15!

911 47 0
                                    

AUDREY P.O.V.

Harry legt zijn arm rond mijn schouder en samen slenteren we naar de lockers. Ergens voelt het raar dat hij dat doet, maar langs de andere kant.. Voelt het ook goed. Ik laat hem doen.

We nemen onze spullen in onze lockers en gaan naar de les. We hebben het eerst uur niet samen les. Ik zit wel bij Louis in de klas.

Harry wandelt nog mee naar mijn lokaal. Als we er zijn, nemen we afscheid. Hij geeft me een kus op mijn kaak. Ik moet ervan blozen.

Hij wandelt weg en kijkt nog even om. Ik zwaai en hij lacht. Ik ga het lokaal binnen en neem plaats naast Louis.

'Waar bleef je? Ik dacht al even dat ik je als vermist zou moeten opgeven bij Child Focus.' Grinnikt hij.

Ik lach. 'Dramaqueen, zo lang ben ik niet eens weggebleven. En je mag me pas opgeven als ik al 24u verdwenen ben.'

'Het leek alsof je 24u weg was! Ik was echt ongerust!' Zegt Louis dramatisch.

'Maar nee, even serieus. Wat wou Harry van je?' Vraag hij.

Ik bloos en lach verlegen. 'Hij heeft me mee uit gevraagd.'

Ik kijk naar mijn handen, wat ik altijd doe als ik verlegen ben.

'Hij heeft wat??' Vraagt Louis.

.'Stilte daar vanachter.' Zegt de leeraar.

Ik kijk nog even naar Louis. Hij kijkt somber voor zich uit.

Wanneer hij merkt dat ik naar hem kijk, zet hij een fakeglimlach op. Heb ik iets verkeerd gezegd? Ik snap er niets van...
________________________________
Sorry dat het zo lang duurde! Ik heb het redelijk druk met school. Maar hier is dan eindelijk Part 15! Het is wel een beetje kort. I know.. Beter iets dan niets! Wat denken jullie ervan? Poor Louis.. :( Volgend stukje wordt Louis P.O.V., dan komen jullie te weten wat hij over Harry en Audrey denkt. :)

London, here I come!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu