~ Devamında ise çok ateşli gece geçirdik ve yorgunluktan birbirimize sarılıp uykuya daldık.~
Uyandığımda Lisa hala uyuyordu.Gözleri kapalıyken ne tatlı bir şeymiş.Yatıp sadece ona bakıyordum.Melek gibiydi.Onu uyandırmaya karar verdim yavaşça dudağına öpücük kondurdum.Gözlerini açıp hemen sırıtmaya başladı."Nasılsın prenses?"dedim gülümseyerek.Lisa bana daha sıkı sarılarak "İyim."dedi ve yine gözlerini kapattı.Anlına hafifçe vurarak "Uyan artık!" dedim gülerek.Ama aldırmadı sonra birden canlandı ve kafamı kendine çekti.Üstüme çıkıp beni ateşlice öpmeye başladı."Yaramaz seni.Sabah sabah mı?"dedim gülerek.Seksi bir ses tonuyla "Evet."dedi.Tam başlayacakken telsizimden bir ses geldi cevap vermek zorunda kaldım.
Lisa yanıma oturarak dudağını büzdü "Of ya."dedi.Telsizde kameramanımızın sesini duydum telaşlı bir sesle bana "Richard hemen kampa gelmelisin çok kötü bir şey oldu."dedi.Lisa bunu duymuştu ve beni bekletmemek için giyinmeye başladı.Cevap verdim "Tamam hemen geliyorum Paul" dedim.Hazırlandıktan sonra Lisa’yı öpüp "Merak etme bebeğim uçaktan önce daha zamanımız olacak bunun için" dedim.Lisa gülümsedi ve biz kampın yolunu tuttuk.
Kampa geldiğimizde Paul (kameraman) hemen önümüzü kesti "Richard bu gün dönemeyeceğiz" dedi.Çok sevinmiştim bunu duyunca böylece Lisa’yı bırakmayacaktım. Lisa da bunu duyunca sevindiği belliydi ama ciddi durmaya çalışıyordu."Neden?"diye sordum."Richard biz uyurken tüm kayıtlarımızı silmişler bilgisayardan" dedi."Olamaz!Şimdi her şeyi yeniden mi çekeceğiz?"dedim."Maalesef" diyerek suratını astı.'Kayıtları silen kim acaba?Ve bunu ne için yaptı?'diye düşünmeye başladım içimden.Lisa’ya dönüp "Canım istersen sen kampına dön bizim yine çekimlere başlamamız lazım" dedim.Lisa "Hayır.Bende gelebilir miyim?Bir kerecik."dedi.Kıyamadım ona sarılarak "Tamam" dedim.Ekiple birlikte yola koyulduk.
İlk Lisa’yla tanıştığımız yere geldik.Köy ve içindeki insanların hayatını anlatmak üzere kameranın önüne geçtim.Kameranın arkasında Lisa duruyordu ve bana çeşitli hareketler yapıp beni güldürmeye çalışıyordu.Kendimi zor tutuyordum ama ciddi olmayı başardım.Çekimlerin devamında ise Lisa bunaldığını söyleyip şelalenin yanına gideceğini söyledi bana.5dk ya gelecekti.Saate baktığımda Lisa 40dk dır gelmemişti ara verip ona bakmaya gittim.Şelalenin yanına geldim ve "Lisa!"diye bağırdım ama cevap gelmedi.
'Belki daha çok bulanıp kampına gitmiştir.'diye düşündüm koşarak Lisanın kampına geldim.
Bir oğlanın ağzı yemekle doluydu içimden 'Ayı' dedim.Telaşlı bir şekilde "Hey Lisa geldi mi?"diye sordum.Başını iki yana salladı.Olamaz ya Lisa bir yere kendiliğinden gidemezdi!
Onu nerde aramalıydım şimdi?Çekim yerine geri geldiğimde Paul yanıma koşup "Rich!Lisanın başı büyük bir dertte!"dedi.Şaşırarak "Niye?Ne oldu?"diye sordum.Kaşlarını çattı."Alexis,telsizle bize Lisa’yı kaçırıp onu bir yerde tuttuğunu söyledi."dedi.Sinirle yerdeki taşa tekme attım.
"Geri zekalı fahişe!"diye bağırdım.Paul’un cebinden bir ses geldi.Telaşla "Paul telsizi çıkar!"diye bağırdım.Telsizi çıkarıp bana verdi.
"Alexis!"diye bağırdım.Bana cevap veren Lisa oldu "Rich!Bana yardım et lütfen biz vol-"diyecekken Alexis’in sesi gelmeye başladı "Yavaş sürtük,her şeyi söyleyecektin az kalsın" dedi."Alexis!Nerdesin!?Çabuk söyle yoksa ben sizi bulursam seni doğduğuna pişman ederim hele onun bir kılına dokun!"diye bağırdım.Alexis sakin bir sesle "Ah Rich,Rich,Rich....Keşke beni öyle korusaydın..Ben size intikam alacağımı söylemiştim dimi?Sen benimsin Rich BENİİM!!"diyerek deli gibi bir kahkaha attı ve telsizi kapattı.
Telsizi yere fırlatıp "Lanet olsun!O*spu Çocuğu!!"diye bağırdım.Paul o ana kadar her şeyi dinlemişti "Lisa biz vo- dayız demek istedi acaba bu vo- ne olabilir?"dedi."VOLKAN!?"diye bağırdım.
Paul "Aferin dostum sen bu işi çözersin" dedi."Paul ama benim yardıma ihtiyacım var ben onu tek kurtaramam" dedim.Paul "Tamam o zaman gerekli eşyaları alıp çıkalım" dedi.Koşarak kampa döndük ve birkaç bıçak alıp çıktık.Volkanın nerde olduğunu bilmiyordum bu yüzden Paul beni yönetiyordu.Volkanın önüne geldiğimizde çok kocaman bir şeydi her yerde kül ve eski lav kalıntıları vardı.O an çok sinirliydim bu yüzden kendime hiç acımıyordum hızlıca volkanın tepesine çıktım.Paul baya aşağıda kalmıştı.Beklemeden onları aramaya başladım.
Gördüğüm manzara karşısında donup kalmıştım.Alexis Lisa’yi bir sandalyeye bağlayıp ağzını kapattı sandalye volkana az daha düşecek gibi duruyordu ama Alexis ipin bir ucuyla sandalyeyi bağladı bi ucunu da kendisi tutuyordu.Lisa durmadan ağlıyordu.
-Evet canlarım bu bölüm bu kadar :) Ne kadar çok oy gelirse o kadar mutlu olurum arkadaşlar ve mutluyken çok güzel ybler yazarım ona göre ha bu arada arkadaşlar kelime hataları var ben cep telefondan yazdığım için yazmak zor oluyor özür diliyorum :)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...