Bölüm 23 "Hapiste Çürümek"

917 37 2
                                    

-Kapıyı açtığımda önümde duran iki polis beni çok meraklandırdı.Polislerden biri"Richard Von,karakola gelmeniz lazım"dedi.Endişeyle"Niye?"diye sordum.Polis yine cevap verdi"Louis Bill Crack in ölümünde şüpheleniyorsunuz".dedi.-

"Ne??Niye ben?"sordum şaşkınlıkla.Polis ciddi bir şekilde"Bizle karakola gelin orda herşeyi öğrenicekseniz"dedi.Başımla onaylayıp içeri girdim ve üstümü giydim.Polislerin eşliğinde evden çıktım ve onların arabasına bindim.Karakol a geldiğimizde polis bana bir odayı işaret ederek Buraya geçindedi.Polisi dinleyerek odaya geçtim.Oda çok soğuktu.Odanın ortasında bir masa ve karşılıklo duran iki sandalye vardı.Birine oturup beklemeye başladım.Odanın kapısı açılınca hemen giren kişiye bakmak için kafamı çevirdim.Giren uzun boylu genç bir adamdı.Karşımdaki sandalyeye oturup dosyasını masya koydu.Beni gözleriyle süzdükten sonra"Adım Justin Round size soruşturma yapmak için gönderildim"dedi.Kendimi tanıtıp ona bakmaya başladım.Dosyayı açıp"Evet Richard Von,2 saat önce nerdeydiniz"diye sordu.Hemen cevap verdim"Evde uyuyordum"Justin bana delici bakışlarala baktıktan sonra"Bunu kimler kanıtlayabilir?"dedi.Şaşkınlıkla"A-Arkadaşlarım"dedim.Justin kalkarak"Arkadaşlarla mı uyuyorsunuz?"dedi.Ben gülerek"Yok."dedim.Justin alayla gülümseyerek"O zaman bunu kimse kanıtlayamaz"dedi.Sinirlenmiştim.Ciddi bir şekilde Justin e"Hem benim olduğumu nerden çıkardınız?Benden başka Louis i tanıyan yokmuydu?dedim.Justin masaya oturarak"Ofiste kavga ettiğiniz anlar odanın kamerasıyla kaydedildi,hem Louis i tehtid etmiştiniz bence sizi düşünebilmek için yeterli bilgilere sahibiz"dedi.Buna hiçbir cevap verememiştim.Justin ciddi birşekilde"Adam öldürmenin bedelini ödiyceksin"dedi.Justin kapıya yönelirken ben ayağa kalkıp"Birine arama hakkım var ve onu kullanmak istiyorum"dedim.Justin"Tamam benimle gel."dedi.Bütün işler iyice bok olmuştu.Lisa,bebeğimiz,Louis,Margarita...Hayatımdan nefret ediyorum.Koridorun sonunda Justin durdu ve telefonu işaret ederek"Telefon burda,ara ama çok değil"dedi ve yanımdan ayrıldı.Telefona yaklaşarak Lisa nın numarasını ezbere bildiğim için şükrettim.Yavaş yavaş tuşlara basarak aradım.İçimden 'Lütfen aç telefonu' derken Lisa telefonu açtı.Uykulu bir şekilde"Alo"dedi.Meleğim uyuyormuş.Sesini duymak benim için3 haftadır su içmeyen çocuk için bir bardak su gibiydi.Susamıştım onun sesini duymaya.Hemen "Alo aşkım"dedim endişeyle.Lisa bitkin bir sesle"Yine mi sen"dedi.Kapatıcağından emindim.Bu yüzden hemen"Lütfen kapatma dinle beni.Biliyorum piçin tekiyim ama beni dinlemen lazım çok önemli"dedim.Lisa"Buyrun dinliyorum"dedi.Derin nefes alarak sakince konuşmaya başladım"Hayatım,şu an karakoldayım.Evet gecenin köründe.Ama benim bir suçum yok.Louis i öldürdüğümü sanıyorlardedim."Lisa birden bağırdı"NE!" sözüme devam ettim"Ve senden tek isteğim şuLütfen bebeğimize iyi bak.Ben sana bakamadım.Endişelenmeni istemiyorum bebeğimiz zarar görür yoksa.Kısaca bilki ben seni çok sevdim ve sevicem."dedim gözümden yaş süzüldü ama sesimi kalın tutmaya çalıştım.Lisa"Ben sen-"diyecekken telefon kapandı.Telefona vurup"Niye çalışmıyor!"diye bağırdım.Yanıma gelen polis"Konuşma sınırınızı aştınız"dedi."Kahretsin"diye bağırdım.Polis beni sakinleştirmeye çalışırken polisi itip"Dokunma bana!Hayatım mahfoldu!Yapmadığım şeyde suçlanıyorum!Bu yüzden işimi kaybedicem!Sevgilim hamile ama bana küs!Çünkü ben onu içkiliyken aldattım!!"diye bağırdım.Bağırışlarımı duyan Justin yanıma gelip bi odayı işaret ederek"Bu gece burda kalıyorsun geç şuraya!"diye bağırdı.Polis beni kolumdan tutarak odaya sürükledi ve beni odaya atıp kapıyı kapattı.Odada hiçbirşey yoktu.Fakat benim gibi üç adam vardı.Biri uyuyor,biri duvarı kazıyor,biri de fotoğrafa bakıp ağlıyordu.Sinirli bir şekilde yere oturup duvarı yumruklamaya başladım.Kendimi tutamayarak"Lanet Olsun!Lanet Olsun!"diye bağırmaya başladım.Duvarı kazan adam yanıma oturdu.Elini omzuma koyup"Sakin ol yoksa bu şekilde daha çok ceza yersin"dedi.Kafamı eydim."Haklısın"diye mırıldandım.Adam elini uzatarak"Chris"dedi.Elini sıkıp"Richard"dedim.Chris derin nefes alarak"Niye burdasın"diye sordu.Sinirli bir şekilde"Yapmadığım şey yüzünden suçlanıyorum"dedim.Chris kafasını eyerek"Anladım.Bende kaçakçılık yüzünden burdayım"dedi.Derin nefes vererek"Anladım..."dedim.

...........Lisa nın ağzından...........

Richard ordayken ben burda kalamazdım.Ona destek olmam lazım.Richard öyle birşey yapamaz buna sonuna kadar inanıyorum.Yatağımdan kalkıp valizlerimi hazırlamaya başladım.Annem uyuyordu.Gidiceğimi ona sabah söylemeyi planlıyordum.Eşyalarımı valize katladıktan sonra tabletimden internette girip biletimi ayırtırdım.Stresimi atmak için banyoya girip duş almaya karar verdim.Üstümü çıkardım ve duvarda asılan boy aynasına yaklaştım.Yan durup göbeğimdeki değişikliliklere baktım.Göbeğim biraz büyümüştü ama hamile olduğum pek belli değildi.Göbeğimi okşayıp"Merak etme bebeğim baban bizle olcak onu oradan çıkarıcağız"dedim ve duşa girdim.

Sabah 8 gibi

Gözlerimi açıp hemen yataktan kalktım.Aşağı inip mutfağa yöneldim.Kahvaltı yapmaya başladım.Mutfağı aydınlatan güneşin sıcak ışınları istemsizce insanı mutlu ediyordu.Bahçeye çıkan kapıyı açtım ve bahçeden gelen meltemle beraber kahvaltı yapıyordum.Kahvaltıyı bitirdikten sonra yiyecekleri teras a çıkarıp teras taki masayı düzenledim.Teras bence villamızın en güzel yeri.Çocukluğumda eski villamızda da teras vardı oradan hiç çıkmazdım kışın bile.Havuza bakarakak çocukluk günlerimi hatırlarken arkadan annem gelip"Bugün erkencisin?"dedi.Gülümseyerek"Evet.Anne şey.Kahvaltın hazır.Benim birazdan uçağım var.Richardın bana ihtiyacı va"rdedim.Annem bana sarılarak"Tamam kızım anlıyorum seni.Benle burda biraz kalman paha biçilmezdi zaten"dedi.Annemin anlayışlılığını çok seviyorum.Hep bana destek olur,benle arkadaşça davranır.Hem bizi görenler bizi hep kardeş zaneder.Annemle vedalaştıktan sonra Hava Alanının yolunu tuttum.

-Bugünlük bukadar arkadaşlar vote ve yorumlarınızı beklerim :)

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin