Bölüm 38 "Oğlum ya da Kızım?"

571 39 20
                                    

-Lisa biz Richardla gezicez bu gün,endişelenme.Çok yakın olduk surf ten sonra.Acıktıysan mutfağa söyle birşeyler yapsınlar.Bizi bekleme erken yat.Öptüm"gülümsemek ne kadar zor olsada ona gülümsedim ve uykuya daldım.-

Anlımda sıcak el hisettiğimde uyandım.Gözlerimi yavaşça araladığımda bana bakan Lisa yı gördüm.Yarı oturma pozisyonuna geçtim ve odaya gözlerimi gezdirdim.Lisa nın dayısı uzaktaki koltukta uyuyordu.Lisa ise yandaki sandalyeye oturdu ve"Ne zaman söylemeyi düşünüyordun?"dedi.

Lisa ya baktım ama cevap veremedim.Lisa gülümsedi ve yanağımı okşadı"Zaten saklayamazdın benden"dedi.Haklıydı.Zar zor yürürdüm ve onunla duş alamazdım.Bu yüzden hemen anlaşılırdı.Yanağımda duran Lisa nın elini tuttum ve sakince "Ne yapayım Lisa,seni seviyorum.Endişelenmeni istemedim"dedim.

Lisa bana biraz baktıktan sonra anlıma öpücük kondurdu ve"Her neyse,yaşadığın için tanrıya şükrediyorum.Sensiz ne yapardım?"dedi.Gözlerimi kapattım ve "Bunu düşünmek bile istemiyorum bebeğim"dedim.

*Bir Hafta Sonra*

Hastanede bir hafta çok sakin geçti.Her gün Lisa yanıma gelirdi ve yanıma yatardı.Ama şimdi biz Lisa yla hastaneden çıkıyoruz.Biraz topaladığıma rağmen ayağım iyileşiyordu.Hastaneden çıktık ve Lisa nın dayısının arabasını beklemeye başladık.Hava çok güzeldi.Nemli hava akciğerlerimi dolduruyordu.Birden doktorun odasındaki afişi hatırladım.

Lisa ya döndüm ve "Bebeğim?"dedim.Lisa gülümseyerek cevap verdi"Aşkım?"Lisa nın biraz daha büyümüş göbeğine dokundum ve gülümseyerek"Kaç aylık şimdi bebeğimiz?"diye sordum.Lisa büraz düşündükten sonra "İki ay olmalı"dedi.Evet zamanı gelmişti artık.Bebeğimizin cinsiyetini öğrencektik.

Lisa nın kolundan tutup geri hastaneye götürdüm.Lisa gülerek"Ne yapıyorsun Richard?"diye bağırdı.Birşey demiyerek onu ilk gün geldiğimiz doktorun odasına götürdüm.Kimse yoktu bu yüzden sıra beklemeye gerek kalmadı.Doktor gözlüğünü taktı ve ayağa kalktı"Merhaba Bay Richard"dedi.Doktorla selamlaştıktan sonra Lisa yla koltuklara oturduk ve ben konuşmaya başladım"Doktor şimdi biz iki aylık hamileyiz,bebeğimizin cinsiyetini öğrenebilirmiyiz?"diye sordum.

Lisa artık ne için geri döndüğümüzü anlamıştı.Gözleri parlıyordu gülerek bana bakıyordu.Doktor gülümsedi ve "Tabikki.Ne zaman öğrenelim şimdi uygun mu?"diye sordu.Lisa kafasıyla onayladıktan sonra ultrasyon aletinin yanına geçti,tişörtünü çıkardı ve yattı.

Doktor eline bir sıvı aldı ve Lisa nın göbeğine sürdü.Lisa derin nefes vererek"Uf bu sıvı çok soğuk"dedi.Doktor gülerek"Evet biraz öyle"dedi.

Cihazı Lisa nın göbeğinde gezdirmeye başlayınca ekranda bebeğimizin 3D li görüntüsü oluştu.Lisa nın yanına oturdum ve onun elini tuttum.Birlikte ekrana bakarken doktor gülümsedi ve"Tebrikler"dedi.

-Yaşasın kötülük!Yine heycanlandınız dimi?Tahminlerinizi alayım arkadaşlar.KIZ MI ERKEK Mİ?YORUM VE VOTE YAPIN LÜTFEN :*

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin