Bölüm 44 "Son?"

964 56 26
                                    

-Jak a döndüğümde bana doğru geliyordu.Ona gülümsedim.Jak bana aniden sarıldı ve"Çok teşekkür ederim çok"dedi.Güldüm."Önemli değil"dedim.-

*7 AY SONRA*

"Richard!Richard!"dürtülerle uyandım.Bir gözümü açıp"Ne oldu?Yine mi canın birşey çekti?"dedim.Lisa karnını tutarak"Hayır Richard başladı başladı!"diye bağırdı.Yataktan sıçradım"Ne?"diye bağırdım.Lisa derin nefes almaya başladı"Richard.....Hadi.....Geç olmadan....Hastaneye gidelim"dedi.

Dolaba yöneldim ve altıma eşortman altını giydim.Hızlı olmamız lazımdı.Lisa nın üzerinde pijama vardı zaman harcamayarak öyle gidebilirdi.Ona destek olarak arabaya oturturdum.Lisa karnını tuttu ve"Biraz sakinleşti"dedi.Dikiz aynasından ona baktım"Birazdan yine başlıycak bebeğim hazır ol"dedim.

Hastanenin önünde durduğumuzda Lisa yine karnını tuttu ve"Ahh şimdi doğurucam"diye bağırdı.Telaşla"Az kaldı lütfen!"diye bağırdım.

Hastaneye girdiğimizde hemşire tekerlikli sandalye getirdi ve Lisa yı oturttu.Peşlerinden gelmeye başladım.En sonunda onlar bir odaya girince bende koridorda kaldım.Aman Tanrım baba olucam baba....Cep telefonumu çıkarttım ve Paul a aradım"Alo Paul!!!"dedim bağırarak.

Paul uykulu birşekilde"Bağırma ne oldu?"diye sordu."Hastanedeyim birkaç dakika ya baba oluyorum!"diye bağırdım.Paul telaşla"Ne?Hemen geliyorum!"dedi.

Birkaç dakikada annemi,babamı,Lisa nın annesini aradıktan sonra Paul bana yaklaştı"Tebrikler kardeşim!"diyerek.

Paul la koridoru turlarken Lisa nın çığlıklarını duydum.Daha da telaşlanmaya başladım.Paul elini omzuma koydu ve"Rahat ol"dedi.Derin nefes aldım.

***

Kapı açıldı ve hemşire gülümsedi"Baba?Kim?"dedi.Endişeyle"Ben!"dedim.Hemşire kapıyı daha da açtı ve"Bir kız bir oğlan.Çok şanslısınız gerçekten"dedi.Hemen içeri girdim.Lisa ellerinde iki bebekle yatıyordu.Sevinçten ağlayacak gibiydim.Lisa gülümsedi"Anne ve baba olduk aşkım"dedi.

Lisa ya yavaşça yaklaştım ve bir bebeği elime aldım.Çok hasas görünüyordu.Ellerimde küçücük uyuyordu.Onun elleri de kendisi gibi çok küçüktü.Parmağımla eline dokundum.

Lisa ya yaklaştım ve onun yanına oturdum.Dudağına öpücük kondurdum ve"Seni seviyorum Lisa"dedim.Bana gülümsedi ve"Ben aşığım"dedi.İkimizde gülmeye başladık.Birden kapı açıldı.İçeri Lisa nın babası girdi.

Çok çaresiz,pişman ve üzgün gözüküyordu.Yavaşça"Torunlarıma bakabilir miyim?"diye sordu.Lisa gülümsedi ve kızımızı ona uzattı.Lisa nın babası gülümsedi ve kızımızı eline aldı.Ve o an sanki Lisa yla babasının arasındaki bütün buzullar erimiş oldu.Lisa babasına baktı ve gülümsedi.Babası da gülümseyerek Lisa ya baktı.

Ahh...Çocuklarımız çok şanslı artık kocaman bir ailesi var.Acaba daha neler olucak?

Not1*Eğer iki insanın kaderinde birlikte olmak varsa,kaç tane ayrılık,göz yaşı ve problem atlatsalar da kader onları birleştirir.

SON?

NOT2:ARKADAŞLAR BURADA FİNAL YAPMAK İSTİYORUM.AMA ÇOCUKLARIN AĞZINDAN DA 2.SEZONU ÇIKARMAYI DÜŞÜNÜYORUM YANİ BU DA OKUYUCU VE VOTE SAYISINA BAĞLIDIR.FİNAL OLDU DİYE KÜTÜPHANENİZDEN SİLMEYİN LÜTFEN SİZİ YENİ SEZON HAKKINDA BİLGİLENDİRECEĞİM.

*NOT3*

Arkadaşlar,gerçekten beğendiyseniz ve daha önce vote yapmamışsanız lütfen votelayın♥

VEEEE YENİ KİTABIM. Seni İstiyorum BAKARSANIZ SEVİNİRİM...

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin