Bölüm 19 "Tequila?Yok Bidaha Asla"

1K 37 6
                                    

~ BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM RİCH.ŞU AN BARDAYIM YANIMDA KATY VE ROSA VAR.ONLARLA VODKA İÇİYORUM.ÇÜNKÜ BAŞKA TÜRLÜ RAHATLAYAMİYCAM.SENİ ARİYACAKTIM AMA KEYFİNİ BOZMAK İSTEMEDİM.İYİ EĞLENCELER RİCHARD.

Seni çok seven ama sana çok ama çok kırgın olan Lisa.'~

O an ne yapıcağımı bilemiyorum.Telefonunun elimden kayıp yere düştü.Kafamı iki elimle tutup"Kahretsin!"dedim.Lisa nın doğum gününü nasıl unutabilirdimki.Yanımda oturan Paul endişeyle"Ne oluyor sana Rich?"diye sordu.Üzgün bir şekilde"Lisa nın..Lisa nın doğum gününü unuttum..."dedim.Şaşırmış bir şekilde Paul"Oha nasıl!?Senden hiç beklemezdim Rich"dedi.Bende kendimden beklemiyordum.Aslında bunu unutmamak için telefonundan bir alarmlı hatırlatma yapmıştım.Evet yaptım.Hemen o hatırlatmayı ararken yanından geçen hostes"Uçağımız kalkışa geçmiştir lütfen telefonunuza kapatınız."dedi.Kafamla onayladım.Hostes gidince aramaya devam ettim.Evet işte buldum! "Yarın Lisa nın doğum günü" adlı bir hatırlatma.Ayarlarına baktığımda alarmı açmadığımı fark ettim.Kemerini bağlayıp telefonu kapattım.Napıcaktım şimdi hiç bilemiyorum...

........Lisa nın ağzından...........

Richardın bana yaptığını unutmak için ormandan geri dönen Katy ve Rosa ile barda buluştuk.Kendimi çok bloktan hissediyordum.Hiçbirşey hissetmemek için Katy ve Rosa ile barın yanına oturduk.Hiç konuşamıyordum.Moralin yoktu.Barmen den 3 tane vodka aldıktan sonra kendimi daha rahat hissetmeye başladım.Vodka iyice kafa yapmıştı ve bu sefer Richardı düşünmek istemiyordum. Kızları dans etmeye ikna ettikten sonra üçümüz sarhoşça dans etmeye başladık.Çalan hareketli müzik ve etraftakilerin bakışları beni mutlu ediyordu.Yorulduğumda oturur yine kızlarla birşeyler içerdim.Ardından yine dans ederdik.Richard tamamen aklımdan çıkmıştı ve artık çok rahattım.Güneşin doğuşunda bardan çıkıp üçümüz evinin yolunu tuttuk.Birkaç düşme kusma ve şarkıdan sonra evime varmıştık.Üçümüz kanepeye çullanıp uyuya kaldık.

......Richardın ağzından.........

Sonunda hava alanından çıktık.Bizi bekleyen siyah arabayı görüp ona yönelik.Hava çok sıcaktı.Paul cama yapışmış etrafı seyrederken bende kendimi pişman hissediyordum.Bu akşam bende Meksikanın en iyi barana gidip Tequila yı deniycektim.(Tequila:Kaktüslerin gövdesinden alınan su vodka haline getiriliyor.)Sonunda otele vardığımızda ilk gördüğüm kişi Louis oldu.Yanıma gelerek bana anahtarı uzattı."203cü oda Paul la kalıyorsun"dedi ve gitti. Anahtarı alıp Paul la odamıza çıktım.Geniş iki tane iki kişilik yatak vardı.Valizlerimizi bırakıp dışarıda birşeyler çekmeye karar verdik.Dışarı çıkıp hiç bilmediğimiz yönde yürüdük.Yürüdükçe müzik sesi yakınlaşıyordu.İnsan topluluğu görünce Paul beklemeden kamerasını açıp o topluluğa katıldı.İnsanların arasından geçerek orada ne olduğunu görmek istedim.Salsa dans eden kızları gördüm.Aralarından saçında kırmızı gül,siyah saçlı,kırmızı dudaklı,kahverengi gözlü bir kız bana odaklanmıştı.Dans ederek bana çekici bakışlar atıyordu.Biliyorum bakmak çok yanlıştı ama kendimi tutamıyordum,o beni çok etkilemişti.Dansları bittikten sonra nefes nefese kalan kız bana gülümsedi.Her yer alkışlarla ve ıslıklarla dolmuştu.Ona gülümseyerek bende alkışlamaya başladım.Paul yanıma gelip"Çıktığımız iyi oldu."diyerek kamerasını kapattı. Kız bana gülümsedi ve topluluğun arasında kayboldu. Paul a gülerek"Evet.Meksika okadarda kötü değilmiş."dedim.Paul sırıtarak"Ben demiştim.Ve akşam buradaki bi bara gidelim tequila denememiz lazım"dedi.Kafamla onayladım.

........Lisa nın ağzından............

Uyandığında saat 4tü ve başım inanılmaz bir şekilde ağrıyordu.Katy ve Rosa benden daha önce uyanmıştı.Kanepeden yavaşca kalkarak mutfağa yöneldim.Katy ve Rosa oturmuş çay içiyordu. Başımı tutarak"Kafam çatlıyor birşeyler varmı"diye sordum.Katy çantasından hap kutusunu çıkarıp bana uzattı.Oradan bir hap alıp yuttum.Kendime de biraz çay koyup yanlarına oturdum.Rosa endişeli bir şekilde"Keşke gitmeseydik ya bebeğine zarar gelmişse?!"dedi.Aslında haklıydı.Çayından birkaç yudum alıp"Evet biliyorum.Bundan sonra yok.."dedim.

.........Richard ın ağzından.......

Saat 10 du ve barlar açılmıştı.Paul la biraz süslenip en yakın bara yöneldik.Bara girdiğimizde çalan Meksikan müzik beni gaza getiriyordu.Etrafı seyredikten sonra barın yanına oturduk.Barmen den iki tequila isteyip içmeye başladık.Yarım saat sonra Paul un yanına sarı saçlı mavi gözlü güzel fizikli bir kız oturmuştu.Ben ise hala yalnız oturuyordum.Barmene yine dönüp tekrar isterken omzumda bir el hissettim. Kafamı döndürdüğümde sabah dans eden kız duruyordu ama şu an daha seksiydi yüksek topuklu ayakkabı,kısa kırmızı elbise ona çok yakışmıştı.Tam bir latin kız modeliydi.Gülümseyerek yanımdki sandalyeyi işaret etti"Oturabilir miyim?"dedi.Kafamla onayladıktan sonra yanındaki sandalyeye oturdu.Elini uzatarak"Margarita"dedi.Elini sıkıp"Richard"dedim.Margarita endişeli bir şekilde"Sevgilin varsa ben aranızı bozmayan gideyim en iyisi."diyerek kalkmaya başladı. Kolundan tutup"Yok.Ben yalnızım."dedim.Bana baktıktan sonra geri yanıma oturdu.Barmene"Uno margarito porfavor"dedi.Şaşkınlıkla ona bakıp "Senin ismin aynı içeceğin ismi gibi."dedim.Gülerek"Evet"dedi.Yarım saat sohbet ettikten sonra içkiler kafamızı güzel yapmıştı.Cesaret edip onu dansa çağırdım.Okulda salsa kursuna girmiştim bu yüzden az çok dans edebiliyordum.Onayladıktan sonra dans pistine geçip dans etmeye başladık.Margarita çok çekici bir sesle"Sende güzel dans ediyormuşsun."dedi.Gerçekten de çok güzel dans ediyorduk.İnsanlar yerlerine oturduktan sonra bütün gözler bizdeydi.Bütün insanlar sadece bize bakıyordu.Işıkları da bize yönlendirdiklerinde kendimi yıldız gibi hissediyordum.Paul a baktığımda ağzı açıktı.Müzik bittiğinde ikimiz mükemmel bir son yapıp nefes nefese kalmıştık.Bar alkışlarla doldu.Eğilip yerlerimize geçtik.Paul gülerek"Vay be Rich"dedi.Ona artistçe göz kırpıp yerime oturdum.Paul kulağıma yakınlaşıp"Ben Mariya nın evine gidiyorum sabah görüşürüz"diye fısıldadı.Kafamla onayladıktan sonra Paul ve Mariya bardan çıktılar.Margaritayla yalnız kalmıştık.Bardaki loş ışık bu anı çok romantik yapıyordu.Elim onun elini bulunca içimde ateş hissettim.Margaritayı çok istiyordum.Onun bakışlarından da aynısı belliydi.Ona pis pis sırıtınca ne istediğim belliydi.O da karşılık olarak gülünce onu elinden tutup otelimize götürdüm.Çok heycanlıydım.Merdivenlerden birer birer çıkarak odamıza geldik.Yürüyemiyorduk çok sarhoştuk ama yatağa ulaşmıştık.Işıkları söndürdükten sonra pencereden gelen ay ışığı odayı aydınlatıyordu. Margarita boynuma ıslak ıslak öpücükler konduruyordu her öpücüğüyle daha çok zevk alıyordum.Elim onun belindeydi ama bu yeterli değildi.Yavaşca elimi arkasına doğru indiriyordum.Arkasını iyice sıktıktan sonra Margarita dan hafif inleme sesi geldi.Bu beni gaza getirmişti.İyice hayvanlaşmıştım.Hızlıca onun elbisesini çıkarıp o pürüzsüz tenini öpmeye başladım.Margarita beni tamamen soyduktan sonra erkekliğimi eklemeye başladı.Daha sonra onu ağzına alıp yapamaya başladı o an zevkten ölecek gibiydim.

............Louis in ağzından..............

Richard ın odasından inleme sesleri geldiğine göre planım çalışıyordu. Ceptelefonumun kamerasını açıp yavaş adımlarla Richard ın odasına yaklaştım.Kapı tam kapanmamıştı.Tam istediğim gibi.Kapıyı biraz araladıktan sonra ceptelefonumu aradan uzattım ve olan biteni çekmeye başladım.Richard Margarita ya gelgitler yapıyordu işte o an tam uygundu.20 saniye çektikten sonra kapıyı yavaşça kapattım.

.............Lisa nın ağzından...........

Yatakta yatıyor Richardı yanımda hayal ediyorum.Fotoğrafına bakıyorum.Gerçektende çok özlemişim.Aslında bana arayıp özür dilerse hemen affedicektim onu.Seviyorum yani ne yapabilirim.Acaba ne yapıyor beni özlüyormu şu an diye düşünürken masamda duran telefon titredi.Belki Richard dır diye sevinerek yataktan atladım.Mesajın Louis tan olduğunu gördükten sonra "UF ne var ya"diyerek mesajına tıkladım.Vidyo göndermiş.Ne acaba diye düşünerek vidyoya tıkladım.

-Evet arkadaşlar bolca vote ve yorum istiyorum lütfen emeğe saygı çanların :-) herhangi birşey olursa yazın.Sizi seviyorum<3

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin