AUDREY P.O.V.
De rest van de dag is rustig verlopen. Er is niet zo veel meer gebeurt. Eleanor en ik zijn nu op weg naar huis.
Er komt een auto traag naast ons rijden. Het autoraampje wordt opengedraaid. Het is Louis met Harry, Niall, Zayn en Liam.
'Ladies.' Lacht hij.
'Louis.' Lach ik vrolijk. Eleanor bloost.
Man, hoeveel zij vandaag al gebloosd heeft. Dit is echt niet van haar gewoonte. Normaal heeft ze op alles wel een antwoord klaar.
'Lift?' Vraagt Louis simpel.
'Er is niet echt plaats.' Lach ik.
'Jij kunt op Harry's schoot en Eleanor op de mijne.' Zegt hij.
'Louis, jij zit achter het stuur. Ik denk niet dat het slim is om Eleanor op jouw schoot te laten zitten.' Zeg ik lachend.
'Hoe graag je ook zou willen.' Voeg ik er geniepig aan toe.
Deze opmerking levert me een pets op van Eleanor.
'Aww.' Zeg ik terwijl ik over mijn arm wrijf. Ik pruil naar Eleanor.
'Sorry, Audrey, maar die was terecht.' Grijnst Louis.
'Gaan jullie nu mee of niet?' Vraagt Louis.
'We gaan wel te voet.' Zeg ik.
Eleanor klopt op het achterraam. Liam draait het open.
'Bij wie mag ik op schoot?' Vraagt ze lachend.
'Bij mij?' Stelt Liam voor.
'Oké.' Zegt Eleanor. Ze opent de achterdeur en gaat bij Liam op schoot zitten.
'We gaan blijkbaar toch mee.' Mompel ik.
Ik ga naar de andere kant van de auto en open de achterdeur. Ik ga op een grijnzende Harry zijn schoot zitten.
Hij slaagt zijn armen onmiddellijk rond mij. Hij drukt een kusje in mijn nek. Ik glimlach naar hem.
'Hé, Louis! Je hebt geluk. Van Liam weet je ten minste zeker dat hij niets gaat proberen bij Eleanor.' Grinnik ik.
Liam is diegene die je het meest kan vertrouwen. Bij hem kan je voor alles terecht. Het is overduidelijk dat Louis een oogje heeft op Eleanor en van Liam weet je dat hij dan niets gaat proberen.
Louis kijkt me nep boos aan. En Eleanor moet wéér eens blozen. De rest in de auto moet lachen. Zayn, die naast Harry zit, geeft me een schouderklopje en grijnst.
'We zijn er.' Louis stopt zijn auto voor mijn deur.
Ik stap uit en wenk Eleanor.
'Ik moet nog iets met jou bespreken zeg ik.' Ik grijns.
Eleanor stapt ook uit en kijkt bezorgd.
'Kom je vanavond rond 18u naar mij?' Vraagt Harry nog snel.
'Is goed!' Roep ik naar hem.
Ik gooi hem een kushandje. Hij doet alsof hij het vangt en drukt het tegen de plaats waar zijn hart zit. Slijmbal.
Louis' auto vertrekt en Eleanor en ik zwaaien naar hun.
'Waarover wil je me spreken?' Vraagt ze.
'Louis.' Zeg ik grijnzend.
_________________________________
Het volgende stukje!
Wat vinden jullie ervan? :)VOTE? Comment? Follow?
Ik wil nog even zeggen dat ik iedereen super dankbaar ben die vote en comments plaatst. :)
En... Ik heb een nieuw boek op mijn profiel gezet. Enkel de samenvatting staat er al op. Ik ga er pas aan beginnen wanneer dit boek volledig af is. (Wat dus nog een tijdje kan duren. :p). Willen jullie dit even checken en laten weten wat jullie ervan denken? En eventueel voten? :p Danku al!! :)
JE LEEST
London, here I come!
FanfictionAudrey is 17 en verhuist vanuit New York naar Londen voor haar vader's werk. Dit is een hele verandering voor haar. Ze komt terecht op een nieuwe school en maakt nieuwe vrienden. Maar wat gebeurt er wanneer mister popular Harry Styles interesse in h...