~ Lisa bakmak için kapıya yöneldi arkasından geldiğimde kapıda biraz yaşlı bir adamı gördüm.Lisa nın ağzından"B-baba?"sözü çıkınca onun Lisa nın babası olduğunu anladım.~
Birbirlerine şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
Sonra Lisa "İçeri gir istersen."dedi ciddi bir şekilde.Babası içeri girince Paul kalkarak "B-ben gideyim istersen?"dedi Lisa ya.Lisa’nın yüzü baya üzgündü.Bir yere bakarak "Hayır siz burada kalın biz yukarı çıkıp orda konuşuruz."dedi.Lisa ve babası ile merdivenlerden çıktı.
Ben de Paul a dönerek "Televizyonun sesini çok açma ben kapıyı dinleyip geliyorum."dedim.Merdivenlerden sessizce çıkarak kapıya kulağımı dayadım.
Duyduklarım sadece buydu:"Lisa:Hayır sen benim babam olamazsın!Bir baba kızı yerine alkolü seçmişse bu iş bitmiştir anladın mı?Beni annemle bırakmadan önce düşünecektin bunu."
Babası:-Ben mecbur kaldım kızım.
Lisa:BEN SENİN KIZIN DEĞİLİM!BENİ BİRTEK ANNEM BÜYÜTTÜ!ŞİMDİKİ HAYATIMIZI ANNEM YAPTI BANA,HEM BEN BİR AYYAŞIN KIZI OLAMAM!!"diye bağırış sesleri vardı bunları dinlerken birden Lisa nın"Vurma bana!!"dediğini duydum aniden kapıyı açıp içeri girdim.
Babası,Lisa’nın boğazını tutup yumruk atacak gibi duruyordu.İkisi de donmuş bana bakıyordu.
İçimdeki volkan lav püskürtmeye başlayınca koşarak babasını ittim ve gırtlağını sıktım "Adam!Burası senin evin değil babasın diye girip kıza istediğini yapamazsın!Anladın mı!?"diye bağırdım.Lisa kafasını eğmiş şekilde beni dinliyordu.
Lisa ya "Çıkarayım mı?"diye sordum.Kafasıyla onaylayınca adamı boğazından tutarak kapıdan attım.
"Bir daha gelip Lisa ya böyle davranamazsın!Bir şey istiyorsan adam olup öyle isteyeceksin" diyerek kapıyı yüzüne kapattım.Paul bana şaşkın bakıyordu elimle "Bir dakika" göstererek merdivenlerden üçer üçer çıktım.
Odaya girdiğimde Lisa yatakta oturmuş yüzünü elleriyle kapatıp ağlıyordu.İçim çok yanıyordu hem üzülüyor hem o adama sinirliydim.Lisa nın yanına oturup bir şey demeden ona sarıldım.
Bana sarılarak omzumda ağladı.Saçlarını okşayarak "Geçti bebeğim" dedim.Bana baktı.Rimeli akmıştı...Sesi titriyordu bana "Seni çok seviyorum.Hep benle kal lütfen yalvarırım" dedi.O anda gözünden bir yaş aktı.Onu silerek "Yalvarmana gerek yok seni hiç bırakmayacağım ne olursa olsun."dedim.
"O zaman...Belki kabul etmezin ama benim evime taşınır mısın yalnız yaşamak istemiyorum..Sensiz..."dedi.Onu öperek "Tabii ki bebeğim sen nasıl istersen" dedim yumuşakça.Gözlerini silip bana "O zaman sen eşyalarını hazırla taşın bana" dedi hafif gülümseyerek.Anlından öptüm.Lisa kalkıp akan makyajını temizlemeye gitti.
Paul odaya girip "Real kupayı aldı çak" dedi gülerek.Çakıp "Paul sen artık yalnız kalıyorsun dostum ben Lisa ya taşınıyorum."dedim.Paul ağlıyor numarası yaparak ”Beni yalnız bırakıyorsun demek!Seni hain!”diye bağırdı.
Ben buna karşı kahkahamı tutamayınca Paul gülerek "Vaov tamam gel o zaman eşyalarını alalım" dedi.Aşağı inip arabama bindik.Paul un evinin önünde durduk.
Yeni birileri taşınıyordu galiba.Mobilyaları taşıyan erkekler vardı birden apartmandan mavi gözlü siyah saçlı bir kız çıktı.Önce bana sonra da ben ona bakmayınca Paul a baktı.Paul un bakışından kızı beğendiğini anladım.
Apartmanın içine girdiğimde Paul arkadan sesli fısıldayışla "Bana göz kırptı!!"dedi.Gülerek "İyi manitayı da bulduk.Artık ben yokken eve de getirirsin" diyerek merdivenden çıktım.Eve girip eşyalarımı katlamaya başladım.
Paul yatıp derin derin nefesler veriyordu.Şaşırarak "Paul?İyi misin?"dedim.Gülerek "Değilim!Aşık oldum Rich"dedi."Tanışırsınız ben gidince" diye cevap verdim.Kafasıyla onayladı.Hava kararmıştı Paul u boşuna dışarı çıkarmamak için kapıda "Hadi yarın görüşürüz Paul parka çıkarız senle" dedim."Tamam iyi geceler size" diyerek kıkırdadı. "Hahaha sus!Kıskan kıskan!"diyerek indim.
Çantamı yan koltuğa atıp artık EVİME sürdüm.
.....15 dakika yolculuktan sonra....
Romantik katmak için Lisa’ya bir demet gül aldım.Arkama saklayıp kapıyı çaldım.
Kapı açıldı fakat Lisa’yı göremiyordum.İçeri girince kapıya baktım.Gecelik giymiş kapıya yaslanmış şekilde bana seksi bakışlar atıyordu.
“Bana öyle bakma…”dedim ne istediğini anlayarak.
Lisa gülümsedi ve bana yaklaşıp çiçekleri kanepeye atıp üstüme atladı.Onu kucağımda tutarak merdivenlere yöneldim.Her çıktığımız basamakla içimde yanan ateş büyüyordu.Artık kendi evimizdeydik ve bu bizim için yeniydi.
Koridorun duvarına yaslanarak öpüşmeye devam ediyorduk.Artık öpüşmenin yanında her attığımız adımla üstümden eşyaların kayıp gittiğini anladım.
Bir odaya girdiğimizde buranın Lisa’nın odası olduğunu anlayarak onu yatağa attım.
Boynunu öperek Lisa nın kokusunu içime çektim.Neden o beni bu kadar deli ediyordu ki?
Onu öperek soymaya başladım.Birden Lisa nın telefonu çaldı. Lisa dan çekilerek komodindeki telefona uzandım.
Telefonunu elime alıp arayana baktım "Annem" yazıyordu.Annen arıyor diyerek ona uzattım."Alo.."dedi Lisa düz oturarak.
Onu dinlemeye başladım."İyim sen?" "Evet.Taşındı." "Hahha tamam bekliyoruz seni 3 gün sonra." "Bende seni" diyerek kapattı.Gülümsüyordu.Gülerek"Ne oldu?"dedim."Annem Londra dan 3 gün sonra senle tanışmaya geliyor."dedi."Vay be güzel heyecanlandım şimdi ya.Bahsetsene biraz ondan"derken Lisa "Şimdi değil bebişim."diyerek beni kendine çekti.
Güzel bir seksten sonra birbirimize sarıldık."Sonsuza dek" dedim Lisa ya.Elimi iyice sıkarak bana "Sonsuza dek" dedi.
-Bu kadarcık yeter bence :) Yorum ve oylarınızı beklerim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...