Güneş ışınlarının gözüme çarpmasıyla uyandım.Saçımı örüp,başkalarını uyandırmak için çadırdan çıkmaya karar verdim.Çadırdan çıkınca etrafı gözlemeye başladım.Uzun yeşil bitkiler,ciğerlerimi dolduran nemli hava ve en önemlisi betonsuz alan.
İyi ki buradayım...
Kamp yerimizin en merkez noktasına gelip "Harry!,Katy!,Kayl!,Rosa!Uyanın hadi!"diye bağırdım.
Bir kaç dakika sonra çadırdan ilk çıkan Harry oldu,bana gülümseyip "Günaydın" dedi ve yakındaki akarsuya doğru yöneldi.Şaşırarak onun arkasından baktım ve başkaların uyanmasını bekledim.
Dün yaktığımız ateşin etrafındaki odunsu oturaklara oturdum ve yerde duran çantayı kurcalamaya başladım.
Aynı çadırdan Rosa çıkınca gözlerimi kocaman açarak ona baktım.Rosa bana yaklaşarak "Günaydın "dedi."Anlaşılan Harry'nin sabah gülümseme sebebi sensin" dedim.Rosa gülerek " Haha evet dün gece-"derken sözünü kestim "Oo.. tamam bu kadar bilgi yeter" deyip Kayl ve Katy yi uyandırmak için kalktım.Rosa kahkaha atarak Harry'nin yanına gitti.
'Ne yapayım yani hala sevgilimin olmaması bana biraz gerginlik veriyordu,yok yani onların adına mutluyum ama eh işte anladınız siz 'Kayl ve Katy'nin çadırına yaklaşınca gülme sesleri duydum.İçimden 'Bunlarda yiyişiyor galiba' deyip."Hey!Yeter artık etraflara bakalım!"dedim.
Aslında ormanlarda gezmek, hem de sevgilisiz pek benim işime gelmiyordu ama yaz tatilini beton şehirde geçirmektense bunların arasında biraz takılırım dedim.
Herkes toplandıktan sonra yeni bir şeyler keşfetmeye karar verdik.Önümüze ilk gelen şey mağara oldu.Harry hemen "Lisa bu mağaraya giremeyceksin iddiaya var mısın?"
'Evet benim adım Lisa ve ben mağaradan korkmuyorum sadece-işte neyse ama korkmuyorum' "Neyine lan?"dedim "Bilmem.Onu ben sonra uydururum giremeyceksin zaten."Herkes bana öküz öküz bakarken sinirle "Tamam giriyoruz hadi."dedim.Harry alaylı bir kahkaha attıktan sonra bizimle mağaraya yöneldi.
Girdiğimizde yüzümüze şiddetli bir rüzgar esti ve tabii ki bir yerlerden tıkırtı sesleri gelince ben gerildim.Harry:"Rosa,aşkım gel korkma "diyerek ona sarıldı.Ve kibirlice bana gülümsedi.Sevgili konusunun benim için hassas olduğunu biliyordu.Gözlerimi kısıp ona baktıktan sonra 'Sevgili bulmak zorundayım 'diye içimden geçirdim.Herkes el ele geçerken ben sırt çantama sarılıp herkesin arkasından korkarak gidiyordum.
'Niye mi korkuyorum?Bir şey olursa rosa ve katy erkeklerin kucağında çıkacak mağaradan beni de artık ayı falan çıkarır galiba.'
Birden "Bö!"diye bir ses geldiğinde ben yerimden sıçradım.O an mağara grubun kahkahalarıyla doldu.Harry:"Lisa sen sandığımdan daha cesaretli çıkmışsın şu an dışarıda olmanı beklerdim "derken bir tıkırtı sesi geldi.Gözlerimi kocaman açıp her yere baktım.Grubumuz kahkahaları kestikten sonra Kyle "Ne oluyor?"diyerek yukarı baktı.
Bende kafamı kaldırdığıma korkudan altıma yapacak gibi oldum.
-HEY!SEN!AŞKIN KUTUPLARI ADLI KİTABIMA BAKABİLİR MİSİN?DAHA ÇOK HOŞUNA GİDEBİLİR :) İYİ OKUMALAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...