk boek. Het is op een mega leuke manier geschreven en echt origineel.

Dusss... checken die handel! :D

Thankss! :)

London, here I come!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu