Hier is het volgende stukje. Ik ben er zelf niet echt tevreden over.. Deel 10 komt vandaag of morgen nog. :)
_________________________________AUDREY P.O.V.
Voor Louis komt heb ik nog even tijd om wat te douchen, wat ik dan ook doe.
Wat zal ik aandoen? Ik ga uiteindelijk voor zwarte skinny jeans en een zalmroze blousje met mijn witte All Stars.
Ik heb nog tijd over, dus kijk ik wat tv. Ik zap wat van zender tot zender, maar er is niet echt iets op.
Ik zet de tv weer af en besluit wat muziek te luisteren, tot de bel gaat. Dat zal Louis zijn! Ik open de deur en zie dat het inderdaad Louis is.
'Hey Lou.' Begroet ik hem.
'Hey...' Op jouw naam weet ik echt geen bijnaam.' pruilt hij. Ik lach.
'Wil je binnenkomen?' Vraag ik hem.
'Nee! We vertrekken direct. Nu meteen!' Roept hij uit.
Hij neemt mijn hand vast en trekt me naar buiten.
Ik lach. 'Oké, rustig!'
'Neen! We hebben geen tijd te verliezen!' Zegt Louis dramatisch.
Ik lach en Louis doet mee. We stappen in zijn auto en rijden weg.
Louis geeft me een rondleiding door Londen en legt alles uit met de nodige dosis humor. Zo toont hij ook Buckingham Palace.
De bewakers daar, de Foot Guards, mogen zoals iedereen weet niet bewegen en kijken nors voor zich uit. Louis en ik doen om hun toch op zijn minst te laten lachen. Al is het maar een glimlach!
Vooral Louis doet erg zijn best. Wat verwacht je anders van hem? Ik lach me kapot terwijl Louis onnozel doet, maar de Foot Guards tonen geen enkele emotie.
Na een tijdje geeft Louis het op. 'Zuurpruimen.' mompelt hij.
We gaan verder met de rondleiding. Ondertussen trekken we ook grappige foto's van ons tweeën.
Als laatste trakteert Louis me op een ritje in de London Eye. Het is ondertussen al een beetje donker, maar dat maakt het uitzicht op de top enkel mooier. Naar mijn mening toch.
Als we terug beneden zijn, besluiten we dat het tijd is om naar huis te gaan.
JE LEEST
London, here I come!
FanfictionAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...