45.BÖLÜM'DEN KESİT

1.9K 109 31
                                    

     Bu benim meselem Savaş Ulusoy.

Dışarı çıkamayacağımı bilsemde ona arkamı döndüm. Parmakları kolumu tuttu. O an anladım ki hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Ne o eski şımarık Savaş  ne de ben eski Ada.

Bu kolu tuttuğu sürece eskiye dönemeyecektik. Beni bırakmadığı sürece bu gerçekleşemezdi.

"Senin meselense beni de ilgilendirir Ada!"

Tam gözlerinin içine bakarak sordum. Çok sinirliydi. Belki de üstüne gitmemem de gerekebilirdi falan filan.
Ama ben cevabını merak ettiğim soruyu sordum.

-Neden!

Patlamaya hazır bir volkan gibi hiddetlendi.

Odadaki eşyaları yerle bir edişini ağır çekimdeymiş gibi izledim.

"Sen bana aitsin!"

Antika vazo bizim gibi kırk parçaya ayrıldı.

"Seni üzeni bende üzerim ve bunu yaparken sınırları zorlamaktan hiç çekinmem."

Masanın üzerindeki örtüyü çekip yere fırlattı. Üzerindekilerde onunla beraber düşerken yalnızca sinirden gözü dönen adama baktım.

"Birtek bana gülebilirsin, bana güvenebilirsin ve sadece bana sığınabilirsin."

Yanıma yaklaşırken bakışlarımı yere eğdim. İri parmaklarıyla yüzümü kaldırıp gözlerimin en derinine baktı.

"Ve birtek bana böyle bakabilirsin.

İzin vermem!"

dedi kontrolü elinde bulunam ses tonuyla. Hala hırçındı.

"Ada!"

Bağırışıyla gözlerimi yumdum. Kapının etrafınfa insanların doluştuğuna eminim ama kimse içeri girmeye cesaret ede-

"SENİ SEVİYORUM!"


       Evet arkadaşlar 45.Bölüm kesitimiz karşınızda. Ancak bir sorun varki oylamalar istediğim gibi gitmiyor.

Hatta şu sıralar çoğu şey istediğim gibi gitmiyor. O yüzden dinlenmek istiyorum.

Sezon finali yapma fikri var aklımda. Yani bu demek oluyor ki Siyah Meşale'ye ara vermek istiyorum.
Galiba bunuda 45. Bölümde yaparım.

Oyları ve yorumlarıyla beni destekleyen - desteklemeyen herkese şimdiden teşekkürler.

Kedinize iyi bakın..

Öpüldünüz :*

SİYAH MEŞALE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin