-Lisa ınn dayısı bizi gözleriyle süzdükten sonra ciddi bir şekilde "Toplanın o zaman Paris e uçuyoruz"dedi.-
Hiç beklemeden Lisa yla arabaya bindik.Ardında Lisa nın dayısı arabaya bindi ve biz yola koyulduk.Çok hızlı gidiyorduk.Arabanın içindeki gerginlik hissedilebiliyordu.Birkaç dakika ya otelin önündeydik.Lisa nın dayısı bize döndü ve "Alıcak birşeyiniz var mı?"diye sordu.Üstümdeki eşyaları gösterdim ve"Bundan başka birşey almamıştık"dedim.Lisa kafasıyla onayladı ve "Odada sadece bizim valizimiz kaldı"dedi.Lisa nın dayısı telaşla anahtarı arabadan çıkardı ve "Valizi ve birkaç şey daha alıp gelicem"dedi.
Lisa yla arabada yalnız kalmıştık.Lisa bana yaslanmış oturuyordu.Onu çok seviyorum.Bilmiyorum.Daha önce hiçbir kızla böyle hissetmedim.Elimi onun eline götürdüm.Lisa elimi sıkıca tuttu.Lisanın elleri elime çok uyuyordu.Sanki eli benim elim için yaratılmıştı.Ellerindeki sıcaklık bana huzur veriyordu.Yavaşça onu anlından öptüm.
Böyle anlarda konuşmamız bile gerekmez.Birbirimizi anlıyoruz.
Cama kafamı çevirdiğimde,
Elinde valiz,otelin içerisine birşey bağıran,Lisa nın dayısını gördüm.Bagaja valizi atıp sürücü koltuğuna çullandı ve arabayı çalıştırdı.Lisa dik oturup"Biletler ne olucak?"diye sordu.Lisa nın dayısı dikiz aynasından bize bakarak"Hava alanı nın yanında biletler satılıyor,oteldekilere ayırtırdım şimdi"dedi.Lisa kafasıyla onayladıktan sonra yine bana yaslandı.
Arabamız resmen uçuyordu.Çok hızlı gidiyorduk.İçimden dua ederken Lisa nın dayısı arbayı durdurdu ve koşarak bilet satılan yere girdi.Elinde biletlerle çıkarak geri arabaya koştu.
Çok zaman geçmeden yolun üstünde yazı gördüm"Miami İnernational Airport"sanırım geldik.
Arabayı parkettikten sonra hepimiz arabadan çıktık ve hava alanına yöneldik.Ama araba ne olacaktı?Önümde hızla yürüyen Lisa nın dayısına yaklaştım ve "Araba ne olucak?"diye sordum.Lisa nın dayısı bir elini sallayarak"Arkadaşıma haber verdim"dedi.Vay be..Adam herşeyi planlamış.
İnsanı insanlıktan çıkaran onlarca kontrolden sonra hepimiz sakinleşip oturmaya zaman bulduk.Lisa tam yanıma oturdu ama hızlıca sıçradı.Ona dönüp"Ne oldu aşkım?"dedim.Lisa oturağı göstererek"Demir oturak...Soğuk"dedi.Lisa nın üstünü süzdükten sonra bunun sebebi kısacık kot şort olduğunu anladım.
Gözüm yerdeki valizimize kayınca valizi yanıma koydum ve Lisa ya 'otur' işareti yaptım.Lisa gülerek yanıma eğildi ve fısıldayarak"Richard manyaklaşma insanlar bakıyor"dedi.Gözlerimi devirdim ve"Onları hayatında ilk ve son kez görüyorsun"dedim.Lisa biraz düşündükten sonra sözlerimi mantıklı buldu ve valize oturdu.
Hiçkimse bakmadı bile Lisa ya neden Lisa bunu bu kadar abarttı?
***
Çoktandır uçaktaydık.Tavanda asılan küçük televizyondan nereye kadar geldiğimizi kontrol ediyordum.Lisa uyumuştu.Hostesten battaniye isteyip Lisa yı örttüm.Bende hala ekrana bakıyordum.Ama göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı...
"Zaho ailesi Richard!Richard!Öğren lütfen" gözlerimi açtım.Hala uçaktaydık ve inişe hazırlanıyorduk.Rüyamda Jak ı gördüm.Adama ailesini bulacağımı söz vermiştim.İyiki hatırladım bunu da yapılacak şeyler listesine ekedim.
-E nasıl?Vote?Yorum?Bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Aventura#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...