Bölüm 34 "Lisa Beni Bırakma"

619 36 19
                                    

-Kapıyı omzumla kırıp içeri girdiğimde yerde yatan baygın Lisa yı gördüm.-

İç çamaşırını daha giymeye başlamamıştı bile.Hemen beklemeyerek Lisanın yanında yatan havluyla Lisayı örttüm ve hiçbiryeri gözükmeyecek şekilde onu kucağıma aldım.

Telaşla koridora çıktığımda asansöre yöneldim ve düğmeye bastım.Asansör gelince hemen ona binip aşağı indim.Nereye gidecektim böyle?Şehre bile ilk defa geliyorum.Asansörün kapısı açılınca reseption da Lisanın dayısı biriyle gülüşüyordu ama gözleri bana dönünce gülümsemesi kayboldu ve bana doğru koştu.Bende asansörden çıkıp ona doğru ilerliyordum.

Lisa nın dayısı endişeyle"Ne oldu?"diye sordu.Panikleyen bir sesle cevap verdim"Bilmiyorum.Banyodan sonra böyle oldu.Hastaneye gitmemiz lazım"Lisanın dayısı kafasıyla onaylayıp reseption daki adama işaret edince adam ona anahtarı attı.Lisa nın dayısı anahtarı havada tuttuktan sonra"Gel benle"dedi.

Lisa nın dayısının arkasından hızlıca ilerledim ve onun bindiği arabaya bindim.Lisa nın dayısı gaza bastı ve biz hastanenin yolunu tutmuştuk.Güneş batıyordu manzara çok güzledi ama bunu düşünme sırası değildi.

Lisa nın daha tam kurumamış saçlarını anlından çekip güzelliğine bakmaya başladım.Hastanenin önünde durduğumuzda Lisanın dayısı kapımı açıp bana yardımcı olmaya çalıştı.Lisayı iyice örtüp hemen arabadan çıktım.Lisayı kucağımda tutarak hastaneye girdiğimde beni bir doktor karşıladı.

Halimizi görünce birkaç kişiye seslenip sedyeyi getirmelerini istedi.Sedye gelince Lisayı onun üstüne koydum ve doktora döndüm ve "Doktor Bey" dedim.Doktor sözümü kesip"Odama geçelim"dedi.

Doktorun arkasından ilerlemeye başlayınca sedyeyi başka bir odaya götürdüklerini gördüm.Doktorun odasına geçtiğimizde doktor sandalyeye oturup masadaki bir defteri açtı ve bana oturmamı işaret etti.Doktor bütün ciddiyetiyle bana bakıp"Anlatın ne oldu?"dedi.

"Doktor bey benim eşim hamile ve biz daha bu gün bu şehre geliyoruz.Banyodan sonra onu öyle yerde baygın gördüm"dedim.Doktor beni iyice dinledikten sonra gözlüğünü beyaz önlüğünün cebine koydu ve odadan çıktı.Odada yalnız beklemeye başlamıştım.

Hiç oturacak halimm yoktu çok endişeliyim.Ayağa kalkıp odada oraya buraya gezinmeye başladım.Odanın duvarında asılan afiş dikkatimi çekmişti.Artık bebeklerin cinsiyetini belirlemek için 2 ay hamile olmak yeterliymiş.Lisa nın süresi 1.8 ay olmuştur.Bebeğimizin cinsiyetini belirlemeye az kalmış ama yeterki şu an Lisa iyi olsun.Ona birşey olursa kendimi hiç affetmem gider atlarım biryerden.Kapının sesli bir şekilde açılmasıyla hafif sıçradım.Doktor ciddi bir şekilde konuşaya başladı.

-Bu aralar sizi germek hoşuma gidiyor kusura bakmayın :D Gelecek bölüm hakkında tahminleriniz varmı?Varsa yorum atabilirsiniz bekliyorum :)

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin