Uyandığımda Lisa yine yanımda değildi.Ayak sesleri duyduğumda gözlerimi kapatıp uyuyor numarası yaptım.
Kapı açıldı ve Lisa yatağımızın üzerine zıpladı.
Sonra beni yanaktan öperek "Uyan aşkım!!"dedi.Gözlerimi açıp "Bebişim Günaydın" dedim.Kalktığında bir eli arkasındaydı.Bir şey saklıyordu galiba ama ağzı kulaklarına çıkmıştı."İyisin bakıyorum?"dedim gülerek.
"Richard,iki hafta gecikme oldu..Ve ben hamilelik testi aldım."diyerek testi bana gösterdi.Ne olduğunu anlamıştım sırıtarak ona baktım.
"Ben hamileyim!!"diyerek üzerime çullandı.Kahkahayla "Vay be!"dedim.Lisanın karnına dokunarak "Bebeğimiz burada bizim dimi?"dedim.Lisa çok sevinmişti.Yataktan kalkıp "O zaman kahvaltıyı ben hazırlıyorum" dedim.
Aşağı inip Lisa ya kahvaltı yapmaya başladım.Paul un kanepede kıpırdaşmasını görünce "Günaydın Pauşl!!!"diye bağırdım.Kaşlarını çattı kafasını tutarak "Niye bağırıyorsun Rich kafam ağrıyor!"diyerek ayağa kalktı ve yanıma yaklaştı.Kızarttığım yumurtalara bakıp "Biraz tuz kat" dedi.
"Kendin katarsın" diyerek kahkaha attım.Paul "O!! seni çoktandır öyle görmedim."Gözünü kırparak "Ne oldu?"dedi.Gülerek "Ben baba oluyorum" dedim."Vay!"diyerek bana sıkıca sarıldı.
"Ama kimseye söyleme biz söyleriz" dedim.Kafasıyla onayladı.Paul kahve makinesini işaret ederek "Kahve içebilir miyim?"diye sordu."Sorulur mu bu" diyerek güldüm.Paul üçümüze kahve yaparken bende sofrayı hazırlarken Lisa biriyle konuşarak merdivenlerden iniyordu.Annesi olduğunu anlamıştım.Masaya oturup "Ben de seni anne bekliyoruz" diyerek telefonu kapattı.
Ve neşeli bir şekilde "Akşam annem geliyor!"dedi."Tamam aşkım hazırlanırız" dedim.Üçümüz kahvaltıyı yaptıktan sonra Paul ve ben buzdolabını doldurmak için markete çıktık.Paul "Baban 4 Temmuz da gelecek mi?Hani Bağımsızlık Bayramı olacak ya."dedi.
"Ha evet gelecek!"dedim sevinerek.Babam asker ve şu an Texas’ta görev yapıyor.Bayramlarda ve bazı özel günlerde izin alıp yanımıza gelebiliyor.Paul a dönerek "Sence o bayramda herkesin huzurunda Lisa ya evlenme teklifi edeyim mi?"diye sordum.Paul "Çok iyi fikir" dedi."O zaman haftaya yüzük seçelim senle" dedim.
"Nasıl istersen" diye cevapladı.Markete girdiğimizde Paul arabayı alıp arkamdan geliyordu.Bende raflara bakıp ne alacağımızı seçiyordum.Yiyecekleri çok uzun seçerim.Annem beni öyle alıştırmıştı.İlk ve son kullanma tarihine bakmadan almam.İyi bi huy mu kötü mü bilmiyorum ama Paul sıkılmaya başlamıştı."Hadi Rich!Sen yiyecek seçene kadar bebeğin 5 yaşına girmiş olacak" dedi.
Daha hızlı olmaya çalışıp gerekenleri arabaya koydum.Her şeyi kasa da ödeyip poşetleri aldık ve evin yolunu tuttuk.Kapıyı açtım ve içeri girdik.Lisa uyuyordu.Poşetleri mutfağa koyup Lisa ya yaklaştım.Onu anlından öpüp ürünleri buzdolabına yerleştirmeye başladım.Paul "Lisa yı uyandıralım mı?"dedi.Kaşlarımı çatıp "Niye?"diye sordum."Yemekleri sen yapabilecek misin?"diye sordu."Tabii ki ne var bunda" diyerek Lisanın tabletini masaya koydum ve Google a girdim.Paul a dönerek "Ne yapalım?"dedim.Paul düşünmeye başladı.
Birden "Anneannem bana çok güzel çikolatalı,muzlu kek yapardı onu ben kendim yapabilirim" dedi."Tamam sen onu yap bende buz dolabında 6 tane biftek görmüştüm onları sebzelerle kızartayım" dedim.Ve tableti kapattım.Paul keki bende biftekleri yapmaya başladım.
....40 dakika yemek yapma çabası sonrası....
Yemekler hazırdı.Mutfakta Paul un yaptığı kekin kokusu vardı.Çok yorulmuştuk.Masaya oturup meyve suyu içmeye başladık.Birden Lisa nın bağırışlarını duydum "Aman tanrım Richard!Beni niye uyandırmadın saat 5 olmuş annem birazdan gelecek ama daha hiçbir şey hazır de-"diyerek mutfağa girdi.
Gülmeye başladı "Richard sen ne tatlı bir şeysin" dedi ve bana doğru yaklaştı.Sandalyeden kalkıp ona sarıldım."Bebeğim sana kıyamadım uyandırmadım" dedim.Dudağıma öpücük kondurdu ve Paul a döndü "Çok sağ ol Paul."dedi.Paul "Bir şey değil Lisa yani yaptığım normal bir şey" dedi.
Lisa ya dönerek "Annenden bahsedecektin hala bahsetmedin" dedim.Gülerek “Ha...Annemin Londra da kendi eşya markası var.Yani yaptığı eşyaları yıldızlar ve mankenler satın alıyor" dedi.
"Hmm..anladım" derken kapı çaldı ve hepimiz heyecanlandık.
Ben;Lisa nın annesiyle tanışacağım için,Paul;Kek için Lisa da;çok tandır annesini görmediği için.
Hepimiz kendimizi toparladık ve Lisa kapıyı açmaya yöneldi.Kapı açılınca Kahverengi saçlı uzun boylu zayıf bir kadın girdi.Lisa gülerek "Anne!"dedi ve ona sarıldı.
Annesi Lisanın kafasını okşayarak "Seni çok özledim."dedi.Sarılmaları bittikten sonra Lisa beni işaret ederek "Anne bu Rich benim gelecek eşim" dedi.Annesi sert bir bakış atarak "Memnun oldum" dedi.Biraz şaşırmıştım.Daha sonra Lisa Paul u göstererek "Buda bizim arkadaşımız" dedi.
Hepimiz tanıştıktan sonra mutfağa geçip yemek yemeğe başladık.Sohbet ediyorduk.Annesi onun işini anlatıyordu.Birden kapı çaldı.Lisa bize bakarak "Bu kim?Başka kimseyi beklemiyorduk."diyerek kapıya yöneldi.Herhangi bir durum için arkasından geldim.Kapı açıldığında önümüzde Lisa nın babasını gördük.
Lisa nın annesi mutfaktan bağırdı "Gelen kim?".Cevap gelmeyince yanımıza geldi.Lisa nın babasını gördüğünde "John??"dedi.
-Evet canlarım köpeğim iyi oldu ve ben yeni bölüm yazmaya karar verdim.Vote ve yorumlarınızı beklerim♡ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...