31!

765 41 6
                                    

AUDREY P.O.V.

Ik neem Harry's hand en neem hem mee naar mijn kamer. Ik doe de deur achter me dicht.

'Filmpje kijken?' Vraag ik. Ik kijk hem aan.

'Is goed.' zegt Harry nonchalant. Hij steekt zijn handen in zijn broekzakken.

Ik neem mijn laptop erbij en zet hem aan. Ik ga zitten op mijn bed.

Ik zie dat Harry nog steeds op dezelfde plaats staat. Ik klop op de plaats naast mij en glimlach naar hem.

Hij komt lachend naar me toe en ploft op het bed.

'Krap, maar het gaat wel. Gezellig, zo dicht bij elkaar.' Zegt hij grijnzend.

'Styles, je manieren of je zit op de grond.' Wijs ik hem lachend terecht.

'Yes ma'm.' Zegt hij nog steeds grijnzend.

Ik boks hem al lachend tegen zijn bovenarm.

'Welke film?' Vraag ik hem.

Voor hij kan antwoorden geef ik zelf al antwoord op mijn eigen vraag: 'Oh! The Fault In Our Stars!'

'Waarom vraag je het dan aan mij?' Zegt hij lachend terwijl ik de film opstart.

'Ssst' Ik zet mijn vinger tegen mijn lippen. 'De film gaat beginnen.'

Halverwege de film doet Harry dé move. Je kent het wel. De jongen doet alsof hij gaapt en legt dan zijn arm rond de schouders van het meisje.

Wanneer ik opzij kijk, zie ik Harry grijnzen.

Ik besteed er verder geen aandacht aan en kijk verder naar de film.

Je moet weten dat ik heel hard in films opga. Op het einde van de film komt er een heel triestig deel. Ik kan dan ook mijn tranen niet binnenhouden.

'Audrey? Huil je?' Fluistert Harry.

'Misschien.' Snif ik.

Harry zegt verder niets en slaat zijn armen beschermen om me heen.

We kijken in stilte de film af.

'Dat was serieus de beste film die ik al gezien heb.' Roep ik uit.

Ik heb nog altijd tranen in mijn ogen. Ik kijk Harry aan. Harry heeft zelf ook tranen in zijn ogen. Hij knippert ze snel weg.

'Harry, ik heb het wel gezien hoor!' Roep ik uit.

'Niemand zegen. Dit is ons geheimpje.' Zegt hij lachend.

'Pinkiepromise?' Vraagt hij zielig.

Ik haak mijn pink in de zijne.

Ik strek me uit en zeg: 'Dat ik dat mag meemaken. Harry Styles die weent bij een film.'

'Niet zomaar een film! Dit was serieus de beste film die ik ooit al gezien heb.' Imiteert hij me.

'Ik praat helemaal zo niet.' Zeg ik hem terwijl ik hem lichtjes slaag.

'Ik praat helemaal zo niet.' Imiteert hij me opnieuw.

'Harry, jij bent soms echt een "pain in the ass"' Zeg ik hem.

'Maar je houdt van me.' Zegt hij met een babystem terwijl hij me port.

Ik gier het uit. Ik kan echt niet tegen porren en kietelen en al dat gedoe.

'Ha-Harry.. Sto-op..' Lach ik terwijl ik naar adem hap.

'Zeg "Harry Styles is the sexiest man alive!"' Zegt hij.

Hij stopt even met porren en wacht op mijn antwoord.

'You wish.' Zeg ik.

Harry begint terug te porren.

'Sto-op.. I-ik.. Zeg.. Het..' Zeg ik half lachend.

Harry kijkt me afwachtend aan.

'HarryStylesisthesexiestmanalive.' Zeg ik snel.

'Zo wil ik het horen.' Zegt Harry met een ego.

'Denk maar niet dat ik het meende.' Fluister ik in zijn oor.

Harry kijkt me aan en ik kijk terug. We zeggen geen van beiden iets en kijken allebei niet weg.

Moest het een wedstrijdje onder het langst staren zijn zonder weg te kijken, ik win sowieso.

Na vijf minuten aan één stuk staren, komt Harry dichterbij.

'Laten we verder gaan, waar we gebleven waren voor je moeder binnen kwam.' Fluistert hij.

Hij komt nog dichter en plant zijn lippen op de mijne. Het gevoel is niet te omschrijven. Op deze moment voelt alles perfect. Het plaatje klopt volledig.

Ik ga met mijn handen door zijn haar. Dat heb ik stiekem al willen doen vanaf het moment dat ik hem zag.

Wanneer ik me terugtrek om op adem te komen, sluit Harry snel het gat tussen onze lippen opnieuw. En eerlijk gezegd, vind ik dat helemaal niet erg.

_________________________________

Part 31! Wat denken jullie ervan? :)
Vote? Comment? Follow?

London, here I come!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu