HARRY P.O.V.
'Harry.' Zegt Emily grijnzend.
Ik voel de blikken van iedereen op me branden. Audrey neemt mijn hand vast.
'Is zij je nieuwe speeltje? Voor hoelang gaat zij meegaan?' Zegt Emily bitcherig.
'Tot zolang zij me niet meer wilt.' Antwoordt ik.
'Harry dat had ik niet verwacht van je. Normaal heb je na een week al een ander.' Zegt ze grijnzend.
Ik klem mijn kaken op elkaar. Audrey's hand wrijft geruststellend over mijn rug.
'Luister eens mislukte barbie. Waarom ga je je niet eens moeien met je eigen zaken?' Zegt Audrey.
'Oh kijk, ze kan praten.' Lacht Emily.
'Emily, rot toch op.' Moeit Louis zich.
'Louis, Louis.. Zo praat je toch niet tegen mij?' Zegt Emily schijnheilig.
'Trouwens, was jij dat enkele dagen geleden? Diegene die zat te huilen in de gang? Ja, was het niet? Ik heb je toen gezien. Het zou me niet verbazen als Harry's nieuwe sletje ervoor iets tussenzit.' Lacht ze gemeen.
Louis zwijgt en kijkt naar de grond. Het is het eerste dat ik hiervan hoor.
Ik wil net zeggen dat het genoeg is als Audrey iets onverwachts doet.
Audrey zet een stap naar voren en slaagt Emily vol in haar gezicht. Bitch slap!Emily's gezichtsuitdrukking is geld waard. Ik kan er niets aan doen, maar proest het uit. Iedereen lacht mee, behalve Audrey.
'Laten we gaan.' Zegt ze droog.
'Hier ga jij zo hard spijt van krijgen.' Emily wijst naar Audrey en stapt dan woedend weg. Het geluid van haar naaldhakken klinkt luid op de stenen.
Audrey's handafdruk staat in haar kaak gebrand.
'Laten we onze spullen nemen.' Zegt Audrey luchtig.
Ik grijns naar haar en iedereen lacht.
'Haar gezicht.' Proest Zayn uit.
'Audrey's hand stond stevig in haar kaak.' Lacht Niall.
Ik grijns naar Audrey.
'Dat is mijn meisje.' Fluister ik in haar oor.
'Karma is a bitch.' Zegt ze lachend.
'En Emily zal het weten.' Voegt Louis toe.
'Dat je dat echt gedaan hebt.' Lacht Eleanor vrolijk.
Liam schudt grinnikend met zijn hoofd.
'Emily gaat je leven hier op school zwaar maken, wees daar maar zeker van. Maar wij staan achter je.' Zeg ik terwijl ik haar een kus geef.
Iedereen neemt zijn boeken en we nemen afscheid van elkaar.
Ik heb nu een andere les als Audrey.
Audrey heeft samen met Louis les.Ik geef haar nog een kus, waarop Louis kinderachtig reageert.
'Ieww!' Hij dekt zijn ogen af. 'Hier zijn kinderen in de buurt hoor! Zoek een kamer.'
Ik zucht lachend.
'Wanneer ga jij toch eens volwassen worden?' Zeg ik.
'Geen idee.' Zegt hij doodserieus.
Ik lach. Ik zeg dag tegen Louis en Audrey en ga op weg naar mijn les.
_________________________________
Wat denken jullie ervan? :)VOTE? Comment? Follow?
JE LEEST
London, here I come!
FanficAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...