Bölüm 39 "Maceralar Bitmiyor"

554 33 21
                                    

-Birlikte ekrana bakarken doktor gülümsedi ve"Tebrikler"dedi.-

Lisa nın elini heycandan biraz daha sıkıp doktora bakıyordum.Doktor güldü ve"Hazır olun İKİZLER geliyor"dedi.

Hem şaşırmış hem de çok sevinmiştim.Lisa nın gözleri parlıyordu ve ağzı kulaklarına çıkmıştı.Ona sıkıca sarıldıktan sonra doktora"Peki cinsiyetleri?"diye sordum.Doktor ekrana birkaç saniye baktiktan sonra"Bir kız bir erkek"dedi.

Tanrım ölücem galiba sevinçten.Doktorun odası bizim mutluluk çığlıklarımızla doldu.İnanmıyorum.7 ay sonra hem kızım hem oğlum olacak bu çok muhteşem birşey.Lisa kalkıp üstünü giydikten sonra oturdu ve bana fısıldayarak"Çok mutluyum"dedi.Birşey demeden ona sarıldım ve kokusunu içime çektim.Lisa...Eşim...Çocuklarımın annesi....

***

Doktor bize gerekli yönergeleri söyledikten sonra hastaneden dışarı çıktık ve Lisa nın dayısını beklemeye başladık.Bu saate kadar gelmesi lazımdı.Lisa cep telefonunu çıkardı ve dayısına aradı.Ama sonra üzgün ifadeyle bana"Meşgüle attı"dedi.'Nerde bu adam ya?'diye geçirirken içimden arabayı gördük.

Araba önümüzde durdu ve Lisa nın dayısı içinden telaşlı bir şekilde çıktı.Tam birşey söyleyecekken bizim mutlu suratlarımızı gördü ve tek kaşını kaldırıp"Size ne oldu?"dedi.Sırıtarak elimi Lisa nın göbeğine koydum ve"İki yeğenin olucak"dedim.

Ağzı şaşkınlıktan açıldı ama daha sonra şaşkınlığı gülümsemeye dönüşünce Lisa yla bana sarıldı ve "Tebrik ederim"dedi.Geri çekilince de"Üzgünüm sizi beklettim ama çok önemli birşey vardı"dedi.Şaşkınlıkla"Ne oldu?"diye sordum.

Lisa nın dayısı derin nefes vererek"Paris teki otelimde hırsızlık oldu.Adamlar silahı benim sevgilime dayadı ve"derken sözünü kestim"Yardıma ihityacın varsa biz ederiz dimi?"diyerek Lisa ya döndüm.Lisa telaşlı bir şekilde kafasıyla onayladı.Lisa ınn dayısı bizi gözleriyle süzdükten sonra ciddi bir şekilde "Toplanın o zaman Paris e uçuyoruz"dedi.

-Beklettim arkadaşlar kusura bakmayın bir türlü ilham gelmedi umarım beğenmişsinizdir.WATTPAD SİZLE GÜZEL :) YORUM VE VOTE YAPIN LÜTFEN BU ÇOK ÖNEMLİ.

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin