Bölüm 27 "Anne Sır Vericem"

833 38 6
                                    

-Lisa bir sevinç çığlığı attıktan sonra bana sarıldı.Kafasını okşadıktan sonra Lisa kafasını kaldırıp"Herşeyi yarın anlat benim uykum var"dedi gülerek.Gülümseyerek"Tamam"dedim ve Lisayı kucağıma alarak yatak odamıza götürdüm.-

Gözlerimi açtığımda Lisa hala uyuyordu.Bu manzarayı çok özlemişim açıkçası.Saçı yüzüne düşmüştü,onu arkaya atıp Lisa ya bakmaya devam ettim.Elimi Lisa nın göbeğine götürdüm.Elimle göbeğini okşayarak gülümsedim.Lisayı uyandırmamak için okşamayı kesmiştim ama elim hala göbeğindeydi.Gözlerimi kapatım ki Lisanın göbeğinden gelen küçücük hareketi hissettim.Aniden kalkıp gülmeye başladım.Sessiz bir şekilde"İşte bu!İşte bu!!"diyerek yataktan kalktım.Dans ederek odadan çıktım ve zıplayarak merdivenden inmeye başladım.Mutfaktan gelen krep kokusu beni çocukluğuma götürmüştü sanki.Sessizce mutfağa girdiğimde annem ocağın başında durmuş şarkıyı mırıldayarak krep yapıyordu.Annemi korkutmak istemiyordum bu yüzden yumuşak bir şekilde"O...Bak bak bu gülüşe bak!Ne oldu anneciğim?"dedim.Annem gülümseyerek döndü ve"Asıl sana sormalı!Ağzın kulaklarında!"dedi.Hakkatten de öyleydi.Çok mutluydum.Bebeğimiz hareket etti.Daha ne isterimki.Anneme gülümseyerek"Birazdan öğrenirsin"dedim.Annem gülümseyip krep yapmaya devam etti.Ben de masaya oturmuş çay içerken Lisa esneyerek mutfağa girdi.Anneme gülümseyerek"Ooo krepler falan.Günaydın anneciğim"dedi.Annem gülerek"Günaydın tatlım"dedi.Ve hazır krepleri masaya koyup oturdu.Hepimiz çay içiyorduk,birden Lisa çayı masaya koyup"Hadi aşkım anlat bakalım ne olmuş"dedi.Çayımı bırakıp konuşmaya başladım"Ben oturuyordum odada sonra bana soruşturma yapan geldi gel çıkıyorsun buradan dedi.Sonra ben niye diye sordum.Justin yani o genç,katil bulundu dedi.Kimmiş dedim.Sonra işte söylemek istemedi önce."Lisa sözümü keserek"Kimmiş?"diye sordu.Cevap verdim"Bir avukat....Mason Smith."dedim.Lisa şaşkınlıkla"O benim tanıdık avukatım ya!Nasıl olmuşki?"dedi.Çayımı yudumldıktan sonra devam ettim"Barda ikisi de içkiliydi kavga etmişler sonra dışarda da Mason onu dövdü,Louis in karaciğeri de dayanamadı işte."dedim.Lisa şaşkınlıkla krepi yemeğe başladı.Annem ciddi birşekilde"İyiki bulmuşlar katili"dedi.Kafamla onayladıktan sonra Lisa ya bakarak"Lisa hani ben Meksikaya gitmeden önce birşey planlıyorduk.Yapayım mı?Bence tam zamanı."dedim.Lisa şaşkınlıkla"Ama herkezi toplayacaktık"dedi.Gülerek Lisa ya"Koy gitsin!"dedim.Lisa kafasıyla onaylayınca anneme bakarak"Evet....Anneciğim"dedim.Lisa nın ağzı benim gibi kulaklara çıkmıştı.Annem gülerek"Hadi artık!Heyecanlandım!"dedi.Lisa nın elini tutarak ayağa kalktık.Annem sırıtıyordu.Bağırarak"Torunun olucak!"dedim.Annem sevinçle ayağa kalktı ve bize sarıldı.Gülerek"Bak biliyordum ,biliyordum"dedi.Annem gülümseyerek"Peki dedesine ben mi söyleyim yoksa birkaç gün sonra doğum günü var,sürpriz yapıp yanına mı gidelim?"diye sordu.Kahkayla"Sorulurmu bu şimdi?"dedim.Bu mutlu andan sonra sohbetle kahvaltı yemeğe devam ettik.Ben masadakileri temizledikten sonra kanepede televizyon izleyen Lisa ya katıldım.Gülümseyerek"Birşey diyim mi?"dedim.Lisa ciddiyetle"Hayır"dedi.Ben şaşkınlıkla"Neden?"diye sordum.Lisa kahkayla"Çünkü iki şey demeni isityorum"dedi.Boğazımı tutarak"Aaa!Ölüyorum!Espiri!!"dedim ve ölmüş numarası yaptım.Lisa bana hafifçe vurarak"Hadi söyle."dedi.Hafif öksürdükten sonra lafıma devam ettim"Bebişimiz sabah hareket etti"dedim.Lisa şaşkınlıkla"Ciddimisin?"dedi.Kafamla onayladıktan sonra Lisa bana sarılarak"Bizi bırakma"dedi.Onu sıkıca sarılarak"Asla"dedim.Cebimdeki telefonumun titrediğini fark edince telefona baktim "Baba" hemen telefonu açıtım"Baba?" "Nasılsın oğlum?" "İyim baba sen?" "Bende iyim.Şey bş haber vericektim" "Tamam dinliyorum" "2 gün sonra doğum günüm ve ben izin alıp yanınıza geliceğim yarın" "Vayyy çok mutlu oldum baba" "Tamam görüşürüz annene ve sevgiline selam söyle" "Tamam baba" telefonu kapatıp bi an duraksadım.Lisayı ben babama anlatmamıştım?Ah anne...Hemen yaydı.Lisa gülümseyerek"Duydum.Babamız geliyor"dedi."Evet.A bak başkalara demek için tam zamanı!Sende annene ara ve onu çağır!"dedim.Lisa şaşkınlıkla"Doğru hemen arıyorum"dedi ev yanımdan uzaklaştı.Merdivenden inen annem bana seslendi"Ne oldu?"dedi.Anneme dönüp"Babam geliyor izin almış"dedim.Annem o an çok mutlu olmuştu.Özlemişti çünkü.Birbirlerini çok seviyorlar.Kavga ettiklerini hiç görmedim açıkçası.Hep babamla annemin o sonsuz sevgisini bende yaşamak isterdim,ve galiba gerçekleşiyor yavaş yavaş.Lisa merdivenlerden koşarak indi ve"Annem geliyor yarın."dedi.Yarın herkez toplanıcaktı acaba neler olacak?Bebeğimize sevineceklermi yoksa aksine bu haberi sevmeyecekler mi?

-Bu günlük bu kadar yorum yapmayı ve vote lamayı unutmayın :D Sizi seviyorum :D <3

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin