Bölüm 41 "Paris Macerası"

550 33 10
                                    

-Rüyamda Jak ı gördüm.Adama ailesini bulacağımı söz verdim.İyiki hatırladım bunu da yapılacak şeyler listesine ekedim.-

Sonunda bütün kontrollerden geçtik ve şu an Paris in hava alanından çıkıyorduk.Lisa nın dayısına kafamı çevirdiğimde çok telaşlı duruyordu.Elini uzattıp taksiyi durdurdu.Şöföre fransızca birşey söyledikten sonra 'Binin'işareti yaptı ve biz Lisa yla taksiye bindik.

Lisa nın dayısı burayı çok iyi biliyor olmalıydı,Fransızcayı,adresi,bilmesi buna bir kanıt olabilirdi.

Belki bana inanmazsınız ama,parfümün memleketi Paris olduğu belli oluyordu.Hava Alanından ilk çıktığımızda şehirdeki mis koku ciğerlerimi doldurmuştu.

Arabanın durmasıyla düşünceler dünyamdan geri gerçek  hayata döndüm.Yine Miami deki otele çok benzeyen otelin önünde durduk.Çok katlı,büyük pencereli oteldi.Lisa nın dayısı cebinden telaşla buruşuk paraları çıkarttı ve taksiciye uzattı.Hiç beklemden kapıyı açtı ve otele doğru koştu.Bende Lisa yla peşinden gidiyordum.

Otele girdiğimde ilk gördüğüm şey,harabe.Evet tam da harabe...Koltuklar ters çevrilmiş,masalar,vazolar,sandalyeler:kırık...Bom boş otel...

Lisa iki karış açılan ağzını eliyle kapattı ve"Aman Tanrım"dedi.Yerde yatan bir adamın yanında Lisa nın dayısı oturarak ağlıyordu.Hayır lütfen düşündüğüm gibi olmasın lütfen.Lisa ya 'burda dur'işareti yaptım ve Lisa nın dayısına yaklaştım.Yanına çöktüm.Yanağından süzülen göz yaşını gördüm.

Birşey demiyerek açıklama bekledim.Lisa nın dayısı yerde yatan adamın elini tuttu ve "Robert...Öldü...Ceseti soğuk..."dedi ve hıçkırarak ağlamaya başladı.Sessizce konuştum"A-ambulans?" Lisa nın dayısı bana baktı ve "Çağırdılar.Polisler de gelicek"dedi.

Arkama baktım ve yerde oturan Lisa ya baktım.O da çok üzülmüştü.Kalktım ve ona sarıldım.Saçını okşayarak"Geçicek bebeğim."dedim.

***

Birkaç saattir karakoldaydık.Lisa yla koridorda Lisa nın dayısını bekliyorduk.Kafamı geriye attım ve  tavana bakmaya başladım.Göz kapaklarım ağırlaştı...

"Zaho ailesi...."

Gözlerimi aniden açtım.

Karakoldaydık acaba burada herhangi bilgi edinebilir miydim?

Bu soruyu düşünürken kapı açıldı ve Lisa nın dayısı odadan çıktı.Bize yaklaşınca ayağa kalktım ve"Yardımına ihtiyacım var"dedim.Lisa nın dayısı gözlerini devirdi"Şu an yardım sever havasında değilim"dedi.Ona birkaç saniye baktıktan sonra derin bir iç çekti ve"Ne istiyorsun?"dedi.

Hapisteki olayları anlattıktan sonra Lisa nın dayısı bir yere yöneldi.Lisa yla peşinden geldik.Koridorun sonunda bir cam gördüm.Camın arkasında gözlüklü bir kadın oturuyordu.Lisa nın dayısı kadına birşeyler söyledikten sonra bana döndü ve"Z-A-H-O dimi?"diye sordu.

Kafamla onayladıktan sonra küçük bir kağıdı bana uzattı ve"Adres.Yarın git bak"dedi.Ona teşekkür ettikten sonra beni merak sardı.Acaba Jak ın ailesi iyi miydi?Sağ mıydı?Yarın herşeyi öğrenicektim.

-Yorum,vote bekliyorum arkadaşlar.Wattpad sizle güzel. :) 

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin