3. bölüm :GENÇLER BİRLEŞİYOR

470 28 8
                                    

Araba şehrin bir hayli uzağındaki binanın bahçesine girdiğinde durdu. Sam sabırsızlıkla kapısını açtı ve etrafı inceledi. Oldukça yüksek bir mevkide konumlandırılmış beş katlı bina, asfalt yol dışında bulunduğu çevredeki tek beşeri yapıydı. Üzerine dolanan sarmaşıklardan rengi gözükmeyen ve oldukça kalın olan beton duvarlar lacivert binanın dört bir yanını sarıyordu. Yüksekliği beş metreyi bulan duvarların köşelerinde birer asker nöbet tutmaktaydı. Havadaki sisin ve üzerlerindeki kamuflajların etkisiyle neredeyse görünmez gibiydiler. Bahçenin iç yapısı ise oldukça sade gözüküyordu. Giriş kapısının önünde küçük bir süs havuzu, onun yanında da geniş bir çimenlik alan bulunuyordu. Sam bu görkemli yapıyı uzun süre inceledi. Bir eğitim merkezi neden bu kadar korunaklı olsundu ki? Koyu lacivert boyası ve içeriyi göstermeyen özel camlardan yapılan bu gizemli binayı hiçbir kamu kuruluşu kullanmak istemezdi. Fakat içeri girmeden bunu öğrenemezdi.

"İçeri girelim mi bay Sam?" Furry bir süre kapısının yanında durduktan sonra bir elini Sam'in omzuna koydu. Sam bir an irkilse de kendini kontrol etmeyi başarmıştı.

"Tabiki, içeride neler olduğunu oldukça merak ediyorum." Furry tebessümle Sam'e yolu gösterdi ve önden gitti. Bir şatoyu andıran ahşap merdivenleri olan binanın giriş kapısına geldiklerinde Furry siyah eldivenini çıkardı ve kapının üst kısmındaki cam alana elini yerleştirdi. Yeşil bir ışığın elini taramasıyla elektronik parçaların tiz sesleri duyuldu. Ardından kapı yavaşça açılmıştı. Furry Sam'e öncelik tanıdı ve içeri girmesini bekledi. Sam içeri girdiğinde gözlerini kısma ihtiyacı hissetmişti. Oldukça geniş bir iç yapısı olan binanın her yerinde çeşitli aydınlatmalar ve avizeler bulunuyordu.Binanın iç yapısı oldukça şık ve genişti. Girişte sağ tarafta danışma bölümü bulunmaktaydı. Üzerinde CERN yazan ahşap rengi standın ardında gözlüklü çalışanlar bilgisayarlara gömülmüş haldeydiler. Sam kafasını kaldırıp yukarı baktığında bir üst katın korkuluklarına yerleştirilmiş büyük bir ekrandaki görüntüleri izledi. Uzaya fırlatılan roketler, çeşitli maymun deneyleri, yeni üretilen astronot kıyafetleri gibi deney ve buluşların görüntülerinin ardından yine CERN yazısı ekranda beliriyordu. Sam bu görüntüleri anlamlandıramamışken üst kattaki çalışanları inceledi. Hepsi hızlı adımlarla bir yerlere yetişmeye çalışır gibi ellerindeki anket ve dosyalarla koşuşturuyordu. Giyinişleri ise beyaz önlük ve çoğunlukla koyu renk pantolonlardan oluşuyordu. Furry danışma bölümüne gittiğinde Sam de peşinden gitmişti.

"Genç adam özel misafirlerimizden Greta." Bilgisayardan başını kaldıran gözlüklü kadının göz bebekleri Sam'i görmesiyle oldukça küçülmüş ve yüzü gülmüştü.

"Biz de sizi bekliyorduk. Misafirlerimizden herkes geldi. Toplantı odasında sizleri bekliyorlar." Ayağa kalktı ve standın ardına geçerek onlarla birlikte asansöre kadar eşlik etti. Sam bu kadının neden bu kadar neşelendiğine bir türlü anlam veremiyordu. Oldukça sessiz geçen asansör yolculuklarından sonra 2. katta durdular ve uzun koridorun ucundaki bir odanın kapısının önünde durdular. Furry kapıyı açtı.

"Sen gelmiyor musun?" Sam ona alışmıştı.

"Sıkı bir dostluk kurmuş olmamız güzel Sam. Ancak benim görevim seni buraya getirmekten başka bir şey değildi." Aynı nezaketiyle arkasını döndü ve asansöre doğru yürüdü. Sam derin bir nefes aldı ve içeri girdi. Burası konferans salonu büyüklüğündeydi. Kapıdan girdiğinde sol tarafında koca bir sunum ekranı, onun sağında da büyük bir toplantı masası vardı. Odadaki tek aydınlatma, geniş toplantı masasının tam ortasında tavana asılı duran ve saydam taşlardan oluşan avizeydi. Sarı tonlarındaki loş ışık, deri kaplamalı sandalyelerde çizgisel bir parıltı bırakıyordu. En parlak olanı ise tek boş sandalye olan masanın başındakiydi. Masanın diğer ucunda oturan beyaz saçlı, 55 yaşlarındaki beyaz önlüklü adam dışında masanın yanlarında toplamda dört kişi oturuyordu. ikisi kız ikisi erkek olmak üzere hepsi Sam'in yaşlarındaydı. Sam sessizce boş olan sandalyeye yaklaştı ve masanın karşısından gelen sesle oturdu.

Genç Koruyucular (Bitirildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin