Whoop whoop! Hier is part 13! :)
AUDREY P.O.V.
De bel gaat. Louis is terug! Ik neem mijn rugzak en loop naar de deur die ik ook open.
'Hey Louis! Ik heb je gemist.' Zeg ik hem.
Ik geef hem een kus. Op zijn kaak! Even ter duidelijkheid! Ik vind Louis wel leuk, maar niet leuk leuk. We zijn goede vrienden.
'Audrey! Ik heb jou ook gemist hoor!' Hij geeft me een knuffel.
'Klaar om te gaan?' Vraagt hij.
'Jep!' Zeg ik enthousiast.
'Er is iemand goed gezind hier.' Zegt hij.
Ik lach, want ik ben inderdaad goed gezind.
We wandelen naar zijn auto. Hij opent de deur van de achterbank voor me.
'Mag ik niet vanvoor?' Pruil ik.
'Helaas.. We moeten Niall en Harry nog oppikken. En Niall wil altijd vanvoor zitten. Ik geef hem maar zijn zin, want anders blijft hij zagen.'
Louis haalt zijn schouders op.'Oké.' Zeg ik.
Ik stap in en Louis ook. De auto vertrekt. Na een tijdje stopt Louis aan een huis. Het is best een mooi huis en ook redelijk groot.
'Hier woont Harry.' Deelt hij mee.
'Wow, wat een prachtig huis.' Zeg ik verwonderd.
Op die moment komt Harry naar buiten. Hij stapt in de auto en komt naast me zitten. Hij kijkt naar me, maar ik kijk naar de grond.
Ik voel me schuldig van gisteren. Ik voel me schuldig over mijn jaloerse gedrag. Ik heb niet eens een reden om jaloers te zijn.
Het is stil in de auto, waardoor ik me ongemakkelijk voel. Ik kijk stiekem naar Harry. Oops, gefaald... Hij ziet me kijken. Ik kijk snel weg.
Harry neemt mijn hand vast, maar ik trek hem weg en kijk voor me. Waarom doet hij dat nu?
Ik begin een gesprek tegen Louis. 'Waar woont Niall eigenlijk?'
'Eumh.. Hier we zijn er.' Zegt hij.
'Oh..' Niall's huis is iets kleiner, maar ook mooi.
We wachten, maar hij komt niet. Louis toetert. De deur gaat open en Niall komt naar buiten met zijn mond vol eten. Hij heeft een half opgegeten donut in zijn hand.
'Hey Niall!' Zeg ik vrolijk als hij instapt.
'Heeey Audrey!!' Antwoord hij.
De auto vertrekt opnieuw en ongeveer vijf minuten later komen we aan op school. Louis parkeert zijn auto op de parking. Louis en Niall stappen meteen uit.
Wanneer ik wil uitstappen, trekt Harry me aan mijn arm zachtjes terug.
'Ik zou even met je willen praten. Wil je even luisteren naar me?' Vraagt hij. Ik knik.
JE LEEST
London, here I come!
FanfictionAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...