-Kısaca....Hastalıkta ve sağlıkta,iyi ve kötü günde,ölüm bizi ayırana kadar,benimle olurmusun?"diyerek cebimden yüzük kutusunu çıkardım ve Lisanın yanına yaklaşıp diz çöktüm.-
Lisa nın gözleri mutluluktan dolmuş oldu.Restorana sessizlik çöktü herkez Lisa nın cevabını beklemeye başladı.
Birden Lisa mutlulukla"EVET!EVET!EVET!!"diye bağırdı.Restoran milletin alkışlarıyla dolunca ağzım kulaklarım çıkmıştı.Mutlu bir şekilde yüzüğü Lisa nın parmağına taktım.Lisa boynuma asıldı ve"Seni seviyorum"dedi.Gülerek"Ben daha çok"dedim ve Lisa nın elinden tutarak onu geri masaya oturttum ve yerime geçtim.
Lisa nın annesi"Garson!Şampanya getir!Bu gün geziyoruz!!"diyince masadaki herkez gülmeye başladı.Babam gülerek bana elini uzatıp"Aferim oğlum benim"dedi.O an çok utanmıştım gülerek babamın eline çaktım.Garson şampanyayı getirince Lisa nın annesi gülümseyerek"Sana da dökeyim mi damat?"diye sordu."Olur anneciğim"dedim.Bardakları doldurduktan sonra babam elinde bardağı ile ayağa kalktı ve"Ben bir kaç söz söylemek istiyorum"dedi gülerek ve konuşmaya başladı"Bunu kendi gözümle gördüğüm için çok mutlu oldum.İnşallah birlikte uzun ömür geçirirsiniz ve bu arada ben torun istiyorum"diyerek kahkah attı.
Lisa nın annesi gülerek"Kız istiyorum"diyince Lisanın destekleyici bakışlarını gördüm ve bardağımla ayağa kalkıp"Bu arada,Lisa bir buçuk aydır hamile"dedim gülümseyerek.
Babam kalbini tutarak"Bizi kalp krizine sokacaksınız bugün"dedi gülerek.Lisa nın annesi kalktı ve Lisa nın yanına yaklaşıp ona sarıldı.Geri çekildiğinde Lisa nın annesinin ağladığını farkettim.Şaşkınlıkla"Anne niye ağlıyorsun?"dedim.Lisa nın annesi yaşlarını silerek"Lisa çok çabuk büyüdü"diyince annem de ona katıldı"Evet...Richard ı daha dün ana okuluna göndermiştim sanki"dedi ve o da göz yaşlarına boğuldu.
Oflayarak"Ya zamanımı ya?Ağlamayın lütfen biz hala küçüğüz"dedim kahkayla ama işe yaramadı.Hesap gelince hesabı ödedim ve herkezi evine ve Lisa nın annesini otele bıraktıktan sonra Lisayla yalnız kaldık arabada.
Lisa kötü kötü gülümseyerek"Ben eve gitmek istemiyorum"dedi.Bir elimi direksiiyonda bırakıp arkama yaslandım ve"Peki nereye gidelim?"diye sordum.Lisa gülerek"Miami??"dedi.Gözlerim büyümüştü"Ne??"dedim.Lisa gülerek"Ne ne?Bende para var aşkım hem annem özel uçağı ile geldi.Ödünç alalım ve evlenmemizi kutlayalım"diyerek elini uzattı ve yüzüğüne bakmaya başladı.Gülerek"Tamam hadi Miami ya gidiyoruz"dedim ve valizlerimizi almak için arabayı evimize yönlendirdim.
-Bu bölüm bu kadar arkadaşlar.Sizden hiç yorum gelmiyor üzülüyorum :( Votelamıyorsunuz bile ama başka hikaye olsa hepsini yapıyorsunuz.Peki tamam arkadaşlar tamam tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Adventure#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...