Bölüm 35 "Atlattık..."

608 34 3
                                    

- Ona birşey olursa kendimi hiç affetmem gider atlarım biryerden.Kapının sesli bir şekilde açılmasıyla hafif sıçradım.Doktor ciddi bir şekilde konuşaya başladı.-

"Pek korkulacak birşey yok Bay Richard."diyince derin nefes vererek sakinleştim.Doktor bey geri masasına döndü ve kağıda birşey yazmaya başladı.Bir anda gerginlik gidince omuzlarından kendimi çok rahat hissetmeye başladım.Doktor Bey yazmayı bırakarak konuştu"Eşiniz hamile olduğu için ani tansiyon değişmeleri normaldir."kafamla onaylayınca devam etti"Yemek yemesi çok önemlidir şeker düzeyinin aniden düşmesiyle de bayılmalar olur"diyince kendimi çok vicdansız hissettim.Bu gün Lisa daha hiç yemek yememişti.Benim yüzünden Lisa bayıldı.Kendimi çok suçlu hissediyordum.Bundan sonra Lisa ya daha dikkatli davranmayı düşünüyorum. Doktor kağıdı bana uzatarak"Akşamları kısa bir yürüyüşe çıksanız iyi olacak"dedi.Kafamı sallayarak kağıdı aldım ve teşekkür ederek doktorun odasından ayrıldım.

Koridorda oturan Lisa nın dayısı ayaklanıp endişeli bir sesle"Nasıl herşey yolunda mı?"diye sordu.Derin üfleyerek"Evet tanrıya şükür"dedikten sonra ikimiz koridorda oturup Lisa nın çıkmasını bekliyorduk.Odanın kapısı açıldığında Lisa havluyla örtülü bir şekilde yanımıza yaklaştı. Ayağa kalkıp ona sarıldım ve"Çok endişelendim bebeğim"diyip Lisa yı alnından öptüm.Lisa gülümseyerek"Hadi çabuk otele dönelim havluyla rahat değilim.Çıplağım nerdeyse"dedi ve başka insanlara baktıktan sonra fısıldayarak"Hem insanlar ters bakıyor"dedi.Gülerek ona iyice sarıldım.Lisa nın dayısı ayağa kalkıp "Hadi hepimiz çok yorulduk,otele dönsek iyi olur.Arabaya geçin"dedi ve çıkışa doğru ilerleyince bizde arkasından yürüdük.

Hastaneden çıktığımızda havanın iyice karardığını gördüm.Arabanın arka koltuğuna Lisayla oturduktan sonra Lisanın dayısı otelin yolunu tuttu.Renkli ışıklarla yanan barların,kafelerin,restoranların yanından geçerken Lisanın dayısı radyoda yavaş bir şarkı açarak arabada romantik atmosfer yarattı.Lisa başımı omzuna koymuş şekilde oturuyordu.

Elimle yavaşça onun elini tuttuğumda Lisa kafasını kaldırıp gözlerime baktı.Gözlerimi ayırmayarak"Sana aşığım"diye fısıldadım.Lisa elimi daha çok sıktı ve"Emin ol benim kadar değil"dedi.Gözlerim Lisanın dudaklarına kayınca hafif yutkundum.Dudakları o kadar dolgun ve o kadar öpülesiydiki kendimi tutamayarak  ona doğru yaklaştım.Lisa da bana karşılık olarak bana yaklaşırken,araba durdu.Gözlerimi kapatıp iyice sıkarak'Lanet olsun!'dedim içimden.Lisanın dayısı anahtarı arabadan çıkararak pis bir sırıtmayla"Geldik!"dedi.Lisa kahkayla"Gıcık!"diye bağırdı.

Arabadan çıkıp otele girdiğimizde zaman kaybetmeden odamıza çıktık.Lisa banyoya girerek"İç çamaşırımı giyip geliyorum bebeğim"dedi.Kafamla onayladıktan sonra kamodin de duran telefona yaklaştım ve duvarda yazan numaralardan"Mutfak"olanına aradım ve salata sipariş ettim.

Lisa banyodan çıkınca yatağa atladı ve bir eliyle bana sarıldı.Bir elimle onun elini tuttum ve okşamaya başladım.Gözlerim çok yorulmuştu beyaz tavana bakmaya başladım.Göz kapakların her saniye daha da ağırlaşıyordu ve sonunda karanlık...

***

Kapının şiddetli tıklanmasıyla gözlerimi açtım ve yataktan sıçradım.Kapıya yöneldim ve içimden küfür ederek kapıyı açtım.Yaşlı bir teyze gözlerimdeki kızgınlığı görünce hafif aksantıyla konuştu"Salatanız efendim" Salatayı unutmuştum.Hem Lisa da uyuya kaldı.Tabağı elinden alarak geri odaya döndüm.Yatakta iç çamaşırıyla yatan Lisa ya bakıp hafif gülümsedim.Salatayı yarın ona yedirmeyi karar verdim.Meleğimin uykusunu bozamazdım.Elimde tabakla küçük buz dolabına yöneldim ve tabağı içine koydum.Odanın ışığını kapattıktan sonra sessiz adımlarla yatağa girdim.Yorganla Lisayla ikimizi örttükten sonra Lisaya arkadan sarıldım ve elimi bebeğimize koydum.Gülümseyerek"İyi geceler iki yaşama sebebim"diye fısıldadım.

-Bu bölüm romantik oldu arakadaşlar umarım beğenmişsinizdir siziseviyorum! :*

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin