ZAYN P.O.V.
'Wat gaan we doen?' Vraagt Audrey.
'Dat zou je wel willen weten, is het niet?' Ik steek kinderachtig mijn tong uit.
'Zaynie! Wat gaan we doooeeeen?' Ik grinnik.
Ik grinnik vanwege de naam die ze me geeft en hoe kinderachtig ze doet.
'Laat ook maar.' Audrey slaagt haar armen over elkaar en trekt een pruilmondje.
'We kunnen naar mijn huis gaan? Of..?' Stel ik voor.
'Oké, is goed voor mij.' Audrey glimlacht.
'Mijn huis is niet ver in de buurt. Het is maar twee straten hier vandaan.' Deel ik haar mee.
'Oké, laten we gaan!' Audrey trekt aan mijn arm en huppelt weg.
'Eumh Audrey... Het is langst hier.' Ik lach en wijs de juiste richting aan.
'Wist ik wel hoor!' Ze steekt haar tong naar me uit en laat mijn hand los.
Harry zou ons eens moeten zien. Hij zou echt boos op me worden.
~FLASHBACK~
Het is de eerste schooldag na de vakantie. Het is fijn om iedereen terug te zien na de vakantie.
Ik ben net aan het uitleggen dat ik mijn kamermuren heb gespoten met graffiti. Op een muur staat Batman. Ik stop halverwege mijn uitleg, want iemand heeft mijn aandacht getrokken.
Ze heeft prachtig licht bruin haar en blauwe ogen.
Iemand met blauwe ogen heeft altijd een streepje voor bij mij. Ik denk dat je best wel kan zeggen dat ik op meisjes met blauwe ogen val. Mijn ex Perrie had ze ook.
'Zayn, naar waar zit je zo te staren?' Onderbreekt Harry mijn gedachten.
Niall, Louis en Liam grinikken. Ik bloos.
'Oh, ik zie het al! Wat een knap meisje. Die is voor mij!' Zegt Harry voor de hele groep.
'Wat een verrassing.. Harry ziet een mooi meisje en hij wilt haar meteen.' Zeg ik sarcastisch.
'Inderdaad, dus blijf maar uit haar buurt, Zayn!' Harry grijnst.
'Het is al goed.' Ik zucht.
Harry krijgt altijd zijn zin. Ik laat hem maar doen. Harry duld geen concurrentie als hij iemand ziet zitten. En daarbij, als een meisje zou moeten kiezen tussen mij en Harry, dan kiest ze toch gewoon voor Harry. Elk meisje valt voor Harry.
~END FLASHBACK~
We zijn aangekomen aan mijn huis.
'We zijn er!' Kondig ik aan.
'Wow, je huis is groot! En dat zwembad in je tuin. Je geeft toch eens een poolparty?!' Roept Audrey uit.
Ik grinnik. 'Waarom ook niet? Maar dat wil niet zeggen dat je bent uitgenodigd.' Ik steek mijn tong uit.
Het valt me op dat ik dat vandaag vaak doe.
'Laten we naar mijn kamer gaan.' Stel ik voor.
_________________________________
Part 20!
Wat vinden jullie ervan? Ik wil de mensen die voten en comments plaatsen eens bedanken! Hoe meer votes, hoe beter! Dat motiveert me om te schrijven. :p En comments zijn gewoon leuk om te lezen. :)
Vote? Comment? Follow? :p
JE LEEST
London, here I come!
أدب الهواةAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...