-Yorganla Lisayla ikimizi örttükten sonra Lisaya arkadan sarıldım ve elimi bebeğimize koydum.Gülümseyerek"İyi geceler iki yaşama sebebim"diye fısıldadım.-
Kulağıma gelen çiğneme sesleriyle uyandım ama gözlerimi açmaya üşeniyordum.Ses tanıdık geliyor.Salatalık olmalıydı.Gözlerimi açtığımda dünkü salatayı yiyen Lisayla karşılaştım.Uyandığımı görmemişti ciddi birşekilde televizyona bakıyordu.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Sonunda kendimi tutamayarak kıkırdadım.Lisa bana döndü ve dolu ağızla"Ya Richard!"dedi.Kahkayla"Ne?"dedim ve gülmeye devam ettim.Lisa bana hafif vurarak"Tıkınmıyah mı?"dedi.Ona sıkıca sarıldım ve"Tıkın bebeğim tıkın"dedim.Lisa gülmeye başlayınca onun biraz daha büyümüş göbeğini öptüm.Lisa çığlıkla beraber"Gıdıklanıyorum!"dedi.Keşke bunu demeseydi.Göbeğini daha çok öpmeye başladım.Lisa kıvranarak beni durdurmaya çalışıyordu ama yapamadı.
***
Yarım saat oynaştıktan sonra doğru dürüst yataktan indik ve aşağı indik.Otelin kocaman bir havuzu vardı.Onun kenarına oturduğumuzda Lisa nın dayısı geldi ve yanımıza oturarak"Nasılsınız?"diye sordu.Lisa gülerek"İyim Alex sen?"dedi.Şaşırmayın.Lisa dayısıyla hep öyle konuşur küçüklükten beri.Çünkü dayısı kendini daha genç hissediyordu.Lisa bana anlatmıştı bunları.Lisa nın dayısı cebinden birşey çıkardı ve Lisa nın yüzünün önünde sallamaya başladı.Lisa gülerek"Bu ne?"dedi.Lisa nın dayısı kağıdı ona uzatarak"Benden sana hediyem.Spa salonunda bir gün geçir"dedi.Lisa nın gözleri parlamaya başlamıştı bile.Lisa bana köpek bakışı yaparak benden izin almaya çalışıyordu.Ama komik olan yer neresi biliyor musunuz?Onaylasam Lisa beni yanağımdan öpüp sevinçle gidecekti.Ya onaylamasam?Yine de gidecekti ama sonra bana küs duracaktı bu yüzden onaylamak daha mantıklı geliyor.
Kafamı onay anlamında sallayınca Lisa ayağa kalktı ve yanağıma öpücük kondurdu.Bakın demiştim size.Gülümsememe engel olamadım.Lisa bana ve dayısına el sallayarak"Siz de erkek erkeğe takılın"dedi ve gitti.
Lisa nın dayısı daha erkeksi oturmaya çalıştı.Ama ben onun gey olduğunu biliyordum.İçimden gülmeye başlamıştım ama dıştan çok ciddiyidim.Lisa nın dayısı bana ciddi bir şekilde"Surf yapalım mı?"diye sordu."Olur"diye cevap verdiğimde Lisa nın dayısı hazırlanmak için otele döndü.
***
Plaja geldiğimizde ben tişörtümü çıkardım ve şezlonga bıraktım.Surf yapmayı az çok biliyordum.Ailemle yazları California ya giderdik orada öğrenmiştim.Surf tahtamın üzerine yattım ve dalgaya doğru yüzmeye başladım.Lisa nın dayısı baya arkamda kalmıştı.Birden onun bağırşını duydum ona döndüm.Bana birşey bağırıyordu ellerini sallıyordu ben ise"Ne?"diye bağırdım.Lisa nın dayısı daha çok bağırmaya başladı"Köpek balığı Richard!!!!"işte o an altıma yapıcaktım.
-OKUYUN ÇOK ÖNEMLİ! Evet dikkatinizi topladığım için mutluyum.Yeni hikayeye başladım fantastik türünde daha ilk bölüm yayımladım.Ve okuması iki saniyenizi almaz bakmanıza rica ederim lütfen.'Arianna Harikalar Diyarında' dikkatiniz için teşekkür ederim seviliyorsunuz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...