-Şu an sanırım Jaksonville daydık Miami ye ulaşmamız 1 saatimizi falan alır ama ben artık kendimi tutamıyorum.Arabayı yolun kenarına güvenli bir yere çektim ve bütün kapıları kilitledim.Koltuğumu biraz arkaya yasladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.-
Cama vurulan 'tık tık' sesleriyle gözlerimi açtım.Camın yanıda duran bıyıklı siyah gözlüklü polis bana camı açmamı işaret ediyoru.Camı açıp"Buyrun?"dedim.Adam elinde not defterine birşeyler karalayıp arabamın kapısına notu yapıştırdı ve geri motorsikletine binip uzaklaştı.
Hiç birşey anlamayarak onu izlemeyi bitirince arabama yapıştırılan kağıdı alıp baktım."Para Cezası,Park Yasağı olan yerde park etme"yazıyordu.Arabadan çıkıp yasak işaretini aramaya başladım ama hiçbi işaret bulamayınca kağıda geri döndüm"100$" ne? 100 dolar mı? arabaya arkamı dönüp "Hıııığaamınağğğ!"diye haykırdım.
Sakinleşince ise manzaranın güzelliğini sezmeye başladım.Denizin üzerinde uçuşan martı sesleri kulaklarımı dinlendiriyordu.Gök ve deniz birbirinden maviydi.Deniz dalgalarıyla kayalara çarparak ses çıkarıyordu.Derin nefes alıp gülümsemeye başladım ki bütün gördüklerim karanlığa dönüştü.
Görmemi engelleyen de Lisa nın yumuşacık elleriydi.Gözlerimi kapatarak kulaklarımı okşayan sesiyle"Neye gülüyorsun öyle bensiz?"dedi.Ellerini gözlerimden çekip onu kucağıma hızlı birşekilde aldım.İkimiz de gülüyorduk.Birden ben Lisayı kucağımda tutarak doruğa yaklaştım.Lisayı ileri geri sallayarak"Atayım mı seni buraya?"dedim.Lisa bana iyice tutunup korkmuş gözlerle çığlık atmaya başladı"A!Bırak beni bırak!Hayır denize değil normal bırak!!!!"diye çığlık atıyordu.
Lisa nın bağırışlarından biraz sağırlaştıktan sonra doruktan uzaklaşıp Lisa yı öperek"Kıyabilir miyim hiç?"dedim.Lisa gülerek"Kıyarsın kıyarsın"dedi.Tek kaşımı kaldırıp"Hangi hayvan eşine kıyar ki"diye sordum.Lisa bana sıkıca sarılıp fısıldadı"Kim kıyıyorsa kıysın yeterki sen kıyma"dedi.
Onu saçlarından öpüp geri çekildim ve"Böyle giderse Miami ye akşama ulaşırız"dedim.Lisa gülerek"Bin o zaman arabaya"dedi.Tam sürücü koltuğuna yaklaşırken Lisa elimi tutup"Birazda ben süreyim"dedi.Kafamla onaylayıp yan koltuğa geçtim ve kemerimi bağladım "Ne olur ne olmaz dimi?Kadın sonuçta"dedi iç sesim.
Lisa arabayı çalıştırıp aniden gaza basınca koltuğa yapıştım.Lisa bütün camları açıp"Bekle bizi Miami!!!!"diye bağırdı.Radyoda çalan Shakira-Dare şarkısı bizim moralimizi iyice tavan yapıyordu.
......................1,5 Saat Sonra...........................
Miami ye giriyorduk.Gözlerin ulaşacağı heryerde uzun palmiyeler ve çeşitli tropikal bitkiler vardı.Kafamı çevirdiğimde bağıra bağıra şarkıya eşlik eden eşim vardı.Evet EŞİM o artık benim.
Onun gözleri,dudakları,çılgın davranışları,Richard diyişi,herşeyi,benim o artık benim.Ona bakarak sırıtmamı görünce bana dönüp"Aşkım bensiz sırıtmak alışkanlık olmuş sende"dedi.Gülerek"Seni sana mı öveyim?"dedim.Lisa gülerek"Beni içinden mi övüyorsun?"diye sordu.Gülerek kafamla onayladım.
Lisa gözlerini yoldan ayırmayarak"Birtaneciğim benim"dedi.Düzgün oturup yola bakmaya başladım ki aklıma bir soru işareti takıldı."Aşkım sen buraları biliyorsun dimi?"dedim.Lisa gülerek"Seni bilmdeiğim yere mi getiricem?"dedi.Kahkayla"Ne bileyim ben senin düşüncelerini"diyince araba kocaman,5 yıldızlı,plaja sıfır bir otelin önünde durdu ve anahtarı çıkararak"Dayımın oteli"diyerek bana göz kırptı.
Arabadan çıkınca Lisa nın bana attığı arabamızın anahtarını tuttum ve bagajı açıp Lisa nın küçük,mavi,tekerlekli valizini çıkardım ve Lisayla otele girdim.Reseption a geldiğimizde asansörden koşa koşa gelen siyah saçlı mavi gözlü güler yüzlü bir adam Lisa ya sarıldı ve"Lisa kızım ya ne kadar da büyümüşsün sen!"dedi.
Lisa gülerek elini uzattı ve yüzüğünü göstererek"Hemde nasıl büyüdüm! Bak!"dedi ve ikisi de kız çığlığı atmaya başlayınca gözlerim büyüdü.Yani kız çığlığını Lisa atabilir de erkeğin kız çığlığı atması?Anlamıyorum.Çığlıkları bitirince Lisa beni işaret ederek"Eşim Richard.Richard bu dayım Alex"dedi.
İşte şimdi anlamıştım dayısının bakışı normal erkeğin bakışı değildi.Gey bakışıydı okadar eminimki herşeyime girerim.
Lisa nın dayısı bana gülümseyerek elini uzattı ve "Memmnun oldum"dedi.Elini sıkıp bende arkadaşça gülümsedim.Lisa nın dayısı Lisa ya odanın anahtarını uzatarak kulağına birşey fısıldadı ve ortadan uzaklaştı.Lisayla asansöre binince merakla Lisa ya"Aşkım dayın gey dimi?"dedim.Lisa gülerek"Evet neki?"dedi.
Gülümseyerek"Hiç "dedim.Lisa gülümseyerek anahtarı yüzüme yakınlaştırdı ve"Otelin en iyi odası"dedi fısıldayarak.Fısıldarken okadar tatlıydıkı onu kendime çekip dudağından öptüm.Lisa gülerek"Bekle Richard odaya girelim bi"dedi."Peki aşkım ama o anlarda kendime hakim değilim haberin olsun"dedim seksi bir şekilde.Asansörden çıkıp odanın kapısına yaklaştık ve kapıyı açtık.
-Uzun oldu biraz canlarım kusura bakmayın.Seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
مغامرة#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...