-Fısıldarken okadar tatlıydıkı onu kendime çekip dudağından öptüm.Lisa gülerek"Bekle Richard odaya girelim bi"dedi."Peki aşkım ama o anlarda kendime hakim değilim haberin olsun"dedim seksi bir şekilde.Asansörden çıkıp odanın kapısına yaklaştık ve kapıyı açtık.-
Kapıyı açtığımızda Lisa önüme geçip odaya girdi.Ben de arkada kalıp kapıyı kapatıyordum.Lisayla lüx odamızın heryanını süzerken Lisa yatağa çullandı ve"Of çok yorulmuşum.Yolculuk yorucu."dedi.Ona bakıp"Sen uyu aşkım"dedim.Odadaki bir kapıya yaklaşıp o kapıyı açtım.Gördüğüm şey karşısında biraz şaşırmıştım.Kalp şeklinde bir küvet,odaya romantik hava veren mumlar,ve masada duran şampanya şişesi.Ağzımı kapatıp kendime gelince masada bir kağıt farkettim.Hemen onu elime alıp okudum"Bizi o gün destekledin,bu sefer de benim Sıram.Eğlenin Richard la.Dayıcığın Alex"kağıdı geri masaya koyduğumda Lisa nın odaya girdiğini farkettim.Lisa yanıma yaklaşarak sexy bir şekilde"Beğendim mi?'diye sordu.Ona doğru dönüp onu belinden tuttum ve kendime çektim"Beğenmez miyim?Sen, ben,küvet daha ne isterim."diyerek onun dudağına öpücük kondurdum.Geri çekildiğinde Lisa masadaki kağıdı fark etti ve gülerek"Not da mı bıraktı?"dedi.Gülerek kafamla onayladıktan sonra meraklı bir şekilde"Bizi o gün destekledin derken?Ne oldu?"diye sordum.Lisa saçını düzelterek"Dayım Alex sevgilisi Robert la evlenecekti. Ama herkes karşı çıkmıştı.Annemi falan ikna ettim.Bu onların hakkı diye bağırdım falan...Sonunda kabul ettiler.Ve şu an onlar evli."dedi.Lisa nın bu yönünü de çok seviyordum.Çok anlayışlı.Acaba gelecekte çocuğumuz olunca nasıl davranacak?Düşüncelere daldığımı gören Lisa derin nefes alarak elleriyle yanaklarımdan tutup beni kendine çekti ve delice öptü.Ellerimi yavaşça belinden aşağı indirdin ve sonunda arkasına ulaşarak arkasını sıktım.Lisa dan gelen hafif inleme sesi beni sonuna kadar delirtmişti.Artık kendime hakim olamıyordum.
***
Yorgun vücudlarımızı sıcak küvete bırakınca hafif titredim.Yanındaki duş jelini aldım ve yeşil bir life döktüm.Lifi biraz yoğurunca köpüklenmişti.Lisa nın dönmesini isteyerek Lisanın sırtını liflemeye başladım.Lise birden kahkah atmaya başlayınca durdum ve"Ne oluyor aşkım?"dedim gülümseyerek.Lisa bana dönüp"Gıdıklanıyorum"dedi.Gülerek"Ha öyle mi??"dedim ve sırtını daha şiddetli liflemeye başladım banyomuz Lisanın kahkalarıyla dolmuştu.Küvetten çıkarak havluya uzandım ve Lisayı havluyla örttüm ve anlından öperek"Çabuk üstünü giyiyorsun yoksa hasta olacaksın"dedim.Lisa utanarak gülümseyince başka bir havluya uzandım ve belime doladım.Lisa nın rahat giyinebilmesi için banyodan çıktım.Duvardaki saate gözüm kayınca saatin 17.45 olduğunu gördüm.Baya zaman geçmiş. Kapının yanında duran Lisa nın valizini yatağın üzerine koydum ve Lisanın bana aldığı şortu ve tişörtü giydim.Valizde kalan Lisanın kot şortunu ve desenli atletini elime aldım ve banyonun kapısına yaklaştım.Kapıyı tıklayıp"Aşkım şortunu ve atletini vereyimmi?"diye sordum.Hiçbir cevap gelmeyince kapıyı daha şiddetli tıkladım ama yine hiç bir cevap gelmedi."Hayatım iyimisin cevap ver!"diye bağırdım ama sonuç alamadım.Kapıyı omzumla kırıp içeri girdiğimde yerde yatan baygın Lisa yı gördüm.
-Merhabaaa!!Heycanlanan?+10 vote olursa bugün ikinci yb yazarım :-) hadi sizi seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
مغامرة#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...