AUDREY P.O.V.
Harry en ik hebben de rest snel gevonden. Ze zitten in een kringetje bij elkaar op de grond. Sommige van hen hebben al redelijk wat op. Het is eraan te zien.
Zayn heeft een halflege fles drank vast en kijkt een beetje dwaas uit zijn ogen.
Louis en Eleanor gedragen zich nog redelijk normaal.
Josh zit te lachen om niets en slaat telkens zijn arm om het meisje, Alice.
Alice neemt een slok uit haar beker en slaagt telkens Josh' armen van haar schouders.
'Audrey, dit zijn Josh Devine en Alice More.' Stelt Harry me voor.
Josh heeft bruin haar en heeft een witte t-shirt aan die zijn spieren goed doet uitkomen. Alice heeft haar haren geverfd in een roos-paarse kleur.
Josh zet zich recht en komt naar me toe. Hij geeft me een dikke kus op mijn kaak en slaagt op mijn kont.
Ik sper mijn ogen wijd open. Dit had ik zeker niet zien aankomen.
'Josh, gedraag je.' Waarschuwt Harry lachend, maar zijn ogen lachen niet mee.
Ik weet dat Harry snel jaloers wordt.
Alice doet de moeite niet om haar recht te zetten en kijkt me arrogant aan.
'Ben jij Harry's nieuwe fuckbuddy?' Vraagt ze grijnzend.
'Eigenlijk, ben ik Harry's vaste vriendin.' Zeg ik glimlachend.
Ik kijk haar vriendelijk aan, maar in mijn hoofd bedenkt ik allerlei sadistische moordplannen.
'Harry een vriendin?' Alice begint luid te schaterlachen.
Ik kijk Harry aan en hij kijkt ongemakkelijk terug.
'Ik geef je maximum een week. Daarna ruilt hij je weer in voor een andere slet.' Voegt ze arrogant toe.
Harry slaagt zijn armen om me heen.
'Audrey is niet zoals mijn vorige vriendinnen. Zij is anders. Door haar geloof ik dat een vaste relatie zou kunnen werken.' Harry geeft me een kus op mijn kaak.
'Zal wel.' Alice rolt met haar ogen.
'Ze is gewoon jaloers. Ze heeft lang achter me aan gelopen. Tot ze doorhad dat ik niets van haar moest hebben. Nu zit ze achter Zayn.' Fluistert Harry in mijn oor.
Ik besluit om naast Louis te gaan zitten. Harry komt langs mijn andere kant zitten.
Wanneer we net zitten, komt Niall met Liam de kamer binnen.
'Zayn, geef die fles drank eens door aan iedereen. Als ze leeg is kunnen we die fles als draaifles gebruiken.' Zegt Niall.
Zayn neemt een maar stevige slokken en geeft de fles dan door aan Eleanor.
Eleanor neemt een slok en trekt een vies gezicht. Louis grinnikt om haar reactie en neemt de fles van haar aan.
Daarna komt de fles langst mij. Ik ruik eens aan de flesopening en ik neem voorzichtig een slok. Niet slecht. Ik neem nog een paar slokken en geef de fles aan Harry.
Hij kijkt me grijnzend aan. 'Jij lust het precies liever dan Eleanor.'
'Zo slecht is het niet.' Zeg ik en ik haal mijn schouders op.
Harry neemt ook een paar slokken z'n geeft de fles aan Niall.
Als de fles de volledige cirkel is rondgegaan, roept Louis luid 'IK BEGIN!'.
'Wedden dat hij Eleanor kiest.' Fluister ik in Harry's oor.
'Eleanor, truth or dare?' Roept Louis enthousiast.
Ik kijk Harry aan en wiebel met mijn wenkbrauwen. Hij lacht.
'Dare.' Bluft Eleanor.
'Ik daag je uit om de leukste jongen in deze ruimte te kussen voor minstens 20 seconden.' Louis ogen blinken.
Eleanor doet alsof ze naar Liam gaat, maar draait zich dan om naar Louis.
Je ziet dat ze al gedronken heeft, want nu is ze helemaal niet zo verlegen in Louis' buurt.
Ze neemt zijn gezicht in haar handen en Louis grijnst.
'Met voorsprong de leukste.' Zegt ze grijnzend voor ze Louis vol op de mond kust.
Wanneer ze haar lippen losmaakt van de zijne, gaat ze op zijn schoot zitten.
Louis die het helemaal niet erg vind, slaat zijn armen rond haar heen.
'Bis! Bis! Bis!' Roep ik luid en ik klap enthousiast in mijn handen.
'Aansteller.' Mompelt Alice.
'Zuurpruim.' Zeg ik terwijl ik uitdrukkelijk haar kant uitkijk.
'Wat zei je daar?' Sist Alice.
Ik wil juist antwoorden dat ze me goed genoeg gehoord heeft, maar Harry is me voor.
'Niets.' Zegt Harry snel.
Ik kijk hem aan met een 'wat zeg je nu?'-blik.
Hij glimlacht naar me en wrijft met zijn hand geruststellend over mijn rug.
'Laten we verder gaan.' Schraapt Liam zijn keel.
'Audrey, truth or dare?' Vraagt Eleanor me grijnzend.
________________________________
De tweede update vandaag!
Ik wil wel even benadrukken om echt wel te voten. Ik weet dat er mensen zijn die mijn verhaal lezen zonder te voten. Ik wil hen vragen om echt te voten! Want mijn stukjes krijgen steeds minder votes. :(
En ook gewoon omdat jullie mij er echt blij mee zouden maken!! :D Dus... Please? :)
Tips zijn ook nog altijd welkom! Als je er hebt, zet dan even in een comment of stuur me een bericht. Zo weet ik wat ik kan verbeteren. Jullie zouden me er echt mee helpen. :)
Of zet in een comment wat jullie van dit stukje vinden. Ik vind het altijd leuk om comments te lezen. :)
En de mensen die wel al voten en commenten: DANKU! :D
JE LEEST
London, here I come!
FanficAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...