~ "Sonsuza dek" dedim Lisa ya.Elimi iyice sıkarak bana "Sonsuza dek" dedi.~
Sabah uyandığımda Lisa yanımda değildi.
Telefonuma uzanarak saate baktım.Saat 10.20 idi.Yataktan kalkıp merdivenlerden aşağı indim.
Lisa mutfakta sessizce müzik açmıştı.Üstünde beyaz geceliği vardı.Kahvaltı yapıp şarkının sözlerini mırıldıyordu.Merdivenlere oturup onu seyretmeye başladım.Yumurtaları kızartarak dans ediyordu.Sessizce gülüyordum.Dayanamadım ve sessiz adımlarla gelip arkasından sarıldım.
Korkmuş olmalıydı.Yanağımdan tutup "Günaydın bebeğim" dedi.Onun yanağından öpüp "Günaydın sana da aşkım yardım edeyim mi?"dedim.Gülerek "Yok aşkım her şey hazır."dedi.
"Tamam sen otur o zaman ben önüne koyayım onları yoksa hiçbir şey yapmayan erkek tipi olurum" diyerek gülümsedim."Peki" diyerek masaya oturdu.Sofrayı hazırladım.
Tam yemek yemeye başlarken Paul dan mesaj geldi."Bir saat sonra parkta.Sana çok şey anlatacağım"."Tamam."diye cevap verdim.Lisa ya dönüp "Aşkım ben bir saat sonra Paul la parka çıkıyorum istediğin bir şey var mı?"diye sordum."Yok bir tanem" diye cevap verdi.
Yemekleri bitirdikten sonra altıma kot pantolon üstüme de kırmızı-mavi kareli kısa kollu gömlek giydim.Afrika’da saçlarımı dikemiyordum.New-York ta olduğuma göre şimdi dikebilirim.Saçlarımı dikip merdivenlerden indim.Lisa gülümseyerek bana yaklaştı "Dikkat et aşkım kaçırmasınlar" dedi.Belinden tutup kendime çektim "Merak etme bir tanem çok durmam."diyerek onun dudağına öpücük kondurdum.
Park uzak olmadığı için yürüyerek gittim.Parkın girişinde Paul u gördüm."Günaydın Po" diyerek güldüm."Sana da.Bana Po deme" diyerek güldü."Tamam Po" dedim.Bana komikçe baktıktan sonra parkın içine girdik."Anlatacakların neydi?"diye sordum.
"Ha..Dün bana göz kırpan kızı hatırlıyor musun?Adı Melony."dedi."Vay be nasıl öğrendin?"diye sordum.Paul gülerek "Dün sen gittikten sonra kız kapımı çaldı.Merhabalar ben Melony yeni komşunuz dedi.Yeni taşındığı için evinde daha çay yoktu benden biraz çay istedi.Çok saçma dimi?Bilerek geldiğini anladım.Var ama birlikte içelim isterseniz dedim.Gülümseyerek içeri girdi ve biz çay içtik."dedi.Gülerek "Başlangıcınız çok çabukmuş.Bence o kız senden hoşlandı yoksa niye gelsin?"diye sordum.Büyük bir sevinçle "Bence de."dedi.Konuşarak parkta dolaşıyorduk.
Birden önümüzde Melony göründü.Bize doğru geliyordu.Gülümseyerek "Merhaba"dedi.Paul heyecanla "Merhaba."dedi.Melony Bugün Diskoya gidelim mi?"diye sordu Paul’a. Paul "Olur ama,Richard da sevgilisiyle gelsin daha eğlenceli olur."dedi.Melony bozulmuş gibiydi."Tamam o zaman akşam 11 de çıkalım" dedi.Onayladık ve Melony bir yere gitti.Konuyu değiştirmek için "Belgeselimiz yayına çıktımı?"diye sordum."Evet.1 hafta sonra patronun yanına gitmeliyiz belki yeni görev verir" dedi."Hmm.."dedim.
"Neyse ben Lisanın yanına döneyim sende hazırlan" dedim."Tamam."dedi.Ve evlere dağıldık.Geldiğimde Lisa annesiyle telefonda konuşuyordu.Yanına oturup onu öpmeye başladım.Ciddi konuşmak için kendini zor tutuyordu ama başardı.Telefonu kapatıp bana "Ne yaptınız?"dedi.
"Paul un sevdiği kız hepimizi akşam diskoya çağırdı gidiceğiz mi biz?"diye sordum."Sen istiyorsan gideriz" diyerek bana saldırdı ve öpmeye başladı.
.....Akşam saat 10 ....
Saate baktığımda 10 u gösteriyordu.Lisa ya "Hazırlanalım bir tanem" dedim."Peki!"diye bağırdı odasından.Lisa ya erkenden hazırlanmasını söyledim çünkü kızları bilirsiniz önce makyaj evresi sonra elbise seçme evresi yani uzun iş.Bende televizyonda haberleri izliyordum.Yarım saat geçtikten sonra bende yukarı çıktım ve sabah giydiğim kot pantolonumu ve üstüme de gömlek ve takım elbisenin ceketini giydim.
Saçlarımı yeniden diktim.Aşağı inip haberleri izlemeye devam ettim.Birden Lisanın "Aşkım" demesiyle ona döndüm.Saçlarını dağınık bir tarzda toplamıştı.Topuklu siyah ayakkabı ve kısacık siyah elbise giydi.Elinde de parlak taşlı çantasıyla yanıma yaklaştı.Çok seksi gözüküyordu.
Zaman olsaydı yine yapardık da saate baktığımda 10.45 i gösteriyordu."Çok tatlı olmuşsun bebeğim "dedim.Utanmıştı.Onun utanması onu daha da tatlı yapıyordu.Elinden tuttum.Apartmandan inip benim kırmızı BMW’me oturduk.Paul un evine sürdük.İkisi de bizi dışarıda bekliyordu.Melony siyah saçlarını kıvırcık yapmış ve kısa mavi bir elbise giymişti.Beni hiç etkilemedi.Ben Lisa’ya çok aşığım.
Herkes arabaya oturduğunda "Miami Beach" adlı diskoya sürdüm.
Sokak lambalarıyla aydınlanan sokaklar,araba farları,bana yakın olan insanlar,çalan hoş müzik içimi ısıtırken diskoya yaklaştık.
Herkes indiğinde arabamın anahtarını güvenliğe verip park etmelerini istedim.Lisa’yı elinden tutup içeri girdik.İçerde çok güzel bir hava vardı herkes eğleniyor,içki içiyordu.Lisa tanınmış biriydi güvenlik hemen bizi V.I.P e aldı.Koltuklarda ben Lisayla Paul da Melony ile oturdu.Garsonlar olmadığı için birimiz bara gidip içecek alacaktık.Melony alacağını söyleyip bara yöneldi biz üçümüz de biraz çıkıp dans etmeye karar verdik.Lisa yla ben dans ediyordum.
Lisa çok seksiydi arkasını dönüp bana kur yapıyordu.Kahkaha atıyorduk ama müzik sesli olduğu için hiçbir şey duyulmuyordu.Melony’nin masaya geri döndüğünü görünce geri masaya oturduk.Herkes aynı yerine oturmuştu.İçkileri içmeye başladık.Herkese kafa yapmıştı.Dördümüz dans etmeye çıktık.Birden Lisa acilen tuvalete gitti.
Masaya geri döndüm ve sesli çalan müziğe ritim tutarak onu beklemeye başladım.Paul ve Melony de masaya döndüler.Melony "Lisa ya ne oldu?"dedi."Tuvalete gitti" dedim.Paul da "Benim de gitmem lazım" diyerek tuvalete koştu.Melony ve ben masada yalnız kalmıştık.Melony yanıma yanaşıp "Ben senin için geldim" dedi.Şaşırarak "Ne diyorsun ya??"diye sordum."Yalnız kalmak için içkilerine bir şeyler kattım.Ama her şey senin için" dedi."Sen mal mısın!"diye bağırdım.
Ona yumruk atacak gibi oldum ama kendimi tuttum.Koşarak tuvalete gittim.İlk önce Paul’un yanına gittim."Paul İyi misin??"diye bağırdım.Kusma sesleri geliyordu.Paul tuvaletten çıkarak "Şimdi daha iyim."dedi."Kendini tut geliyorum" diyerek kızlar tuvaletine girdim.
Beni kimse ilgilendirmiyordu ne derse desinler.Bana sadece Lisa nın iyi olduğunu bilmem yeterliydi."Aşkım!İyi misin?"diye bağırdım.O da kusuyordu.Çıktığında güçsüz ve beyaz görünüyordu.Elinden tutup "Hadi gidiyoruz" dedim."Hayır.Onlara ayıp olur" diyerek beni durdurdu."Paul da kustu" dediğimde eve dönmeye razı oldu.Lisa yı elinden tutup gidiyordum arkamızdan da Paul geliyordu.V.I.P alana baktığımda Melony bana pişman gözlerle bakıyordu.Elimi yukarı çıkarıp ona orta parmağımı gösterdim.
Üçümüz çıkışa doğru geldiğimizde güvenlik anahtarımı geri verdi.Lisa yı arka koltuğa yatırdım.Paul da yanımdaki koltuğa oturdu.Çok kötü görünüyordu."Beni evime götür."dedi.Arabayı çalıştırıp "Hayır dostum bugün bizde kalıyorsun bir şey olursa ben size sahip çıkarım" dedim.Kafasını geriye atıp uyuya kaldı.
Lisayla evimize geldiğimizde Paul u dürttüm.Uyanmıştı ve apartmana yavaş yavaş girmeye başladı.Arka koltuktan Lisa’yı kucağıma alıp apartmana girdim.Lisa bir şeyler dedi ama anlamamıştım.Üçümüz asansörle çıktık.Kapıyı açtığımda Paul hemen salondaki kanepeye yığıldı."İyi geceler Po bir şey olursa çağır" dedim.Uykulu şekilde "He bana Po deme."dedi.
Tanrım ya cevap vermese ölür sanki.Lisa yı merdivenlerden çıkartıp yatağa koydum.Elbiseyle rahat edemeyecekti.Elbisesini çıkarttım ve onu dolaba koydum.Tekrar Lisa ya döndüğümde onun mükemmelliğine baktım.
Lisa’nın benim olduğuna zorla inanıyordum.
Yatağa yaklaşıp onun üzerini örttüm.Daha sonra alnına uzanıp küçük bir öpücük kondurdum ”Prensesim…”dedim fısıldayarak ve yanına uzandım.
-Canlarım biraz uzun oldu bu k. bakmayın sizi seviyorum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...