Bölüm 28 "Hazırlık Zamanı"

790 41 7
                                    

-Yarın herkez toplanıcaktı acaba neler olacak?Bebeğimize sevineceklermi yoksa aksine bu haberi sevmeyecekler mi?-

...........................Sonraki Gün.......................

Tuvaletten gelen istifra sesleriyle gözlerimi açtım.Yataktan kalkıp tuvalete yöneldim.Kapıyı açtığımda klozetin önünde diz çökmüş Lisa yı görüncde yanına çöküp"Meleğim doktora gidelim istersen?"dedim.Lisa kafasını kaldırıp"Gerek yok aşkım bu normal."dedi.

Onun kalkmasına yardım ettim ve yüzünü yıkadım.Solmuş görünüyordu.Tabiki sabah sabah kusan insandan ne beklersiniz dimi?Lisa duşa girdi bende kahvaltı hazırlamak için aşağı indim.

Mutfağa girdiğimde annem üzerini giymiş oturuyordu.Buz dolabına yönelerek anneme"Günaydın anne nereye?"dedim.Annem"Ben evime dönüyorum Richard sizi rahatsız etmek istemiyorum benimde evim var sonuçta."dedi.Gülerek"Anne ne rahatsızlığı ya?"dedim.Annem yanıma yaklaşıp"Tamam hadi ben çıkıyorum"diyerek yanağıma öpücük kondurdu ve gitti.Bende kahve makinasını çalıştırıp Lisa nın inmesini beklemeye başladım.

Kahve hazır olunca fincanlara döküp oturdum.Birden'Richard Lisa yukarda duş alıyor gitsene'dedi iç sesim.İç ses iyiki varsın.Sırıtarak merdivenlerden üçer üçer çıktım.Banyonun kapısı kilitli değildi.

Kapıyı açtığımda Lisa havluya uzanıyordu.Bana gülümseyerek"Gelmiyceksin sandım"dedi.Soyunarak"Gelmez olur muyum?"dedim ve üstümdekileri çıkardıktan sonra hemen Lisanın yanına koştum.

.........................40 Dakika Sonra..................

İşimizi hallettikten sonra mutfağa indik.Parmağımı kahveye batırıp"Buz gibi olmuş"dedim.Lisa gülümseyerek"Evet herşey senin yüzünden!"dedi.Lisa ya dönüp"Ha öylemi?Hayır duş almaya sen gittin"dedim gülerek.Lisa kahkah attıktan sonra"Dışarda yiyelim bu gün"dedi.Hiç düşünmeyerek"Tamam bebeğim toplan"dedim.

***

Lisa hazırlandıktan sonra hemen arabama bindik.Lisa"Benim bildiğim bi kafe var kahvaltıları çok lezzetli oluyor"dedi."Tamam o zaman oraya gidelim"diyerek Lisanın tariflerine uyarak arabayı sürdüm.Durduğumuzda köy kafesine benzeyen bir yer görünce yüzüm burşmuştu.

Lisa gülerek"Aşkım görünüşe aldanma New-Yorkun en iyi aşçıları burada çalışıyor"dedi.Lisayla el ele içeri girdik.Herşey hala köy kafesine benziyordu fakat bir şey dışında,garsonlar.Restoranın garsonları gibiler uniformaları,konuşma biçimleri...Önümüze menü geldiğinde buranın kesinlikle köy kafesi olmadığını anladım.

Niye mi?Fiyatlar....O fiyatlar beni kör edince Lisa ya baktım.Lisa gülümseyerek birşey olmamış gibi bana karşılıkla baktı.Menünün arkasındaki yazı da buranın restoran olduğunu kanıtlıyordu."Village Lux 5 Stars"....Sadece kahvaltı tabağı ve iki çay sipariş ettik.Kahvaltıyı beklerken Lisa nın elini tuttum ve"Bebeğimizi dört gözle bekliyorum."dedim.Lisa utangaç birşekilde gülümseyince öleceğimi anladım.Okadar tatlı gülümsüyorki.Ben ona saf saf bakarken kahvaltılarımız gelmişti.Yemeğe başlayıp"Bu akşam anne ve babamızı buraya getirelim mi?"diye sordum.Lisa"İyi fikir hayatım.Babanı çok merak ediyorum."dedi mutlu birşekilde.

Lisa ya gülümseyerek"Oyyy oyy merak da edermiş"dedim.Lisa gülerek"Bak boğazımda kalıcak sonra ölücem"dedi.Gözlerimi kocaman açıp"Allah korusun!"dedim.Yemeği bitirince cüzdanımı çıkardım ve hesabı ödedim.Restorandan çıkınca geri arabaya binip evin yolunu tuttuk.Eve ulaştığımızda saat 3tü.Lisa"Ben bi şuraları toplayayım"dedi.Lisa ya dönüp"Asla!Sakın!"dedim.Kanepeyi işaret ederek"Al sana kanepe!Al sana televizyon!Sen izle bende Paul a uğrayıp geliyorum"dedim.Lisa kanepe ye yatıp güldü.

Gülerek"Yattım.Mutlu olabilirsin!Tamam aşkım geç kalma"dedi.Kapıdan çıkar çıkmaz Paul a aradım "Alo Paul" "Efendim" "Müsaitmisin" "Evet" "Tamam geliyorum" arbama binip Paul un evine sürdüm.Onun evinin önünde durunca Paul a mesaj attım."İn Po" mesajdan bir kaç dakika sonra Paul aşağı inip arabama oturdu.

Paul"Ne oldu?"dedi.Arabayı çalıştırıp"Yardımına ihtiyacım var."dedim.Paul merakla"Nereye gidiyoruz?"dedi.Gülümseyerek"Gelince görürsün"diyerek gaza bastım.Araba durduğunda Pal kafasını camdan çıkardı ve gülerek"Mal daha önce desene heyecanlanıyoruz burada!"dedi.

-Meraklanan var mı aranızda?Meraklanan vote lasın.+10 Vote olursa bugun yeni bölümü yazarım.Olmazsa yarına kalır :D Wattpad sizle güzel :D

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin