Bölüm 22 "Ne?"

851 32 1
                                    

~Beni arama...Bana yazma...Unut beni ve mutlu ol..~

Olayların karşısında çok şaşırmıştım.Acaba Lisa doğum gününü bahane ederek mi benden gitmişti.Ben bunları düşünürken arkamada duran arkadaşlarım benden cevap bekliyordu.Onlara dönüp"Lisa yok gidebilirsiniz."dedim.Şaşkındılar ama sözümü dinleyip evden ayrıldılar.Onlar gittikten sonra hemen telefonumu elime alıp Lisa ya aradım.Meşgüle attı.Yine aradım.Ve yine aradım.Her arayışımda meşgüle atıyordu.Hiç birşey anlamamıştım.Lisa ya mesaj attım."Lisa telefonu açarmısın konuşmamız lazım" onu tekrardan aradım ama yine cevap vermemişti.Bir tane mesaj daha atmaya karar verdim."Lisa ne oluyor sana,anlamıyorum?Ben bir şey mi yaptım"Saat 11 di.Hem geç olduğundan hem de yorgunluğumdan uykum çok gelmişti ama Lisa cevap verene kadar uyumayı düşünmüyordum.Mutfağa geçip kendime kahve yaptım.Kahveyi yudumlarken duvarda asılan fotoğrafımıza gözüm takıldı.Lisa nın gülüşü içimi aydınlatıyor sanki.Başımı tutup gözlerimi kapattım.Masada duran telefonum titreyince hemen gözlerimi açıp telefona uzandım.Mesaj Lisa dan gelmişti."Bana mı ne oluyor?Benle dalga mı geçiyorsun Richard?Beni aramayı bırak senle konuşmak istemiyorum,seni unutmaya çalışıyorum." bunları okurken içim çok acıyordu."Lisa lütfen naptığımı bilmek istiyorum.Seni o kadar kıracak ne yaptım?"diye cevap verdim Lisa nın mesajına, ve kahvemi yudumlamaya devam ettim.Gözüm yerde yatan bıçağa takılınca masadan kalkıp bıçağı kaldırdım ve çekmeceye geri koydum. Masada titreyen telefonuma yaklaştım ve Lisa dan gelen mesajı okudum."Beni salak mı zanediyorsun Richard?Tamam hatırlamıyorsan.Al izle." mesajın ardından gelen vidyo beni şoka sokmuştu.Lisa nerden biliyordu.Bu vidyoyu kim çekmişti.Of ben ne yapıcağım şimdi.Zaman kaybetmeyerek Lisa ya mesaj attım"Hayatım görüldügü gibi değil"ama beklediğim cevap hiç gelmemişti.Bütün geceyi mutfakta kahve içerek geçirdim.Bu vidyoyu kim çekebilirdi.Fincanımı elime alıp cama yaklaştım.Güneş doğmaya başlamıştı bile.Lisayla güneş batışını seyrettiğimiz günler geldi aklıma.Ben tam bir hayvanım.Bunu nasıl yaptım.Kanepeye oturup kafamı geriye attım.Göz kapaklarım ağırlaştı ve ben uykuya daldım.Telefonumun çok şiddetli titretisiyle uyandım.Arayan Bay Cross tu.Beklemeyerek bitkin bir sesle"Alo?"dedim.Bay Cross cevap verdi."Günaydın Richard daha yeni mi uyandım saat 12?"dedi.Şaşırak"12 mi?!"diye sordum.Kolumdaki saate batığımda saatten emin oldum.Bay Cross öksürüp devam etti"Bir saat sonra ofisimde"dedi ve telefonu kapattı.Zaman kaybetmeyerek giyindim ve evden çıktım.Arabama oturup Bay Cross un binasına sürdüm.Erken geliştim ama hemen binaya girdim.Ekibimizin ofisine girip herkesle selamlaştım.Bana mutlu gözlerle bakan Louisle göz göze gelince şaşırdım.Herkes odadan çıkınca Louisle yalnız kaldık.Louis alayla"Nasılsın Rich?"dedi.Cevap vermemiştim.Louis yine alayla"Gece uyumadın galiba yorgun gözüküyorsun"dedi.Louis e cevap vermemekte inat ediyordum.Louis gittikçe sinirleniyordu.Masaya oturup"Lisa evden mi gitmiş??"diye sordu.Sinirlenip hemen ayağa kalktım.Evet o vidyoyu Louis in gönderdiğinden emindim.Sinirle bağırdım"Sen!" Louis gülerek"Evet ben.İntikam alıcağımı söylemiştim."dedi.Çok sinirlenmiştim ellerim titriyordu.Ayağa kalkıp hızıca yanına yaklaştım.Louis fısıldayarak"Ve daha intikamım bitmedi"dedi.Kendimi tutamadım.Louis in boynundan tutup"Şimdi beni dinle piç kurusu,oyunlarından vazgeç yoksa seni doğduğuna pişman ederim"dedim.Louis pis pis sırıttıktan sonra gücü yettiği kadar bağırmaya başladı"Aaa!Bırak beni Rich yalvarırım dövme!"Şaşkın şaşkın ona bakarken kapı hızlıca açıldı.Giren Bay Cross oldu.O da gördüğü manzara karşısında şokta kalmıştı.Hemen Louis in boynunu bırakıp sessizce"Bay Cross..."dedim.Bay Cross sinirli bakarak"Odama git Richard."dedi.Hemen odadan ayrılıp Bay Cross un odasına yöneldim.Odaya girip koltuğa oturdum ve Bay Cross u beklemeye başladım.Bay Cross odaya girdi va sakince koltuğuna oturup konuşmaya başladı"Aranızda ne var bilmiyorum ama bunu iş yerinde çözmeyin."dedi.Kafamla onayladıktan sonra Bay Cross devam etti"Neyse.En son belgeselinizi beğendim ve sayfamızda baya izlendi.Haftaya televizyona çıkartmayı planlıyoruz.Kısaca demek istediğim.Son baharda görüşürüz."dedi."İyi günler"diyip çıktım.Hala çok uykum vardı.Arabama binip evime sürdüm.Uyuduktan sonra Lisa yı nasıl afettireceğimi düşünücem.Yatağıma ulaştığımda gözlerimi kapatıp uykuya daldım.Kapının çalmasıyla uyandım.Dijital saattim 2 yi gösteriyordu.Her yer karanlıktı.Acaba bu saatte kim olabilir.Terliklerimi giyip kapıya yöneldim.Kapı habire çalıp duruyordu."Geliyorum"diye seslendim.Kapıyı açtığımda önümde duran iki polis beni çok meraklandırdı.Polislerden biri"Richard Von,karakola gelmeniz lazım"dedi.Endişeyle"Niye?"diye sordum.Polis yine cevap verdi"Louis Bill Crack in ölümünde şüpheleniyorsunuz."dedi.

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin