13. Bölüm

197 19 2
                                    

"O takımı ele geçirmenin bir yolu olmalı." Elinde piposuyla masasında oturan Casey kara kara düşünüyordu.

"Benim bir fikrim var efendim." Karşısında itaatkar bir şekilde oturmakta olan Jeff'e döndü.

"Nedir?" Jeff duvardaki ekrandan Sam'in fotoğrafını açtı.

"Bu kişi Genç Koruyucular adlı takımın lideri. Eğer onu ele geçirebilirsek diğerleri de bize katılacaktır." Casey piposundan derin bir şekilde çektikten sonra rahat oturuşunu düzeltti. Perdeleri kapalı olan odanın içerisinde birkaç adet lamba yanmaktaydı.

"Nasıl yapacağız bunu? Elimizde o çocukla ilgili hiçbir bilgi yok."

"Orasını bana bırakın efendim. Çok iyi planlarım var." Casey gözlerini kısarak ona baktı. Bu işle kendisi uğraşmak istemiyordu.

"Sana güveniyorum Jeff. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazsın. Unutma ki onlar bize sağ lazım." Jeff onaylanmanın verdiği mutluluğu yüzüne yansıtmıştı.

"Emriniz olur." Dedikten sonra odadan çıktı.

                         **********

Sam izin gününde biraz hava almak ve markete uğramak için evden dışarı çıktı. Özel eğitimlerindeki ilk haftadan sonra evde olmak ona ilaç gibi geliyordu. Hafif yağmurlu ve karanlık bir akşamın ıssız sokaklarında duyduğu tek şey kendi ayak sesleriydi. Marketten dönmüş ve evine doğru ilerlemeye başlamıştı. Dalgın bir şekilde karanlık binaların arasında yürürken bir kıpırtı dikkatini çekmiş ve kötü bir şeyler hissetmişti. Dikkatle etrafı incelerken ayak seslerinin arttığını ve yaklaştığını duyup hızlıca arkasına döndü. Arkasında gördüğü  simsiyah giyinimli adam üzerine yürüyerek Sam'in çenesini tutmuş ve neler olduğunu anlayamadan binanın duvarına itmişti. Yetersiz ışıktan adamın yüzünü seçemeyen Sam, bu saldırısına çevik bir sağ kroşeyle karşı koymaya çalıştı. Tecrübeli olduğu her hareketinden belirli olan adam bu yumruktan eğilerek kaçtıktan sonra düz bir yumruk ile Sam'in dudağını patlatmıştı. Olayın şokuyla duvara yaslanıp elini ağzına götüren Sam, dudağının kanadığını gördü. Asıl şaşırdığı nokta ise adamın ona daha fazla zarar vermeyip kibarca mendil uzatmasıydı. Sam mendili kabaca ittikten sonra doğruldu.

"Kimsin sen, ne istiyorsun benden?" Sokak lambasının altında duran adamın yüzü belirginleşmişti. Boyuna göre normal kiloda, sakalsız, kibar ve olumlu bir tavrı vardı. Sam'in reddettiği mendili paltosunun iç cebine koydu.

"Seninle ilk buluşmamızın böyle olmasını istemezdim genç adam. Fakat bunu daha normal bir şekilde yapmaya çalışsaydım muhtemelen bana inanmayıp yoluna devam ederdin." Sam adama doğru saldırganca bir adım attı. Söylediklerinden hiçbir şey anlamamıştı. Adam hiç kıpırdamadan devam etti.

"Adım Jeff. Gizli bir istihbarat servisinin ajanıyım. Görevim ise sen ve takımını ekibimize katarak çok daha büyük işler başarmamızı sağlamak." Sam geri çekildi. Takımdan haberinin olması onu korkutmuştu.

"Hangi takımdan bahsediyorsun?"

"Bana yalan söylemeye çalışma Sam. Sen ve takımın hakkında her şeyi bildiğime emin olabilirsin."

"O zaman ne işinden bahsediyorsun? Bizi yeterince tanısaydın, hiçbir kurum adına çalışmayacağımızı ve kimsenin kölesi olmayacağımızı bilirdin. Şimdi çekil yolumdan!" Gitmek istese de Jeff'in müdahalesiyle eski yerine geri döndü. Kolu bir hayli kuvvetliydi.

"Bunu biliyorum Sam. İşte tam da bu yüzden görevim seni ikna etmek. Takımına daha iyi bir yaşam sunma fırsatı vermek. Senin takımının başaramayacağı hiçbir şey yok Sam. Sizler üstünsünüz. Aptal Dünya'yı kurtarma fikirlerinden vazgeçmeli ve bize katılıp düşmanlarımıza karşı birkikte mücadele vermelisiniz." Sam adamın zihnine girmeyi düşündü fakat yapmadı. Çok yorgundu ve gücünü doğru bir şekilde kullanamazdı.

Genç Koruyucular (Bitirildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin