Bölüm 13 "New-York Hayatı Başladı"

1.1K 42 1
                                    

~ "Artık bende Lisa Von" dedi gülerek.'Galiba her şey yeni başlıyor' dedim içimden.~

Lisa yı ve annemi konuşsunlar diye odada yalnız bıraktım.Odama dönünce Paul benim güldüğümü görünce bana karşılık olarak sırıtıyordu.

....2 hafta sonra.....

Paul ve ben 1 hafta önce eve dönmüştük bile ama Lisa hastaneden bugün çıkacak.

Paul un evinden çıkarak kırmızı BMW arabama bindik ve hastanenin yolunu tuttuk.Hastaneye geldiğimizde Lisa’nın doktoru ile görüştüm.

"Merhaba doktor bey."dedim gülümseyerek."Merhabalar bay Richard."dedi."Lisa’nın iyileşmesi tamamlandı mı eve alabilir miyiz?"diye sordum."Tabii ki her şey çok iyi."dedi.Teşekkür ederek Lisa’nın odasına yöneldim.Elimde kırmızı bir kutu vardı.Ona yeni elbise aldım.

Yırtık elbiseyle gidecek hali yoktu ya.Kapıyı tıklayıp içeri girdim."Aşkım?"dedim gülerek.

Eşyalarını hazırlamış fakat üstünü daha değiştirmemişti.Gülerek "Bir tanem?" dedi.Arkamda kutuyu saklayarak yanına yaklaştım.Lisa merakla "Hadi bakayım ne var orda?"dedi."Önce gözlerini kapat!Bu bir gelenek!"dedim."Tamam" deyip gözlerini kapattı.Kutuyu ellerine uzattım.Gözlerini açıp kutudan kısa mavi elbiseyi çıkardı.Gülerek "Aman tanrım!Richard" diyerek bana sarıldı.Hiç beklemeden "Hadi giy gidiyoruz" dedim.Lisa "Tamam dön arkanı"dedi.

Ben gülerek "Her şeyi görmüştüm zaten niye döneyim?"diye sordum.Kahkahayla bana "Bu bir gelenek!!"dedi

.Arkamı dönüp üstünü değiştirmesini bekledim.Birkaç dakika sonra bana sarılmasıyla ona dönüp o tatlı dudaklarına yapıştım.Onun dudaklarını çok özlemişim.Elimi yavaşça belinin aşağısına indirmeye başladığımda öpüşmemizden dolayı anlaşılmaz bir şekilde "Eşek" dedi.

Öpüşme olayı bittikten sonra tekrar doktora teşekkür edip çıktık.Arabanın kapısını Lisa ya açtım ve arabaya oturdu.Sonra ben sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdım.Paul bağırarak "Nerdeydiniz ya siz?Tabi siz orda öpüşün möpüşün bende sizi bekleyim burada."dedi.

Ona dönüp "Sende biriyle çık anlarsın" deyip göz kırptım.Yolda giderken Lisa bana "Aşkım benim evime gidelim mi?Tek yaşıyorum zaten buzdolabından bir şeyler atıştırırız" dedi.Kafamla onaylayıp onun tarif ettiği yoldan gittim.Arabadan çıktığımızda önümüzde bir gökdelen vardı.

İçeri girdik.Güvenıik Lisa ya "Merhabalar mis Willson" dedi.Lisa" Merhaba John" diyerek asansöre yöneldi biz de Paul la arkasından yürüyorduk.

Asansör çok şık görünüyordu ve müzik çalıyordu biz Paul la her yere mal mal bakarken Lisa gayet doğal bir şekilde bana bakıyordu.34.kata geldiğimiz zaman asansörden çıktık ve Lisa nın peşinden geldik.Lisa anahtarını çıkarıp kapıyı açtı.

Gülümseyerek "İşte benim evim" dedi.Paul la içeri girdiğimizde her yeri süzdük ve Lisanın zengin olduğunu anladık.Şaşkınlıkla "Bu ev dubleks mi?"dedim.

Gülümseyerek "Evet."dedi.Lisa "Hadi siz kanepelere oturup televizyona bakın bende bir şeyler hazırlayım" dedi.Paul "O!peki.Real Madrid maçı var kaçırmayalım Rich!"diyerek beni kanepeye çekti.

Televizyon duvar kadardı.Maçı açıp keyifle izlemeye başladık."Gooool!"diye bağırdığımızda Lisa koşarak "Kim attı??"diye sordu."Di maria" dediğimde "Adamın dibiii!" bağırarak mutfağa döndü.

Çok şaşırmıştım bu kadar nazik zarif bir kız maç mi izlermiş...

Paul a"Sen izle ben geliyorum."diyerek mutfağa yöneldim.Mutfağın ışıkları parlak yanmıyordu tam romantik ana denk geldim.Ona arkadan sarılıp kulağına fısıldadım "Futbolla ilgilenmen çok seksi bence" dedim.

Utanarak "Hadi ya.Başka bir şeyi anlarımda futbol ne alaka?"dedi.

Yine fısıldayarak "Bu gece Real Madrid forması giyersen ama SADECE formayı giyersen alakalı olmaz mı?"dedim.Gülerek "Olur."diyerek fısıldadı.Romantiğimizi Paul un "Goooool!!"bağırışı bozdu."Kiiim?"diye bağırdık aynı anda."Bale" diye cevap verdi.Lisayla birbirimize gülümsedikten sonra dudaklarımızı birleştirmek için birbirimize uzandık.

Bir anda kapı çaldı ve Lisa bakmak için kapıya yöneldi arkasından geldiğimde kapıda biraz yaşlı bir adamı gördüm.Lisa nın ağzından "B-baba?"sözü çıkınca onun Lisa nın babası olduğunu anladım.

-Canlarım!Bu kadar şimdilik yorum ve oylarınızı bekliyorum :*

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin