Bölüm 43 "Jak!Ailen Burda"

523 34 8
                                    

-Camdan bakarken aklımda düşünceler turluyordu.Lisa ya anlatmam gerekiyordu.Bildiğim merhametli iyi kalpli Lisa beni ve o aileyi anlardı.-

Otelin önüne geldiğmizde taksiciye parayı uzattım ve otele girdim.Lisa yırtık koltukta oturuyor dayısını seyrediyordu.Lisa nın dayısı da temizlik yapıyordu.

Gülümseyerek onlara yaklaştım"Yardım lazım mı?"diye sordum.Lisa nın dayısı bana baktı ve"Yok gerek yok"dedi.Lisa ya baktım ve"Senle biraz konuşabilir miyiz?"dedim.Lisa kafayla onayladıktan sonra ayağa kalktı ve benle geldi.

Onun elinden tuttum ve aileyi bulduğumu ve bir miktar para lazım olduğunu söyledim.Lisa buna sevindi ama"Neden orada söylemedin?"dedi.Ona baktım ve"Dilenmek  gibi olmasın diye"dedim.Lisa gülümsedi"Biz karı kocayız ne dilenmesi?"dedi gülümseyerek.Ona sarıldım ve"İyi kalpli eşim benim"dedim.

***

Aradan bir hafta geçti ve şu an uçaktayız.New-York a uçuyoruz.Lisa nın dayısı Paris te kalma kararı aldı.Çünkü hala yas tutuyor...

Lisa omzumda yatmış uyuyordu.Bende Jak ın eşiyle sohbet ediyordum.Jak ı görmek için çok sabırsızlanıyordu.Çocukları da ön koltuklarda uyuyorlardı şu an.Acaba ne olacak onlar birbirlerini gördüklerinde?

Lisa yı elinden tutuyordum önümüzde Jak ın ailesi vardı.Sözmü yerine getirdiğim için kendimi harika hissediyorum.

Ziyaretçi odasındayız.Jak ın ailesi masada oturuyor,biz de Lisa yla ayakta duruyoruz.Birden kapıdan Jak girince.Ağzı açık kaldı.Çocukları"Pére!"diye bağırdı ve ona koştu.Jak onlara sarıldı ve birşeyler söylemeye başladı.Yanına eşi yaklaşınca Jak çocuklarını bıraktı ve eşine baktı.

Eşi ağlıyordu.Jak ın gözünden yaş akmasına rağmen"Ağlama!"diyor.Bu manzara karşısında hiçkimsenin sinirleri dayananamaz .Lisa ya döndüğümde ağlıyordu.Birşey demiyerek sadece ona sarıldım.Daha da dağıldı ve hıçkıra ağlamaya başladı.

Onun saçlarına öpücük kondurdum ve"Bebeğim ağlama"dedim.Lisa kafasını kaldırdı ve bana baktı.Ben de onun göz yaşlarını elimle sildim.

Jak a döndüğümde bana doğru geliyordu.Ona gülümsedim.Jak bana aniden sarıldı ve"Çok teşekkür ederim çok"dedi.Güldüm."Önemli değil"dedim.

-Kısa oldu kusura bakmayın yarın devamını getiricem seviliyorsunuz.Vote ve yorum lütfen :*

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin