-Gülerek"Tamam hadi Miami ya gidiyoruz"dedim ve valizlerimizi almak için arabayı evimize yönlendirdim.-
Apartmanımızın önünde durduğumuzda Lisa eve koştu bende arabada kalmayı tercih ettim.Lisa yı beklerken aklıma güzel bir fikir geldi.Radyoda"Michael Jakson-Slave to the rythm"şarkısını açıp şarkıya eşlik etmeye başladım.Kafamı apartmanın girişine döndürdüğümde Lisa nın geldiğini gördüm.Elinde küçük,mavi,tekerlekli valiz vardı.
Arabadan inip onu bagaja attım.Lisa ön koltuğa oturduğunda ben de ön koltuğa geçtim ve arabayı çalıştırdım.Lisa biraz şarkının sesini kısıp"Hadi şimdi annemin uçağını alalım"dedi.Gülerek cevap verdim"Almasak"dedim.Lisa şaşkınca"Arabayla mı gideceğiz?"dedi.Gülerek"Neden olmasın sonuçta BMW x6 yla gidiyoruz siyah şahinle değil"dediğimde Lisa gülmeye başladı.
Gülmeyi bitirdikten sonra"Peki KOCACIĞIM"dedi.O sözcüğe vurgu yapması beni mutlu ediyordu.Çünkü o artık benimdi.
Radyonun sesini son ses yapıp iyice gaza bastım.Gece yolculuğundan daha güzel birşey yok bence.Arabayı sürerken Lisa nın yan oturup bana baktığını farkettim.Kafamı ona çevirdiğimde yanıldığımı gördüm.Benim birtanem uyumuş.Hemen yandaki dinlenme tesisinde arbayı çektim.
Arabadan çıkıp Lisanın kapısını açtım ve onu uyandırmayarak nazikçe kucağıma aldım ve arka koltuklara koydum.Öyle kendini daha iyi hissedecekti.
Bagajımı açıp her ihtimale karşı taşıdığım yorganı aramaya başladım ama bütün arayışlarım olumsuz sonuçlandı.Ah evet onu Lisa kirliye atmıştı.Bagajı kapatıp arka koltukların açık kapısına yöneldim,üstümdeki smokingin ceketini çıkarıp onu örttüm ve kapıyı kapattım.
Hemen restorandan çıkıp üstümüzü değiştirmemizden dolayı oldu bu.Yine bagaja yönelip kapağını açtım.
Lisa nın aldığı küçük, mavi,tekerlekli valizi açıp Lisanın aldığı kıyafetlere baktım.Valizin için de Lisa nın kot şortu,bir tane desenli atllet,Lisanın bikinisi ve ay benim birtanem ya.Bana şort ve tişört almıştı.Ne düşünceliymiş birtanem.Gülümseyerek eşyaları geri tıktım ve bagajı kapattım.Geri sürücü koltuğuna oturup dikiz aynasından Lisa yı kontrol ettim ve yola koyuldum.
................................Saat 5 gibi..................................
Güneş artık doğmaya başladı bile.Gözlerim artık kapanıyordu.Çok uykum gelmişti.Lafımı geri alıyorum gece yolculuğu kadar kötü birşey yok.Lisa hala uyuyordu ve bu beni mutlu ediyordu.Şu an sanırım Jaksonville daydık Miami ye ulaşmamız 1 saatimizi falan alır ama ben artık kendimi tutamıyorum.Arabayı yolun kenarına güvenli bir yere çektim ve bütün kapıları kilitledim.Koltuğumu biraz arkaya yasladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
-Arkadaşlar çok özür dilerim dediğim gibi sınav haftasındaydım ve yeni bölüm yazamadım kusura bakmayın.Yorumlar vote lar bol bol gelsin WATTPAD SİZLE GÜZEL! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...